![]() |
Dua etme isteği neden gitti?
Sevgili kardeşlerim. Bu aralar bir hayli sıkıntılı günler yaşıyorum. Sürekli dua ederek, namazlarla atlatmaya çalışıyorum. En duygusal anımda dua etme isteği geliyor ve samimiyetle, içten dualar ediyorum. Dua bitiminde o kadar rahatlıyorum ki, kabul olmuş gibi, sadece zaman ihtiyaç var gibi hissediyorum. Yalnız son günler dua etmek için sabırsızlanan ben, dua etme istegimin gittigini hissediyorum. Sanki üşeniyorum yada hayırlı değil de benmi çok zorluyorum gibi düşünceler geliuor. Bunun bir nedeni varmı? Böyle benim gibi hissedenlet varmi
|
ibadet aşkını kaybetmişsindir neden dünyadasın iyi düşün mübarek
|
Alıntı:
|
Hangi dua fatosh?
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bos eve hirsiz girmez . Senin halin seytanin etki ve tesiridir . Gunahlardan sakin rabbine yonelmekten vazgecme duaniz olmasa ne emniyetiniz olur ayetini unutma
|
zaman gectikce umutlar tükeniyor olabilir ama belkide sadece Allah rizasi icin dua etmeli bu vesileyle de hayirli olanin zaten dönecegini olmayanin da ne yapsak dönmeyecegini kabul etmeli
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com