Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Psişik Yetenekler (https://www.havasokulu1.com/psisik-yetenekler/)
-   -   Geleceği kesin olarak görme - Başlangıç (https://www.havasokulu1.com/psisik-yetenekler/15108-gelecegi-kesin-olarak-gorme-baslangic.html)

tomurcuk 25.03.17 01:51

Geleceği kesin olarak görme - Başlangıç
 
Merhaba,

Başarılı bir durugörür ve durusezer olarak sizlere duru kanal yollarınızı açmanız ve meleklerle konuşabilmeniz konusunda yardım etmek istiyorum.

Öncelikle aşağıda yazacaklarımı dikkatle okumalı ve bir cümleyi tam olarak anlamadan diğerine geçmemelisiniz. ;S

"Meleklerle konuşmak" adı altında birçok paylaşım yapacağım. Şunu bilmelisiniz ki; Benim kinezi yeteneklerim yok. Ben bir durugörürüm. 1 yıla yakın bir süredir, abartmadan söylüyorum 500'e yakın vizyon aldım ve almaya da devam ediyorum.

Aşağıda yazacaklarımı başta Doreen Virtue olmak üzere, bu konu üzerinde profesyonel birçok kişinin yazdığı eserlerden harmanlayacağım. Başarılı olabilmek için birçok kitap okudum. Aslında ilk okuduğum Doreen Virtue'nin kitabından sonra başardım.

İlk önce terim ve kavramları öğrenmelisiniz.
Duru kanal : Meleklerden bilgi alınabilen yollara denir.
Vizyon : Gelecekte yaşanacak olan bir durum hakkında, kişinin duru kanal yolları ile aldığı bilgidir.
Yüksek benlik : Tanrı'nın bize bahşettiği ve kendisinden eklediği, kişinin özüdür. Tanrı'nın kendisidir.
Düşük benlik : Ego'dur. Ben'liktir. Tanrı, kişisel karakterimizi oluşturmamızda bizi serbest bırakır. Bu karakterimiz ırkımız, ailemiz vb etmenlerle de oluşur. Tanrı oluşturmadığı için düşük benlik, sahte ve değişkendir.
Durugörü : Vizyonların, zihin içerisinde anlık bir fotoğraf şeklinde belirmesidir. (Bu işe başlayanlar genelde bu yolla vizyon alır)
Duruişiti : Vizyonların, günlük hayatta olan veya olmayan sesler halinde işitilmesidir. (Doreen Virtue gibi yüksek farkındalığı olan kişiler genelde bu yolla vizyon alır)
Durusezi : Vizyonların, duygu ve sezgilerle belirmesidir. (Ben bu yolla vizyon alıyorum. ;S )
Durubiliş : Vizyonların, anlık ve kesin bir bilgi ve biliş durumu halinde belirmesidir. (Yani aslında hiçbir fikriniz olmamasına rağmen, kesin olarak biliyorsunuzdur.)

İlk olarak hayatımda değişen durumları size anlatmak istiyorum. Ben şuan 17 yaşındayım ve 13 yaşına kadar müslümandım. Daha sonra İslam'da tanıtılan Tanrı, bana birçok yönden eksik gelmeye başladı ve aklıma birçok soru takılıyordu. Çevremdekilere bu soruları sormaktan korkuyordum çünkü 'dinsiz' baskısı göreceğimi biliyordum. Daha sonra içimde bir boşluk olarak 'Tanrı' kavramı hep kaldı ve bu 14 yaşına kadar sürdü. 14 yaşımı doldurmuştum ve artık emindim, Tanrı yoktu. 15 yaşıma geldiğimde geçen yaklaşık 1 yıl boyunca başıma gelen mucize niteliğinde olaylar bana 'acaba Tanrı gerçekten var mı?' sorusunu tekrar düşündürmeme neden oldu.

Artık bir agnostiktim. 16 yaşıma geldiğimde kendi düşüncem ve hislerimle Tanrı'yı artık tanımlamaya başlamıştım. İşte bu başlangıçtan sonra muhtemelen bu doğru bir başlangıçtı ki; duru kanal yollarıyla kararlı vizyonlar almaya başlamıştım. Fakat bu vizyonların doğru olup olmadığı beni tedirgin ediyor, her seferinde bu da bir sorun yaratıyordu.

