![]() |
Faziletleri yaşamak için zikir çekmek
Zikir çekerken sanki Allah rızası değilde faziletleri yaşama isteği daha ağır basıyormuş gibime geliyor bu durumu nasıl aşabilirim ?
|
ALLAHı severek . :)
|
maalesef ben de öyleyim aşamadım bu durumu
|
Alıntı:
Milyonlarca zikir çektikten sonra bu 1 cümleye sahip olursun,iş işten geçmemiştir aslında sadece değerli sermayeni (vaktini) tüketmişsindir.. Neticeye karışmadan zikret,ibadet içinde ol.. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Süleyman Çelebi Hz leri ne diyor Birkez Allah dese lisan Dökülür bedenden günahlar Safı Saf Mesele birkez diye bilmektir bu sebeple ki zikir esnasındaki Havatırlara kulak asmadan yola devam etmektir Bu düşünceler ibadet halinde iken herkese gelir avam olarak bu taki Nefsi Mülhimeye çıkana kadar ne zaman ki mülhimeye gelir ozaman azalır ve bu hal Mutmainneye geçince tam olarak biter işte Ayette buyrulan Ey Mutmain olmuş nefis Sen benden Razı bende senden Razı olarak gir cennetime sırrına kavuşulur Yani durmak yok yılmak yok takılmak yok zikre devam |
Alıntı:
|
İhlas konusunda araştırma yapabilirsiniz
|
Alıntı:
|
Rabbim hepimize halis niyet nasip etsin inşallah
|
Benim de çok kafama takılıyor bu konu. Ama zikirlerin faziletleri vesilesi ile Allah'a sığınmaktan başka çare de göremiyorum kendi adıma
|
cevap
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com