![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Selamun aleyküm değerli büyüklerim. Abilerim ablalarım.
Günahlarımdan ötürü kendimi çok kötü hissediyorum. Namaz kılarken abdest alırken sürekli bir mahcubiyet hissediyorum. Şüphesiz ki Yüce Allah"ın Merhameti mağfireti bizim günahımızdan çok çok büyüktür. Ama kendime yakıştırmadığım için böyle hissediyorum. Yani Mevlamın karşısına çıkacak profil eski ben olmamalı. Onun için Şu an istikrarsız tövbe ediyorum üzerime düşeni elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. Şu hayatta gerçekten hiçkimseye karşı kötü düşünmedim. Öyle bir ailede de büyümedim. İyi bir aile terbiyesi aldım. Elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım Hayır duası almaya çabalarım. Öyle bir ailede de büyümedim. Hep dua ediyorum Kurban olduğum Allahım sen beni İflah et diye. Siz büyüklerimi dinlemek istiyorum. Çünkü bunları günlük hayatta dillendirmek istemiyorum. Saygılarımla. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Ey müslüman kardeşim! Bu tür duygular doğru bir tevbenin alametleridir. İşte bu pişmanlığın ta kendisidir. Pişmanlık ise tevbedir. Öyleyse geçmişe ümitle bak! Allah'ın seni affedeceği ümidiyle... Allah'ın insana nefes aldıracak lütfundan da ümidini kesme ve O'nun rahmetinden ümitsiz olma. Allah Teala:” Sapıklardan başka kim Rabbinin rahmetinden ümidini keser. "(Hicr suresi ayet 56) İbn Mesud:"En büyük günah Allah'a şirk koşmak, Allah'ın rahmetinden ümidi kesmek, Allah'ın insana bir genişlik verecek olmasından ümit kesmektir."( Abdürrezzak, Heysemi ve ibn Kesir, sahih olduğunu söylerler.) Mümin Allah'a ümitle korku arasında gider. İhtiyaca binaen bazı zamanlarda biri diğerine galip olabilir. Günah işlediğinde tevbe etmesi için korku tarafı, tevbe ettiğinde de Allah'ın affetmesini isteyerek ümit tarafı ağır basar.
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Allah razı olsun sayın büyüğüm. Teşekkür ederim..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
“Yâ HÛ ya men HÛ, lâ ilâhe illâ HÛ” |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
İnşAllah abi İnşAllah ta hep Doğru yolda devam ederim. saygılar. |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Egzersizin faydaları saymakla bitmiyor | DiLara | Beslenme & Diyet & Zayıflama | 5 | 21.02.22 00:57 |
| Tere otunun faydaları saymakla bitmiyor | Adef | Alternatif Tıp ve Bitkiler | 0 | 26.03.21 14:04 |