Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Hüddamlar hizmetinde bulunduğu kişi için her zaman beddua okurlar (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/43821-huddamlar-hizmetinde-bulundugu-kisi-icin-her-zaman-beddua-okurlar.html)

BHK747474 18.01.20 12:15

Hüddamlar hizmetinde bulunduğu kişi için her zaman beddua okurlar
 
Ya bunu okuyan insanlar bana yardımcı olun, kafamda savaş var. Hüddam ilmine başlamak istiyorum, ama bunu etrafımdakilere yardım etmek için yapmak istiyorum, başka gömü bulma vs için istiyorsam helak olayım.
Şimdi olay şu, bu hüddam olayını yapanların o cinlerin hergün herdakika hizmetinde bulunduğu kişiye bela okudukları için hayatda ve ahirette kötü yerlerdedirler diyorlar. Yanı zararları bakımından. İyi birşey yapmak için cehennemlik neden oluyoruz? Bunu bana güzel bir açıklama yapabilecek biri varmıdır? Şimdiden Teşekkürler.

Harezmi 18.01.20 12:43

Bela felan okuduklarını kim söylüyor ? Bela okuyacak varlık davetine hiç icabet etmez ama cinlerle iş yapmak sıkıntılı iş

Allah onların tümünü bir araya topladığı gün: “Ey cin ve insanlar topluluğu! Siz aldatmak için insanlarla çok uğraştınız” der. Onların insanlardan olan dostları ise: “Ey Rabbimiz! Biz birbirimizden yararlandık ve bize verdiğin sürenin sonuna, kıyamet gününe ulaştık ve yolumuzun yanlış olduğunu görüyoruz” diyecekler. Allah da buyurur ki: “Allah'ın diledikleri, yani affettikleri hariç, içinde ebedi kalmak üzere kalacağınız yer ateştir. Şüphesiz Rabbin herşeyi yerli yerince yapandır ve herşeyi bilendir.”(Enam suresi 128)

Omr 18.01.20 15:10

Neden Hüddam sana bela okuyacak. Anlamadm. Hüddam edinmek kolay degil isin ehli olamazsan helak olursun niyetin ne olursa olsun. Böyle seyler büyük musallata müsade eder eger ilimin ehli birinden yardim almazsan zor cok sknti he diyorsan ben cok büyük ilim ehliyim ozaman bir sürü daver var sitede.

Hak etmiyorum 26.03.24 15:52

Alıntı:

BHK747474 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 312176)
Ya bunu okuyan insanlar bana yardımcı olun, kafamda savaş var. Hüddam ilmine başlamak istiyorum, ama bunu etrafımdakilere yardım etmek için yapmak istiyorum, başka gömü bulma vs için istiyorsam helak olayım.
Şimdi olay şu, bu hüddam olayını yapanların o cinlerin hergün herdakika hizmetinde bulunduğu kişiye bela okudukları için hayatda ve ahirette kötü yerlerdedirler diyorlar. Yanı zararları bakımından. İyi birşey yapmak için cehennemlik neden oluyoruz? Bunu bana güzel bir açıklama yapabilecek biri varmıdır? Şimdiden Teşekkürler.

Ayetlerin görevlileri olursa kast ettiğin şey sende kalkıp o ayetin görevlisini kendine çağırırsan, ayeti bırakıp sana gelmesi sebebiyle sana buğz edebilir bence.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148