Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Bunlar nedir büyü amaçlı mı acaba? (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/38831-bunlar-nedir-buyu-amacli-mi-acaba.html)

imas 25.08.21 21:43

Alıntı:

Rapsodi90 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445490)
Boylama ne işe yarar ?

boylama kisinin ihtiyacina gore hayır uzerine yazilir

Rapsodi90 25.08.21 21:51

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445494)
boylama kisinin ihtiyacina gore hayır uzerine yazilir

Tılsımla boylama arasında ne fark var ? bazı tedavilerde 3 ay 6 ay sonunda bi tılsım veriliyor arasındakı farkı merak ettim.

imas 25.08.21 22:53

Alıntı:

Rapsodi90 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445497)
Tılsımla boylama arasında ne fark var ? bazı tedavilerde 3 ay 6 ay sonunda bi tılsım veriliyor arasındakı farkı merak ettim.

tilsim sembollerle kisa olarak yazilir,boylama ayet yada surelerle yazilir

Rapsodi90 25.08.21 23:39

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 445513)
tilsim sembollerle kisa olarak yazilir,boylama ayet yada surelerle yazilir

farkı ne başkan bu ikisinin ?

diana 24.11.23 22:52

Bunlar nedir ? Büyü müdür
 
Toplam 3 Eklenti bulunuyor.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Kaplumbaga 24.11.23 22:56

Ayirma buyusudur. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] ustad.

birkullanici 23.10.24 14:37

Bunlar ne büyüsü?
 
Arkadaşlar eşimle sevgili olduğumuz dönemlerde, eşime bir bahane ile okunmuş ip verdiler.
Sonradan dikkat ettim 3 adet beyaz ip 7 düğüm ile birleştirilmiş ve nohut kadar bir toprak parçası da poşete sarılıp verilmiş. İkisini de cüzdanında taşı demişler.
Ben şüphelendim ve düğümleri felak nas okuyup çözdüm kendim.
Evlendikten sonra da, bir gün kayınvalidemler bir hocaya gidiyorlardı kaynım için ben de merak edip gittim.Bana 2 adet muska var evinde dedi.Aradım taradım biri çıktı diğeri yok. Kv.ler çok güvenir o hocaya ama adamin bana dediği şeylere inanmadılar bir türlü.Yalan söylüyor dediler.Neyse bir gün hocanın koruyucu diye yazdığı muskaları açıp baktım resmen karalama yapmış attım evden.
Gel zaman git zaman evdeki gariplikler artmaya başladı, sadece belli kiyafetlerimizin yaka kısmında çorap kokusu gibi kokular meydana çıktı.Yikasamda çıkmıyor bir türlü.onları attım.
Yorganımda sarı lekeler vardı ama terleme vs değil.Kedimiz işedi sandık ama o işeyince çok ağır bir kokusu oluyordu, yorgan kokmuyor.Derken onu da çöpe attım.
Son bir aydır da kiyafetlerimizin bazılarında kokusuz,sarı çıkmayan lekeler farkettik.
Durum böyle olunca ipler vs derken arastirmaya koyuldum ama tam sonuca ulaşamadım.
Merakıma yenik düşüp araştırmaya başlayınca da gece uykumda korkutuyorlar.Bunları yorumlayacak biri varsa yardımcı olsun şimdiden teşekkür ederim.

imas 23.10.24 15:23

Alıntı:

birkullanici Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 644352)
Arkadaşlar eşimle sevgili olduğumuz dönemlerde, eşime bir bahane ile okunmuş ip verdiler.
Sonradan dikkat ettim 3 adet beyaz ip 7 düğüm ile birleştirilmiş ve nohut kadar bir toprak parçası da poşete sarılıp verilmiş. İkisini de cüzdanında taşı demişler.
Ben şüphelendim ve düğümleri felak nas okuyup çözdüm kendim.
Evlendikten sonra da, bir gün kayınvalidemler bir hocaya gidiyorlardı kaynım için ben de merak edip gittim.Bana 2 adet muska var evinde dedi.Aradım taradım biri çıktı diğeri yok. Kv.ler çok güvenir o hocaya ama adamin bana dediği şeylere inanmadılar bir türlü.Yalan söylüyor dediler.Neyse bir gün hocanın koruyucu diye yazdığı muskaları açıp baktım resmen karalama yapmış attım evden.
Gel zaman git zaman evdeki gariplikler artmaya başladı, sadece belli kiyafetlerimizin yaka kısmında çorap kokusu gibi kokular meydana çıktı.Yikasamda çıkmıyor bir türlü.onları attım.
Yorganımda sarı lekeler vardı ama terleme vs değil.Kedimiz işedi sandık ama o işeyince çok ağır bir kokusu oluyordu, yorgan kokmuyor.Derken onu da çöpe attım.
Son bir aydır da kiyafetlerimizin bazılarında kokusuz,sarı çıkmayan lekeler farkettik.
Durum böyle olunca ipler vs derken arastirmaya koyuldum ama tam sonuca ulaşamadım.
Merakıma yenik düşüp araştırmaya başlayınca da gece uykumda korkutuyorlar.Bunları yorumlayacak biri varsa yardımcı olsun şimdiden teşekkür ederim.

yorumlanacak bir sey yok, yapilan islemleri enerjisi yok edilmeden çope atinca etkisi daha fazlalasir çözmesi daha zorlaşir

birkullanici 23.10.24 15:37

Hacı hoca gezmek istemedim,ne yapacagimi da bilemedim direkt attım açıkçası.Sadece bahsettigim ipler vs duruyor onlara da ne islem yapayim bilmiyorum

imas 23.10.24 16:00

Alıntı:

birkullanici Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 644360)
Hacı hoca gezmek istemedim,ne yapacagimi da bilemedim direkt attım açıkçası.Sadece bahsettigim ipler vs duruyor onlara da ne islem yapayim bilmiyorum

sirkeye koy 2 gün sonra sirkeyle beraber göm, ama öncekilerin etkisi devam eder , gün gectikce baski fazlalasir,

gezmek istememek, kalp krizi geciren birinin ne işim var cankurtaranla doktorla ben aspirini bilirim demesi gibi olmuş


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148