![]() |
Çok ağlayan çocuk için
iyi bir vakitte safran ile yazıp çocuğun boynuna takın gayet mücerrebtir
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] El yazma eserden.... |
Güzel paylasim olmus tskler arapca Yazabilseydim keske yarali olurdu geceleri huzursuz cok agliyor
Mesûdi diyor ki; Arap kadınları çocuklarını ağlarken uyutmazlardı. Çünkü ağlarken uyuturlarsa cismine gam, keder sirayet eder diye korkuyorlardı. Bu sebeple çocukla şakalaşır güldürür öyle yatırırlardı. Böylece çocuk mutlu şekilde yatar, cismi gelişir, rengi ve kanı sâfî olurdu. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com