![]() |
Aleviliği iyice anlayıp, Tesbitler yapılmalı.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Alevilik adı altında yapılan saçmalıklar aşağıdadır. Bu maddelerden en az bir tanesini taşıyorsan sakın Müslümanım deme. Sağda solda devamlı Müslümanları ötekileştirip, aşağılamaya çalışıp, sonrada "bizim merkezimizde insan var" sözü pekte samimi gelmemektedir. BUNLARIN ARTIK BİLİNMESİ GEREKİYOR: 1- Bir insan gusül için: Bir çuval dolusu salatalıktan biri çamura düşse sen çuvaldakilerin hepsini yıkarmısın diye soruyorsa, 2- "Hz. Ali Bizim namazımızı Kılmıştır oyüzden biz kılmayız" diyorsa, 3- Hz. Ali Camiide şehit edilmiştir. Biz bu yüzden camiye girmiyoruz cem evimiz var derse, 4- Cebrail şaşırıp o gece karanlığında HAŞA, Hz Aliye vereceği peygamberliği, Muhammet (S.A.V.) ye vermiştir derse, 5- Hz. Ali Allahın aslanı haşa "o" da kim olurmuş derse. 6- Hadislerin hiçbiri sahih değildir hepsi uydurmadır derse, 7- Kuran-ı kerim yazılırken değiştirilmiştir derse, 8- Ben Kurandaki iman ve Peygamber tarifini red ediyorum derse. 9- Camii eleştirirken, Cem evinde taytla mum tutar semah döner ve o hali Müslümanlarda olmadığı için eleştirirse, 10- Benim KABE'm insandır deyip, İnsanların en yücesine dil uzatırsa, 11- Bende Müslümanım deyip, Ateistçe yaşar ve dahi çevresine de tebliğ etmeye çalışırsa, 12- Hz. Ömer'e Küfür ederse, 13- Hz Ali dışındaki sahabelere ağız dolusu küfür ederse, 14- Hıristiyanların " isa" figürünü alıp. bu Ali dir. Diyerek H.Z. ALİ ye hakaret ediyorsa, 15- Namazı yalanlarsa ve olmadığına delil getirmeye çalışırsa, 16- HAŞA. Muhammet (sav ) sapıktır derse, 17- HAŞA. Muhammet ( sav) pedofili derse, 18- Alevilik bir dindir derse, 19- Ramazan'ı Şerifi yalanlayıp kendine özgü bir Oruç uydurursa, 20-Eline, Beline, Diline deyip Çocuk istismarı yapar ve sonrada başka insanlara suç atarsa BİZDEN DEĞİLDİR. BAZI MADDELER DİREKT KAFİR YAPAR İNSANI. Bu maddeler uymuyor ve ehli Sünnete karşı değilse, Kuranın bir harfine dahi muhalefet etmiyor, Peygamberine sonsuz sevgi ve aşkla ve saygıyla bağlıysa, Kalbinde Allahın varlığını hissediyor ve onu mihenk taşı gibi kullandığı halde ben "ALEVİYİM" diyorsa. BENDE ALEVİYİM OZAMAN. |
Alıntı:
Kardeş zaten alevi olan biz Ehli sünnetiz Elhamdülillah. Alevi demek Hazreti Ali'yi sevmek demektir. O sözde aleviler kafirdir alevi değildir. |
Kesinlikle kardeşim senle hem fikiriz.
Ben ne zaman bu konuya parmak bassam birileri çıkıp haksız olduğumu ispat etmeye çalişıyor. Bende Yazılanları yapanlar kafir olur manasında yazdım bunları. |
Alıntı:
namaz kilmiyorsa, oruc tutmuyorsa, malinin zekatini vermiyorsa, faiz yiyorsa, yetimin hakkini aliyorsa, zina yapiyorsa,sapik iliskiler yasiyorsa,tefecilik yapiyorsa, garibana zulmediyorsa, beytul mal den calip yiyorsa biz bunlardan birini yada bazilarini yapip ben Müslümanım diyene müslüman diyebilirmiyiz? |
Alıntı:
Allahı inkar etmediği sürece diyebiliriz günahkar Müslüman olmuş oluyor hocam böyle değil mi yani |
Söylediğiniz sözlere katılıyorum. Bir de bir fotoğraf çıkarmışlar hz Ali efendimizin resmidir diye. Birde kadınlar çok afedersin dansöz gibi dönüp erkeklerde etrafında bağdaş kurup oturup izliyorlar. Evet bunlar alevilikte olacağını sanmıyorum.