Daha sonra nasıl olduğunu pek hatırlamıyorum Doreen Virtue'nin İlahi Rehberlik adlı kitabını satın aldım. Bu kitapta Tanrı ve meleklerden çokça bahsediliyordu ki bu yüzden de bu kitabı sevmiştim. Bu ve buna benzer diğer kitapları okudukça tanımaya başladığım Tanrı ve melekler, artık benim için daha da belirgin bir hale gelmişti. Onların ne ve nasıl olduklarını kesin bir ifadeyle biliyordum. Bugün ise meleklerden vizyonlar alabiliyorum. Bunun için Tanrı'ya teşekkürler. ;S

Bu forumdaki yazılara baktım. Bu yöntemlerle duru kanallar ile vizyon alabilen var mı? Sanmıyorum. Yazdıklarınızı kötülemiyorum fakat bunlar sadece hayal etmektir. Daha ötesine geçemez.

Şunları düşündünüz mü?
Durugörü ve diğer kanalların temeli neye dayanır? Vizyonları nasıl ve nereden alırız? Hangi durumlarda vizyon alıyoruz?

Durugörü ve diğer kanalların temeli Tanrı ve meleklerdir. Tanrı, melek ve yüksek benlik ile birdir. Tanrı, evrende ve alemde bir yerde oturan, gözlerini insanlığa ve evrene çevirmiş, dik dik bakan bir varlık değildir. Tanrı manevi bir birikimdir. Sadece atom ve enerjiden oluşmuş taş, toprak gibi varlık olmayan insanın, kendi benliği ve yüksek benliği vardır. Eğer Tanrısal bir yönümüz olmasaydı, düşünemezdik. Bu kuantum fiziğinde de böyledir.

Ben vizyon alırken genel olarak meleklerden yardım istiyorum. Meleklerden yardım istemek, bedenimizin içindeki yüksek benliğimizden ve ona ait olan Tanrı'dan yardım istemektir.

Nasıl vizyon alabilirsiniz?

Vizyon alabilmek için ilk adım olarak Tanrı'yı tanımalı ve O'na bir anlam vermelisiniz. İlerleyen zamanlarda vizyon alabilmek için farkında olmanız gerekenleri söyleyeceğim.

Size rahatça bir yerde oturup, gözlerinizi kapayıp, melekleri ve Tanrı'yı hayal edin demiyorum. Bunu demem de. Fakat şunu yapabilirsiniz;

Gürültünün olmadığı ve düşüncelerinizi net olarak muhakeme edebileceğiniz, düşündüklerinize zorlanmadan anlam verebileceğiniz bir yerde bulunun. Gözleriniz kapalı veya açık farketmez, sevgiyi hissedin. Sevginin ne olduğunu ve mutlu olmanın ne olduğunu düşünün. İçinizde normal olmadığını düşündüğünüz, diğer duygulardan daha farklı olan ve boş olmayan bir his olacaktır. Bu sizin yüksek benliğiniz ve bizzat Tanrı'dır. O hisle; yani Tanrı'yla iletişim kurmaya çalışın. Bu hissin sizde ne gibi farklı duygular uyandırdığını hissetmeye çalışın. Tanrı sevgi dışında, insanların oluşturduğu kin ve nefret gibi duygulara karşı 'sağırdır'. Sizin o duyguları taşıdığınızı bilir fakat o duyguları hissetmez. Onunla sevgiyi daha çok hissettiğiniz anlarda çok daha rahat bir şekilde iletişim kurabilirsiniz.

O'na merhaba deyin. Evet bu size saçma gibi gelecektir fakat bunu deneyin. Tanrı sizi tam olarak tanır ve bilir. Hiçbir duygu ve düşüncenizi saklamaya çalışmayın. Tanrı'ya açıkça söyleyin. Tanrı'yla o an konuştuğunuzun saçma olduğunu düşünüyorsanız, Tanrı'yla konuşmuyorsunuzdur.

İçinizdeki bu farklı hisse tekrar odaklanın. Eğer Tanrı olmadığını düşünüyorsanız o hisse şunları söylediğinizi düşünün. Ama bunları gerçekten o hisse söylediğinizi tam olarak hissedin.
"Tanrı Sen misin? Bu bana saçma geliyor. Sorularıma cevap vermeni istiyorum. Şuan beni duyuyorsun, seninle iletişim kurabildiğime emin değilim. Ama seninle iletişim kurmayı çok istiyorum."
Bunları söylerken Tanrı'ya karşı öfkeli olmayın ve O'nu sevin. Tanrı saf sevgidir. Ona sevgiyi hissederek daha rahat ulaşabilirsiniz.

