![]() |
Hüddam Daveti Yapanlar
Hüddam ilmi bölümündeki davetleri uygulayanlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
|
Yok kardeşim ben daha hiç davette bulunmadım bilmiyorum
|
hangi konuda bilgi almak istiyorsun abi buyur
|
Benden izinsiz mesajıma başkalarını etiketlemeyi biliyorsun admin önce soruma cevap versene
|
Alıntı:
Edeb ile gelen lütuf ile gider.okey teyteyChat bölümünün hemen altındaki reklamı günde 5-6 defa tıklayıp formumuza destek olalım arkadaşlar.okey Değerli üyelerimiz lütfen forumdaki konulara yorumlar yazınız,sorular sorunuz,konular açınız,Konulara mesajlar yazınız ve chat bölümündeki sohbetlere katılınız.:D Sizleri forumda daha aktif görmek isteriz.Hep birlikte forumumuzu canlı tutalım.okey Sayın üyelerimiz Chat Sohbetlerinden faydalanmanız için 15 mesaj,Forum hocalarından ücretsiz bakım hizmetinden faydalanmak için ise 50 mesaj,E-kitap indirebilmeniz için 100 mesajınız olması gerekir.Lütfen forumdaki konulara yorumlar ve mesajlar yazarak forumda katılımcı ve aktif olunuz.:D |
Telaş yapma Admin
|
Alıntı:
teyteyChat bölümünün hemen altındaki reklamı günde 5-6 defa tıklayıp formumuza destek olalım arkadaşlar.okey Değerli üyelerimiz lütfen forumdaki konulara yorumlar yazınız,sorular sorunuz,konular açınız,Konulara mesajlar yazınız ve chat bölümündeki sohbetlere katılınız.:D Sizleri forumda daha aktif görmek isteriz.Hep birlikte forumumuzu canlı tutalım.okey Sayın üyelerimiz Chat Sohbetlerinden faydalanmanız için 15 mesaj,Forum hocalarından ücretsiz bakım hizmetinden faydalanmak için ise 50 mesaj,E-kitap indirebilmeniz için 100 mesajınız olması gerekir.Lütfen forumdaki konulara yorumlar ve mesajlar yazarak forumda katılımcı ve aktif olunuz.:D |
Etiketlemeyi ben yaptım sorduğun soruyu arkadaşlar görsün diye, heyecan ve telaş yapan yok. Sizi tanımuyorum ve bir art niyetim de yok. Lütfen sizde sakin olun. Burası birilerine yol yedirme sahası da değil. Yani boşuna tansiyon yükselmesin kimse kimseyi kırmasın gerek yok.
|
sende davet et tecrübe edin
|
Hadsizliğimden dolayı banlandım.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com