![]() |
Yazdığım vefkler için zikir yapmıyordum ama sayı tutmadan yaptım
Ben şimdiye kadar yazdıgım vefklerin hiç birinin zikrini yapmıyodum cünkü mürşidim var ve izinsiz sayı tutup zikir cekmek yasak. Dedimki madem öle sayı tutmayım bu aralar allah ismi şerifi fettah ismi şerifi ve kafi ismi şerifi vefklerşnş yazdım ve her namazdan sonra sayı tutmadan bu zikirlerle mesgul oluyorum biraz ve bende biraz bas agrısı gerginlik oldu güzel gelişmelerin olacgı rüyalar falanda gmrüyo gibiyim dogru mu yapıyorum durum böle mi olmalı bilen bi arkadasım yardımcı olursa sevinirim..vefkleri saatinde ve safranla yazıyorum.
|
Alıntı:
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]. Gardaşım görevlileri için azamet falan okunuyor biliyorum yıldızım güneş saati pazar sabahı veya persembe gecesi vefklerin sütunlarının dogruluguna bakıp yazıyorum salavatla bitiriyorum azamet yerine hayırlı olması için dua ediyorum zikride dediğim gibi yapıyorum
|
Alıntı:
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]. Abimm kaç gün devam etmeli böle hissediyorum resmen kulaklarım cınlıyor zikrettikce vefk tutmuşmu acaba diyorum?
|
Ne mursidi bana aciklarmisiniz
|
Alıntı:
40 gün sonra günde 1kere çekersin zikrini |
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]. Tamam abi cok sagol ☺️ @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]. Gardaşım manevi rehberdir inşallah mürşidi kamil nedir diye googleda aratırsan daha bet acıklamalar bulabilirsin. Nefs terbiyesi tasavvufu yaşamak da denilebilir sanırım Allah layık eylesin hepimizi..
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com