![]() |
Durugörü mü başka birşey mi?
Arada bir görüntüler geliyor gözümün önüne başkası ile ilgiliyse gelecekte olacak birşey için kısa görüntüler. Bazı olayları daha önce an ve an yaşamışım ve sonucu kötü vitrinini hatırladığımda o cümleleri ya da davranışları yapmıyorum. Akli dengemde sorun vardır diye düşünüp bu konu üzerinde çok durmamaya çalışıyorum. Beden oluyor? Anlamak istiyorum
|
Sakın bozma yani yanlış yapma haram yeme kötü nazarla bakma kimseye ibadetlerini eksiksiz yap daha netleşecek görüntün.
|
Tam zikir çekecek haldesin mürşid bul kendine zikre dal daha neler neler verilir sana sır olarak.
|
Alıntı:
|
Karanlıkta oturmayı severmisin ? Beslenme şeklin nedir ?
Doğuştan gelen bir yetenek olabilir,Gördüklerini insanlara anlatma seher vakti gece 03:00 - 05:00 arası yatağa yatıp karanlık bir odada gözlerini kapatıp bazı nesnelere odaklan,Gelen görüntülerin üzerine git şizofren değilsin ya doğum günü saatin ile ilgili bazı yeteneklerin var,ya soyda senden önce ilim sahibi birisi vardı vefat etti sana geçiyor,ya beslenme yaşayışın uyku saatlerin bu durumu elverişli hale getirdi.Üzerine gitmeni gördüklerini anlatmamanı,gördüklerinin Allah'tan geldiğini ve sadece bilgi amaçlı olduğunu bilmeni tavsiye ederim.Birisinin kaza yaptığını görürsen dua et durumun değişmesi için mesela,Filmden önce izlenilen fragman gibi düşün :) Bazı veliler vardır ki 50 sene sonrasını Allah'ın izni ile görebilir sendeki küçük bir lutüf kaynağını unutma,sırra sahip çık anlatma @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
Geliştir kendini bu konuda. Zikir çek bol bol
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com