Onunla bu şekilde iletişim kurmaya çalışırken, gerçekten Onunla konuştuğunuza inanın ve bunu bilin. Hiçbir korkunuz ve tereddütünüz olmasın. İnanmazsanız ve tereddütlü olursanız sadece kendi kendinize konuşmuş olursunuz. O hissi tam olarak hissetmeden konuşursanız da kendi kendinize konuşmuş olursunuz. O an hissedemiyorsanız, mutlu olduğunuz bir gün bunu tekrar deneyin. O'nu tam olarak hissettiğinizde o size sevgi bahşedecektir ve siz bu sevgiyi onunla konuşmanın verdiği bir heyecan olarak alacaksınız. Bu heyecanı her vizyon aldığımda hissediyorum ve bu mutluluk verici. ;S

Şunu da unutmayın. Tanrı sizi sever. O sevgidir. Siz kendi oluşturduğunuz kötü duygularla onun sevgisini bastırırsınız. O size sevgi verirken siz O'na kötü duyguyla karşılık verirseniz, Tanrı bu kötü duyguyu algılamaz ve siz O'na karşı sevgiyle yanıt vermediğiniz için ve Tanrı geridönüm olarak sevgi almadığı için iletişim kuramazsınız. Bu iletişimi bir kez kurarsanız, ömür boyu bu sevgiyi hissedersiniz. ;S

Bu uzun yazıyı okurken "bir okuyayım bakalım nasılsa olmayacak böyle birşey, Tanrı'yla iletişim kurmak bu değildir, bu yazı klasikleşmiş 'hep iyilik yapın' diyen yazılardan." gibi şeyler düşünmemelisiniz. Bu konuda da tamamen özgürsünüz.

Tanrı eğer din yaymak isteseydi bunun yükünü sadece 'dini dünyaya sen yay' diyerek 1 insanın üzerine vermezdi. Herkese mutlak bir sevgi gönderir, insanların Tanrı'ya ulaşmasını engelleyen tereddüt ve kötü duyguları ortadan kesin olarak kaldırır ve her insanla her an iletişim halinde olurdu. Fakat Tanrı insanların kendi karakterlerini çevrelerinin ve kendilerinin oluşturmalarını istediği için bunu insanlara bıraktı. Tanrı'ya ulaşmamızı sağlayan sevgiyi hissetmek yerine içimizdeki yaratıcı olan Tanrı'nın özünü kullanarak oluşturduğumuz ve Tanrı'yla hiçbir ilgisi olmayan kötülüğü yarattık. Bu yüzdendir Tanrı'yı hissedemeyişimiz.

Bu yüzden de İslamiyet, Hristiyanlık ve diğer dinlerde de her zaman içerisinde "sevgi" olan şeylerin yapılması gerektiği söylenir.

Varsa; yazım ve nazım hatalarım için özür dilerim.

huzur06 09.04.18 23:53

Allah'ım yada Rabbim dememiz nasıl olur.

AbdulAzizalAciz 10.04.18 00:16

Kopyala yapistirmi yaptin? Gelecegi gorebilen sen misin? Gorduysen neler gordun bizimle de paylasta bilelim... Ozellikle borsada en fazla yukselecek hisse senetlerini, yil sonunda kripto para piyasasinin durumunu veya Amerika'da Powerball sonuclarini falan ozelden paylassan harika olur...

Melek sandigin varliklar farkli seyler olmasin dikkat et bu arada... Tanri sevgi pitircigidir falan gibi tabirler de cok Hristiyanca olmus... Doreen abla Hristiyanmidir bilmem ama yetistigi kulturden hayli etkilenmis, sende ondan fazla etkilenmissin bence...

yusen23 16.12.18 11:14

Değişik bir zihin gücü

Genciesrar 09.01.19 17:39

Kur’anın hükmüne boyun eğen her müslüman gaybın sahibi ancak Allah’tır. Bu gayb konusu Kur’anda şüphe bırakmayacak şekilde açıklanmıştır. Gerisi boş hikayedir

BLueSea 09.01.19 19:48

Gaybi Allahtan baska kimse bilemez

Genciesrar 07.02.19 16:44

Yav he he.bi bitmediniz. Eğer sen bunları inanarak yazdıysan emin ol ben de senin geleceğini net bir şekilde gördüm. Duru bir bakış açısıyla geleceğin için sana şunu söyliyeyim senin Tanrı dediğin bizim ise Allah dediğimiz bizi yaratan sana belli bir balta kadar mühlet verdi. Sana inanman için fırsatlarda sunacak ama sen duru görünle bunu anlayamacaksın sonrada vaden dolacak herkes gibi sende öleceksin gerisini Allah takdir edecek ondan sonra ya tey tey tey yada vah vah vah diyeceksin

Ehl Dost 07.02.19 20:32

Mübarek Gaybı Yalnız Allah bilir Peygamberlere Nasip Olmayan o Nimet Şüpesiz Allahın Takdiriyle Gerçekleşir. :)

android 08.02.19 01:41

çok samimi gelmedi

Jason3838 12.06.19 09:47

Kafan iyi değil 😆 öncelikle geleceği insanların görebileceğine inanmıyorum yazında çok saçmalamışsın yok tanrı yok inanmıyordum falan ne yapabiliyorsan anlatta dinleyelim hayat hikayen ve zırvalarından başka bişey yok yazında. 😆

islamkalesi 02.07.19 13:56

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Gaybı ancak Allah azze ve celle bilir.
siz buna gelecekten görüntü almak demeyin şeytanın çarpıp aldattığı insanın halidir bu. Şeytanın çarptığı kimseler asla doğru ve doğruyu göremez, söylemez.