|
Alıntı:
imami azamin buyurdugu amel imandan bir cüz degildir lafina göre konusanlar senin dedigini söyluyorsa, o mübaregin lafi oyle degil... |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Evet hocam iran şiasından bir adamın fotoğrafı.
|
Alıntı:
Doğrudur kimi hocalar oyle diyor yanlış hatırlamıyorsam cuma sohbette mi duymuştum hatirlayamadim şimdi Allahi inkar etmiyorsa yerine getirmedikleri ibadetlerin günahını çekip cehennemde sonra cennete girecekler ebedi kalmayacaklar cehennemde dinsizler gibi anlatmislar di |
Alıntı:
Şimdi bunca yazdığım şey ile tüm alevileri suçladığımı düşünmeyin lütfen onlar Alevilerin arasına sızmış ermenilerdir. Bu mübadelede gitmeyip burada kalan ve kamufle olan siz biliyorsunuz onları. |
Alıntı:
hz. Ali ye Allah diyende var, sunniler gibi namazli abdestli olanlarda var |
Alıntı:
şoyleydi; ""enflasyon olan ülkelerde enflasyin miktarini gecmeyecek sekilde bankalara para yatirif faiz alinabilir, bu şekilde paranin dger kaybi korunmuş olur""" hadi bakalim nasil bir aciklama bu... diye |
Yaşadıkları geniş coğrafî sahanın bir gereği olarak Türkler, bir yandan doğuda Budist Çin kültürünün etkisine girerken, bir yandan da batıda Zerdüştî İran’ın inançlarıyla haşır neşir olmuşlar, nihayet Maniheizm, Mazdeizm ve Mazdekizm’i de tanımışlardır. Değişik coğrafya ve iklimlerin, kültürlerin mahsulleri olan bu dinler bazan aynı Türk toplumunda birbirlerine halef selef olurken, bazan da yanyana var olmuşlardır. Böyle durumlarda karşılıklı etkilenmeler ve tedahüller vuku bulmuş, zikredilen bu dinler bu suretle Türkler arasında onlara mahsus birer biçim almışlardır. Nihayet bunların yerini, daha önce hiçbir dinin yapamadığı bir biçimde çok geniş kitlelere yayılarak İslâmiyet almıştır. Fakat İslâmiyet’ten önceki dinlerin uzun asırlar boyu hasıl ettiği etkiler kolay kolay silinmemiş, bazıları İslâmî bir cilâ altında bazı Türk topluluklarında bütün kuvvetiyle yaşamaya devam etmiştir. Başka bir deyişle, İslâmiyet Türkler’in inanç dünyalarının dibine inebildiği ölçüde eski dinlerin kalıntılarını dışarı atmıştır. Anadolu’ya gelip yerleştikten sonra Türkler, putperestlik ve Hıristiyanlığın senkretizminden oluşan yeni bir kültürle temasa gelmişler, çeşitli vesile ve vasıtalarla az da olsa bununla karşılıklı alışverişte bulunmuşlardır. İşte bu uzun macera sebebiyle mesela Bektaşî menakıpnamelerinde tabiat kültlerinden Şamanist unsurlara, Budist ve Maniheist unsurlardan Anadolu kültür kalıntılarına kadar çok çeşitli ve âdeta bu uzun dinî macerayı belgeleyen motiflere rastlanabilmektedir. Bunların her biri menkıbeler haline dönüşerek bu eserlerde yaşamaya imkân bulmuşlardır. Bu eserlerde yer almaları ise, iki tarihsel ve sosyolojik gerçeğin yansımasından başka bir şey değildir: 1- Bu inançları taşıyan ve yaşayan geniş bir sosyal taban mevcut olmuştur. 2- Bütün bu inançlar, reddi mümkün olmayan bir dinî ve kültürel senkretizmin (bağdaştırmacılık) canlı şahididir, ki bu senkretizmin tarihî vârisleri de Bektaşî ve Alevî (Kızılbaş) toplumudur.
