Alıntı:
TurkmenTurkemen Nickli Üyeden Alıntı
Allhin selami ve Rahmeti uzerinize olsun. Arkadaslar Allahin isimler Zikr Edenler bir sey yasadilar mi.? Ve neller oldu? Allah side razi olsun
|
Rahatlama hasıl oluyor , sabah namazından sonra zikr etmek beynin açılmasına sebep oluyor , ayrıca aç karın ile zikr etmek hafıza ve zeka rızkını temin etmek hususunda çok etkili . (Beynimin baya açıldığını hissetim , yani sayfayı bir kaç okuyuşta ezberleyince şaşırdım kaldım , çünkü aslen benim hafızam zayıf , lakin o sıralar başka ismi şeriflerde zikr ediyordum , bu ismi şerifin vesilesi ile olduğuna 100/100 emin değilim , amma o sırlar zikr ettiğim ismi şeriflerin zikrini bir nedenden ötürü zikr edemeyince beynim eski haline döndü . Tabi bunlar 100/100 delil değil , başka bir takım sebepler de olabilir , belki o gün namazı [Evvelki zamanlara bakarak daha] çok huşu içinde kılmam vesilesi ile bu mükafaata ermişte olabilirim )
Yani ben bunları hissettim .
Allaah’u Alem .
Zikir çok güzel yaa !
Dünyada bile neler beler ihsan ediyor !
Kim bilir ahirette neler var !
Tabi Zikrin hakikatına sırf Allaah rızası için zikr etmek ile erişilir ,
İşte o zaman kainat avucunda dürülü olur . (Tabi Hakiki mürşit lazım , Mahmut efendi hazretleri Hakiki mürşidi kamildir , bizzat şahit oldum .nakşi tarikatının başka bir kolundan olan Abdulbaki hazretlerinin tasarrufu dahi çok kuvvetlidir .)