Jason3838 06.07.19 21:05

"meleklerle konuşma" 😆 mı herkes bunu yapıyor ya bu aralar kardeşim anlayın melekler robot gibidir ne emredilirse onu yaparlar size gelen cindir salak kardeşlerim 😆 sizle ufak ufak dalga geçiyorlar sonra anlarsınız ne diyeyim Allah akıl fikir versin.

Caritas 12.07.19 23:21

Gayb ve melekler :))) biraz forumda gezinip bilgilenin en iyisi ..

siyahtoka 08.08.19 01:24

İlginç bir yazı. Beni aşıyor sanırım. Ben anlamadım

El Yiğit 08.08.19 02:11

Bismillahirrahmanirrahimrose4

Yazının sahibine, 2 bücür cin görüntü vermiş. Konu sahibi kişide, bunu durugörü felan sanmış. Bu iş, bu tuzak böyledir. Cin önce sizi keramet sahibi gösterir, karşıda ki ki kişiyi bile iyileştirir. Sonra adınız yavaş yavaş duyulur. Sonra cin size, sen mehdisin der. Sonra binlerce kişi, size inanır ve cin artık sadece size değil, binlerce kişiye hükmeder, musallat olur. teytey


Siz sadece ilmi olan insanların mı, cinlere hükmettiğini sanıyorsunuz.? :)

El Yiğit 08.08.19 02:22

Oysa ki, cinlerde insanların bazılarına hükmeder.:)

Spin 06.09.20 23:49

Daha çok spirutualist olan hristiyan kaynaklardan olayi anladigini saniyorsun. Ama bence İbni Arabi yi okumaliydin. Tanri ve hak kavrami arasindaki fark bile uzuncs anlatilir. Gelecegi gormek gibi bir addiada bulunmak ancak cahil ve gafillerin dustugu durumdur.

umutkarsu 22.09.20 19:47

Herkese selamlar, öncelikle yargı dağıtmaya gelmedim yanlış anlaşılmasın. Konu sahibi arkadaşımızın yazısı alıntı mı değil mi bunu merak etmekle beraber, alttaki yorum yazan arkadaşlarımıza seslenmek istiyorum. Biri ile aynı fikirde olmayabilirsiniz. Ya da karşınızdaki kişinin yanlış yolda olduğunu düşünebilirsiniz. Ya da kullandığı bazı kelimelerin yanlış olduğunu düşünebilirsiniz. Bunu dile getirirken kullandığınız üslup sizce doğru mu? Hakaret bile edilmiş. Siz birini doğru yola sevk etmek isterken böyle mi konuşuyorsunuz.. Lütfen arkadaşlar, biraz çeki düzen mi versek acaba sözlerimize??? Sevgiler...

muhammed19 18.10.20 16:08

Geleceğin insan beyinciğine yazılı olduğunu duymuştum ama ne kadar doğru bilemem.

Hafza 11.07.21 04:15

öğrenipte pilanmı yapıcaksınız geleceği bilmek İSTİYENLERE haber veriyorum öleceğiz kabre giricez kıyamet kopacak sorgu sual olacak günahlar sevablar tartılacak Allaha hesap vericez işte bu gelecek kesin Allahım bizi doğru yoldan ayırmasın imanla ölmeyi cennetine girmeyi nasip eylesin benim bildiğim tek gerçek gelecek bu merak edenlerde duyurulur

Eos 20.05.22 15:24

son paragraf çok anlamlı gerçekten

luon 27.05.22 09:53

tanrı sevgidir sürekli sevgi sevgi sevgi demen cidden biraz hristiyan vari bir söylem olmuş onun haricinde herkes istediği şeye inanabilir

Seher Yıldızı 24.06.22 12:33

Meleklerle konuşmak mı melekkerinde işi gücü yok siz isteyince hemen size gelecekten haber verecek Rabbim bizleri imandan kurandan ayırmasın

Right4Life 28.12.22 16:02

Allah hidayet nasip etsin kardeşimize Şeytanın oyuncağı olmaya çok yatkın...

Mustf 28.12.22 20:57

Geleceği görmek gibi bir hedefinizin olmasını tavsiye etmem. Bunun yerine istihareye yatabilirsiniz o da hayır mı şer mi öğrenmek için.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148