![]() |
Evde büyü bakımı
Öncelikle selamın aleyküm arkadaşlar evde büyü bakımı yapabilen varsa nasıl yapıldığını bilen varmı?
|
Evde yaşayan tüm kişilerdeki değişikliklerden anlayablirsiniz. Birde o tuhaflıklar dışarda dışarı ciktiginizda yok ise sadece evde oluyorsa evde bir şey var demektir...
|
peki bildiğin bir uygulama varmı
|
Temizlemek icinmi uygulama istiyosun?
|
anneme bakım yapmak istiyorum
|
Ücretsiz bakim için Yahyahocaya msj atabilirsiniz dicektim ki 8 msjiniz oldunu farkettim.50 msj olunca Yahyahocaya özel msj atip bakım yaptırabilirsiniz.good
|
tm teşşekürler
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com