Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Durugörü mü başka birşey mi? (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/28068-durugoru-mu-baska-birsey-mi.html)

Cupramen 24.07.18 00:26

Durugörü mü başka birşey mi?
 
Arada bir görüntüler geliyor gözümün önüne başkası ile ilgiliyse gelecekte olacak birşey için kısa görüntüler. Bazı olayları daha önce an ve an yaşamışım ve sonucu kötü vitrinini hatırladığımda o cümleleri ya da davranışları yapmıyorum. Akli dengemde sorun vardır diye düşünüp bu konu üzerinde çok durmamaya çalışıyorum. Beden oluyor? Anlamak istiyorum

Dua 24.07.18 01:13

Sakın bozma yani yanlış yapma haram yeme kötü nazarla bakma kimseye ibadetlerini eksiksiz yap daha netleşecek görüntün.

RvP 24.07.18 01:14

Tam zikir çekecek haldesin mürşid bul kendine zikre dal daha neler neler verilir sana sır olarak.

Mrz 25.07.18 03:25

Alıntı:

RvP Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 193294)
Tam zikir çekecek haldesin mürşid bul kendine zikre dal daha neler neler verilir sana sır olarak.

Usta mursid yok ise ayni seyler bendede var ama sadece goruntu

Celcelutiye 25.07.18 17:30

Karanlıkta oturmayı severmisin ? Beslenme şeklin nedir ?

Doğuştan gelen bir yetenek olabilir,Gördüklerini insanlara anlatma seher vakti gece 03:00 - 05:00 arası yatağa yatıp karanlık bir odada gözlerini kapatıp bazı nesnelere odaklan,Gelen görüntülerin üzerine git şizofren değilsin ya doğum günü saatin ile ilgili bazı yeteneklerin var,ya soyda senden önce ilim sahibi birisi vardı vefat etti sana geçiyor,ya beslenme yaşayışın uyku saatlerin bu durumu elverişli hale getirdi.Üzerine gitmeni gördüklerini anlatmamanı,gördüklerinin Allah'tan geldiğini ve sadece bilgi amaçlı olduğunu bilmeni tavsiye ederim.Birisinin kaza yaptığını görürsen dua et durumun değişmesi için mesela,Filmden önce izlenilen fragman gibi düşün :) Bazı veliler vardır ki 50 sene sonrasını Allah'ın izni ile görebilir sendeki küçük bir lutüf kaynağını unutma,sırra sahip çık anlatma @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Astra 25.07.18 18:35

Geliştir kendini bu konuda. Zikir çek bol bol

wishbone 26.07.18 00:37

Alıntı:

Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 193591)
Karanlıkta oturmayı severmisin ? Beslenme şeklin nedir ?

Doğuştan gelen bir yetenek olabilir,Gördüklerini insanlara anlatma seher vakti gece 03:00 - 05:00 arası yatağa yatıp karanlık bir odada gözlerini kapatıp bazı nesnelere odaklan,Gelen görüntülerin üzerine git şizofren değilsin ya doğum günü saatin ile ilgili bazı yeteneklerin var,ya soyda senden önce ilim sahibi birisi vardı vefat etti sana geçiyor,ya beslenme yaşayışın uyku saatlerin bu durumu elverişli hale getirdi.Üzerine gitmeni gördüklerini anlatmamanı,gördüklerinin Allah'tan geldiğini ve sadece bilgi amaçlı olduğunu bilmeni tavsiye ederim.Birisinin kaza yaptığını görürsen dua et durumun değişmesi için mesela,Filmden önce izlenilen fragman gibi düşün :) Bazı veliler vardır ki 50 sene sonrasını Allah'ın izni ile görebilir sendeki küçük bir lutüf kaynağını unutma,sırra sahip çık anlatma @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Karanlıkta oturmayı sevmenin ne gibi etkisi var? Merak ettim kendim için :)

Celcelutiye 26.07.18 01:52

Alıntı:

wishbone Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 193656)
Karanlıkta oturmayı sevmenin ne gibi etkisi var? Merak ettim kendim için :)

Epifiz bezi yapisi nedeniyle karanlikta aktivite olur,tabi zahiri uygulamalar vardir ama karanlik ortamda yatmak epifiz bezini aktivite eder..Bizde tam aksine uyku saati telefon parlakligini acariz isik gormus tavsan gibi telefona bakariz :d

wishbone 26.07.18 13:43

Alıntı:

Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 193666)
Epifiz bezi yapisi nedeniyle karanlikta aktivite olur,tabi zahiri uygulamalar vardir ama karanlik ortamda yatmak epifiz bezini aktivite eder..Bizde tam aksine uyku saati telefon parlakligini acariz isik gormus tavsan gibi telefona bakariz :d

Teşekkür ederim. :d haklısınız belli bir saatten Sonra telefonları sadece ışık olarak değil sinyale maruz kalmamak adına odada da tutmamamız lazım :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148