|
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
Yalnız Namazda, niyazda ve hacda bizim gibi olan 5 vakti kaçırmayıp sadece bizden ben aleviyim diyerek ayrılan da bir eli öpülesi toplulukları var. Size katılıyorum tamamı kötüdür demek; Tüm müslümanlar cennetliktir demekle aynı anlama gelir. |
Ben mesela katiyen hiçbir şekilde mantığıma oturmayan bir mumsöndü iftirası var. (bektaşi geleneğindeki ni demiyorum)
Sapkın olanı, hırsını alamamış birinin çamur atması gibi duran olaydan bahsediyorum. Sanırsam @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam değinmişti bu konuya başka bir yerde, Alevilere değilde sabetayistlere aittir yazmıştı yanılmıyorsam. |
Alıntı:
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Şöyle ki abi bulundunuz topraklar içerisinde o kadar çok mason varki içten yıkmak birbirimize düşürmek için hep oyun oynuyorlar. Bir zamanlar savcılık solculuk bir zamanlar Kürtçülük Türkçülük bir zamanlar hala da yaşanıyor tarikatcilik cemaatcilik ve şimdide mezhepçilik akimlariyla dinden soğutmaya çalışıyorlar. |
Alıntı:
Şimdi dünyanın en güzel ve köklü country müziği olan TÜRKÜlerimizin en büyük yaşatıcılarından Alevilerle bizim ne gibi düşmanlığımız olabilir ki. Ama oluyor işte içerdeki tüm azınlıklları besleyip destekleyerek "büyük ortadoğu" planı santim santim uygulanıyor. Neyse Hakkınızı Helal Edin sabah sabah kafa ütüledim. |
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Estağfurullah abi tabikide helal olsun.🌹🌹🌹 |
Alıntı:
O kadar güzel yazmışsınız ki. Hatta bu kişiler değil müslüman insanım diyebilir mi? |
Alıntı:
Bunlar kendi İslam dışı görüşlerine Hazreti Ali'yi Perde etmelerinden ibaret şeylerden bazılarıdır. Uzak durmak gerek. Her zaman İmanımıza şükredelim ki Allah CELLE CELALUHU bizi sapıtmış yollardan uzak tuttu. Hamd edilmeyen nimet gider Allah CELLE CELALUHU muhafaza |
Ben alevi hem de koyu alevi kökenli bir ailenin kızıyım. Çocukluğumdan beri sorgulardım, Kuran'da böyle biz neden böyle yapmıyoruz derdim. Ailem çok kızardı namaz kılanı hiç sevmezler, neden? Hz Ali namaz kılarken öldürülmüş diye... Ben de derdim ee Hz Ali'de sonuçta namaz kılıyomuş bu uğurda ölmüş, kuran var ayetler var derdim kuran uydurma derlerdi bana.... Çok şükür kendimi şanslı hissediyorum aileme uymadığım için her zaman reddettim gene reddediyorum.... Pedofili muhabetlerine gelince bizlerde asla öyle şeyler yoktu, hatta namus kavramı çok öndedir, önem verirler.... Lütfen herkesi aynı kefeye koymayın, rica ediyorum
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Neyi benimseniyor bunun, onu anlayamıyorum? Hani hiç bilmeyen araştırmayan birisinin Müslümana terörist demesini anlarım, ama bu ülkede yaşayıp ben Müslümanım deyip Allah'ı haşa bir insanla aynı tutanı anlayamam. |
Alıntı:
isimlere çok takilmamak lazim... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com