Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   İftira atan kişi pişman edilebilir mi ? (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/43563-iftira-atan-kisi-pisman-edilebilir-mi.html)

Zeytin 13.01.20 03:02

İftira atan kişi pişman edilebilir mi ?
 
Çok sevdiğim insan bana olan öfkesinden ve hirsindan
Gözümün içine baka baka gerçeği kendisi de bildiği
Halde iftira attı buna rağmen yinede kanıtladım ama oralı olmadi
Uzun zaman geçti ben hala çok ağlıyorum ve bekliyorum
intikam için yada özür diletmek için değil.
Haksızlığa uğramış hissediyorum suçlu olmadigim halde kahroluyorum pişman olması için ne yapabilirim
Allah demekten başka hiçbirşey gelmiyor elimden

Ada 13.01.20 08:22

Hud süresi 55-56-57 ayet
Size kötülük edenlerin sizinle uğraşanların yaptıklarının yanlarına kalmaması için onlardan hakkınızı intikamınızı almak onların kötülüklerinden korunmak için.

Min dûnihî fe kîdûnî cemîan summe lâ tunzırûni.
İnnî tevekkeltu alâllâhi rabbî ve rabbikum, mâ min dâbbetin illâ huve âhızun bi nâsıyetihâ, inne rabbî alâ sırâtın mustekîm
Fe in tevellev fe kad eblagtukum mâ ursiltu bihî ileykum, ve yestahlifu rabbî kavmen gayrakum, ve lâ tedurrûnehu şey’en(........ ibni veya binti......) inne rabbî alâ kulli şey'in hafîz(hafîzun)

anlamı:O’ndan (Allah’tan) başka (putlarla), haydi hepiniz bana tuzak kurun. Sonra da bana mühlet vermeyin.İşte ben, hem benim, hem sizin Rabbiniz olan Allah’a dayandım. Yeryüzünde bulunan hiçbir canlı yoktur ki, Allah, onun perçeminden tutmuş olmasın. Şüphesiz Rabbim dosdoğru bir yol üzerindedir.Eğer yüz çevirirseniz; bilin ki ben, benimle gönderileni size tebliğ ettim. Rabbim (dilerse) sizden başka bir kavmi sizin yerinize getirir ve siz O’na bir zarar veremezsiniz. Şüphesiz Rabbim, her şeyi koruyup gözetendir.

sabah ve akşam 7 defa okunacak
belirtilen yerde isim söylenecek

sevingül 13.01.20 10:17

Bir kaç kişi ise illa isimlerin hepsini soylemelimiyiz?

Celcelutiye 13.01.20 10:18

Alıntı:

Zeytin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 310903)
Çok sevdiğim insan bana olan öfkesinden ve hirsindan
Gözümün içine baka baka gerçeği kendisi de bildiği
Halde iftira attı buna rağmen yinede kanıtladım ama oralı olmadi
Uzun zaman geçti ben hala çok ağlıyorum ve bekliyorum
intikam için yada özür diletmek için değil.
Haksızlığa uğramış hissediyorum suçlu olmadigim halde kahroluyorum pişman olması için ne yapabilirim
Allah demekten başka hiçbirşey gelmiyor elimden

Senden helallik almadığı müddetçe Ahirette şahitliği bile kabul olmayacak bırak garibanı,kendi imtihanın bu senin.Allah ne yapacağını görmek için soktu seni bu imtihana unutma..

Zeytin 13.01.20 23:36

Biliyorum o yüzden açıkladım intikam almak için yada
Onu perişan edeyim gibi bir niyetim yok insallah tez zamanda pişman olur helallik alır. Teşekkür ederim Allah razı olsun.

Sugarman 14.01.20 00:06

Alıntı:

Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 310959)
Kendi imtihanın bu senin.Allah ne yapacağını görmek için soktu seni bu imtihana unutma..

Bu cümleniz beyninde şimşek gibi çaktı. Allah razı olsun. Bu cümlenizi okumama vesile oldunuz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148