![]() |
Geçmiş olsun Allah şifa versin
|
Alıntı:
Bir davet söz konusu olmadığı için işi halledip geri döneceklerdir. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Varlık oraya sevabına bağlanmıyor. Hizmet için bağlanıyor görevlendiriliyor. Davet kasemleridir tıpkı celcelutiyye ve berhettiye gibi. Ama bu davet yapman manasına gelmez. Bak, ne okursan oku davet azametini okumadan kişiye ayan olmazlar. Ya çok yüksek sayılarda okuyacak kapıları açacaksın yada azimetini okuyacaksın. Ben herkes okusun diye yazmadım zaten O hanım efendi evladı için okusun diye verdim. Yalnış bilgilerle insanları yalnış yönlendiren sensin. Çok mu bilirsin felekkiyeyi’de konuşursun? |
Alıntı:
|
Alıntı:
Kasem okusan ne olur ya Allah aşkına. Ayrıca sitede bir hocamızda önermişti yıllar önce. Tabi onun durumu ağırdı ama önerdimi önerdi. Şimdi iki saat aratma bana o konuları. Felekkiye ilede uğraştım. Çok okudum bak hayattayım. Çok güzelliklerde yaşadım. Celcelutiyye okunuyorsa felekkiyede gayet okunabilir. Elin şeytanını çağırıyorsun celcelutiyye ile. Bu mevzu olmuyor felekkiyenin ruhani boyutumu mevzu oluyor. Görevlileri öfkelidir ama durduk yere adamı yere vuracak kadar değil. Edebiyle okudumu birde çaresiz oldumu gelen bir şey yap-maz! Ayrıca kibirli değilim. Yazılardan öfkeli gibi böbürleniyormuş gibi görünüyorsam affola. Bilgi ve tecrübemi paylaşıyorum. Ben bir müddet uğraştım felekkiye ile bu sebeple nasıl bir şey olduğunu biliyorum. Hanım kardeşimiz çaresiz okuyabilir elbette. Her ihtimal altın değerinde onun için . İşe yarayacak bir şeyse niye paylaşmayayım. Sakıncalı bir şey görmek istiyorsan berhettiyeye bak. Daha bir İki okumada ifritler doluşuyor. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com