![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Arkadaşlar
Koah astım hastalarında Ozon tedavi olan varmı. Bilgi verirmisiniz Tsk.faydasi varmı. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
15 ppm lik gümüş suyu al. Birde nebülüzatör al.
1 kapak cihazının haznesine koy ve ağızdan çek. Çok iyi gelenler var diyor. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
yaşim 62 kaçtane arkadaş gördüm nufusu az olan deniz kenarinda yaşa hastalik kalmaz deniz kenarinda iyot arti temiz hava oksijen bire bir geçmiş olsun
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ev sirkesi kekik suyu kozlak surubu kullaniyorum rahatim
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
KOAH, astım için çam kızalağı pekmezi fayda sağlar
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
AKCİĞER!..
İlk haber: Türkiye’nin Gögüs Hastalıkları otörü tarafından geldi. “Son aylarda solunum sıkıntısı şikayeti ile müracaat eden hasta sayısında ciddi bir artış var.” Dedi üstat. Yerinde bir tespit. Beklenen bir tespit. Neden? diye soruldu zat-ı muhteşem’e.. “Psikolojik.” Dedi. İyimi!.. “Psikolojik” teşhisi, çaresiz (yeteneksiz) klinisyen’in (hekimin) çaresiz çıkış (sorumluluktan kaçış) kapısıdır. "Ben bilmiyorum, ben beceremedim, benim bu konudaki bilgim eksik.." Demek yerine ızdırap çeken hasyata " psikolojik" deyip atmak hekimin "acizliğidir". Bir hastanın yakınmalarını “psikolojik bir temele” bağlamadan önce hekimin asli görev ve sorumluluğu bu şikayete neden olabilecek bütün hastalıkları araştırmak ve neticede hiçbir açıklayıcı, objektif veri yok ise bu kanaate varmaktır. Ki. Finalde konulan “ psikolojik” teşhisi tüm araştırmalara rağmen soyut, subjektif olarak kabul edilir. Ama ağzı büzüseci pozitif bilim insanları geçen zaman zarfında “boş” durmayıp ha bire araştırma yapıyorlar. Son çalışmalar gelmekte olan bir felaket konusunda bizleri uyarıyor!.. Özellikle çocuklarımızda olmak üzere, Toplumda akciğerler adeta “alarm” veriyor. Astım hasta sayısında çok ciddi artış var. KOAH hastalarında çok ciddi ölüm ve hastanelere yatarak tedavi ihtiyacı olan hasta yüklenmesi var. Üstelik sebep Covid-19!da değil. İnsanların Akciğerleri “bilinmeyen” bir maddeye karşı “tepki” veriyor. Bu tepki o kadar kuvvetli ki yirmi yıl sigara içen insanın akciğerlerinin verdiği tepkiden daha şiddetli. Bilim insanları henüz bu tepkinin sebebini açıklayamıyor. Sebebi açıklamak için önce Covid-19’a sığındılar. “Asemptomatik hastalarda da akciğer yıkımı var dediler.” Ama bu iddia’nın gerçek olmadığı kısa sürede ortaya çıktı. Tazecik akciğerler "bilinmeyen?" bir sebep ile reaksiyon göstererek yıkılıyorlar!.. Sebep belli. Hangi sentetik madde’den üretildiği ve hangi kimyasal maddeleri içerdiği toplumdan bir “sır” gibi gizlenen yüz maskeleri… Küçücük bebeklerimiz ve çocuklarımızın solunum sisteminin giriş kapısına taktığımız “o” öldürücü “şeyler” Lütfen ve lütfen.. Özellikle bebek ve çocuklarınıza evde tozutmayan kumaşlardan ve iyi oksijen alabilecekleri gözenekli, gevşek materyallerden maskeler yapın. Siz ve çocuklarınız sadece kanunen mecbur oldukları ortamlarda ve mümkünse kısa süreli bu maskeleri kullanın. Akciğerlerde meydana gelen “hasar” tıp dünyasının yeni yeni dikkatini çekmeye başladı. Tıp dünyası bu akciğer yıkımının gerçek sebebini bulup sizleri uyarana kadar geçen sürede “iş işten geçmiş olabilir”. Maske kullanımı arttıkça, yaygınlaştıkça daha ağır hastalığa sebep olan çok ciddi enstrumandır. Daha ağır hastalanmanıza sebep olmak ile kalmaz. Kalıcı, ağır akciğer hasarı ortaya çıkarır. Tıp insanlarının bu gün yaşadığı kafa karışıklığı ileride sizin karşınıza “net” bir hastalık olarak çıkar. Ve tıp asla “özür dilemez.” |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Şöyle akıllı , oynanan oyunu görebilen uyanık olan insanların sayısının arttır Allah'ım
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Yulaf samanina ilave zencefilli macun ozellikle macuni nefesim adinda karisik bir macun var. O macunla beraber propolis kullanirsaniz buyuk iyilesme oluyor.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Tarçın yulaf samanına ilave bunların süper faydası oluyor ve propolis başlı başina bir ekol...
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Arkadaşlar kekik yağını soğuk algınlığı veya mide rahatsızlığında kullanılanıyorum. Ciddi manada faydasını gördüm. Kesme şekere bir iki damla damlatıp kullanabiliyor. Günlük veya bir iki günde bir içerseniz faydasını görürsünüz inşallah.
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| KOAH Hastlığı Nedir Sebepleri Nedenleri Belirtileri Tedavisi Korunma Y | aşk | Sağlık | 2 | 13.02.22 18:26 |
| 4 milyon astım, 5 milyon KOAH hastası var | Tuana | Sağlık | 5 | 25.06.21 14:09 |
| Astım hastalığının tedavisi | RvP | Rukye ve Tedavi | 4 | 19.01.18 21:27 |
| Ozon - Oksijen Tedavisi | SiLence | Sağlık | 1 | 18.04.17 13:20 |
| Astım hastalığını kontrol altına alın | SiLence | Alternatif Tıp ve Bitkiler | 0 | 10.02.17 19:05 |