![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
DAL-PERŞEMBE GECESİ 35 defa safran mürekkebi ile uszılır. Kalp gözünün açılması için. Esması Ya Hannan Ya Mennan üstüne
yazılan kağıdın üstüne okunur. Halk arasında aziz olur. Peltek Ze-Hastanın iyileşmesi için 910 defa cuma gecesi yazılır. Esması Ya Veli Ya Müteal yazılan kağıdın üstüne okunur. Fe-Çarşamba günü 90 xefa yazılır. Allah ona istedigı şeyi verir. Esması Ya Ğıyasu Ya muğisu yazılan kağıdın üstüne okunur. Lam-Çarşamba gecesi 71 defa yazılır. Uyanık olmak için. Esması Ya Şekur Ya Ğafur yazılan kağıdın üstüne okunur. Nun-Salı gecesi 106 defa yazılır. Tüm hastalıklardan kurtulmak ve ilim öğrenmek ve herşeyi anlamak için yazılır. Esması Ya Ehabba Ya Ala yazılan kağıdın üstüne okunur. He-15 defa yazılır. Görünmeyen sırlar hakkında bilgi verir. Gezegeni Müşteri. Esması Ya Vafi Ya Hafi yazılan kağıdın üstüne okunur. Ye-Dileklerin gerçekleşmesi için 20 defa yazılır. Gezegeni Mars. Esması Ya Yagiyni Ya Mucibu yazılan kağıdın üstüne okunur |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Sorun yaşayacağını sanmam ancak yazacağın şeyleri böyle ortaya saçarsan amelin başarıya ulaşırmı sence.?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Gizlilik esastır,sorulması gereken sorular hususi sorulmalı.. Ameli yaparsın bitirirsin o harflerin tamamini paylaşırsın usulü anlatırsın istifade ederler ama önce öğrenmek için hususi danışman gerekir.. Mesela bu esmaları ne şekilde nasıl üzerine okuyacaksın? Sorulması gereken önemli sorulardan biri
__________________
ve lakin cürmümüz vağfur,hatamız cümlece meşhur. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hic düşunmemiştim
---------- Post added 02.12.19 at 19:52 ---------- @Celcelutiyw hocam size sormayı düşünüyordum, sizde psylaşmıştınız fakat tamamını yanlış hatırlamıyorsam eğer. Hocam Allah razı olsun. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
eğer yaptiysamda link yolla bi bakalım inşallah
__________________
ve lakin cürmümüz vağfur,hatamız cümlece meşhur. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Ben yazsam işe yarar mi | Betty boop | Sorularınız | 2 | 25.08.21 12:56 |
| Latin alfabesi ile yazsam yine de işe yarar mı? | Onur278 | Sorularınız | 6 | 09.06.21 16:56 |
| Ben romantik bir Müslüman mıyım? | Arma | Sizden Gelenler | 1 | 10.09.20 22:10 |
| Orucumu bozmalı mıyım? | RabiaN | Sorularınız | 3 | 02.05.20 17:30 |
| kendim tılsım yazsam musallat yaşanır mı? | cxjoqo | Sorularınız | 3 | 15.02.20 15:12 |