Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Esma'ül Hüsna Virdi (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/49249-esmaul-husna-virdi.html)

Aissah 02.06.20 02:24

Esma'ül Hüsna Virdi
 
Selamun Aleyküm Arkadaşlar Havas okulu üyeleri..
Ben Allah'ın esmalarından Allah rızası için kendi başıma büyük ebced olarak okuma yapıyorum. Örneğin Ya Fettah 239,121 bittikten sonra Ya Latif 16.641 bittikten sonra Ya Tevvab 167, 281 vs vs bittikçe başka esmaya geçicem.

Yani sorum şu ki böyle okuma yaparak bi skıntı çeker miyim?

Bi dileğim bi hacetim şu olsun bu olsun diye değil Allahın sevdiği , razıyım dediği kullardan olabilmek için okuorum.

Ve bi nacizane notum hiç bir duayı esmayı şu olsun bu sevsin diye özellikle aşk haram konulara okumayın. Niyetiniz Allah rızası olsun zaten Rabbim gönlünüzü biliyor ne yazmışsa odur. Tabi dua edin isteyin. İsteyin ki vereyim diyor Allah'ım ama görüyorum okuyorum bazı yorumları dönsün çok sevsin haram için haram yola büyüye bile baş vuruyorlar.. O çok dua edip ağladığınız 1001 esma çektiğiniz imtihanınız olur. Çokta zorlamayın..

Umutlu69 02.06.20 02:29

Guzel korunma yaparsan sorun olacagini sanmıyorum ama kafana göre esma cekilmeyecegini burdan yasi buyuk bir kac insandan gordum

Canberk er 02.06.20 02:37

Tevhid zikri ile başlasan daha hoş olur abi rose1

Aissah 02.06.20 02:44

Alıntı:

Umutlu69 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 345572)
Guzel korunma yaparsan sorun olacagini sanmıyorum ama kafana göre esma cekilmeyecegini burdan yasi buyuk bir kac insandan gordum

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim.

---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ----------

Alıntı:

Canberk er Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 345573)
Tevhid zikri ile başlasan daha hoş olur abi rose1

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim.

Canberk er 02.06.20 02:47

Alıntı:

Aissah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 345574)
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim.

---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ----------



@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim.

tevhid her şeyin başıdır rose1 öğren tabii

Aissah 02.06.20 02:49

Bi ara salavata sardım, bi ara tevhide sardım bi ara ihlasa sardım şimdide esmalara başladım ama ?? İşte o ama da kaldım :) :)

Canberk er 02.06.20 02:49

Alıntı:

Aissah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 345574)
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Evet her okuma öncesi koruma yapıorum. Vekilden ders alana kdr nefsimi terbiye etme çabasındayım. Yani tam olarak düşüncem şu; her an ölebilirim Rahmetli AbdulMetin Balkanlıoğlu hocanın bir sohbetinde "ölürken namazda ölün, ölürken sadaka verirken ölün, çocuk yetim sevinirirken ölün, tesbih Allahın esmasını ayetini zikrederken ölün " diyordu. Bende de son 4aydır Hz. Ömer r.a son nefesini verirken ki yaşadıklarını dinledim o gün bugündür Allah'a ölüm ve hesap verme korkusu sardı ve vekilden ders alana kdr zamanımı zikirle esmayla ayetle geçireyim düşüncesindeyim.

---------- Post added 02.06.20 at 02:46 ----------



@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah razı olsun onu da yaptım 70bin olaraktan 5kez virdledim. Bide Allah'ın esmalarına varayım dedim. Bu yüzden başıboş kuzu olmayayım bilir kişilerden yorum alayım dedim.

Dedikleri gibi Allah'ın isimlerini kafana göre çekme bence ben bi tanesinş sadece 100 kez çektim 4 saat uyuduğum an uyanıyodum normalde 15 saat uyurum

twennywann 02.06.20 02:54

Latif esması başlangıç için sakıncalıdır. Koruma yapman gerekir kardeşim.

Ayetel Kürsi dairesini unutma.

Aissah 02.06.20 02:54

Alıntı:

Canberk er Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 345578)
Dedikleri gibi Allah'ın isimlerini kafana göre çekme bence ben bi tanesinş sadece 100 kez çektim 4 saat uyuduğum an uyanıyodum normalde 15 saat uyurum

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] :) ben sevabını aldım mı Allah bilir ama hiç ters etki görmedim daha. Tevhid çekerken skıntılar cektim aslında maddi manevi fakat onu da Allah sınıyor diyerekten göz ardı ettim. Hoş skıntı olmasa Rabbin huzuruna da varır mıydım bilmem. Zamanında verdi skıntıyı beni an benden başkası yok çek tevhidi dedi :)

twennywann 02.06.20 02:55

Alıntı:

Aissah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 345571)
Selamun Aleyküm Arkadaşlar Havas okulu üyeleri..
Ben Allah'ın esmalarından Allah rızası için kendi başıma büyük ebced olarak okuma yapıyorum. Örneğin Ya Fettah 239,121 bittikten sonra Ya Latif 16.641 bittikten sonra Ya Tevvab 167, 281 vs vs bittikçe başka esmaya geçicem.

Yani sorum şu ki böyle okuma yaparak bi skıntı çeker miyim?

Bi dileğim bi hacetim şu olsun bu olsun diye değil Allahın sevdiği , razıyım dediği kullardan olabilmek için okuorum.

Ve bi nacizane notum hiç bir duayı esmayı şu olsun bu sevsin diye özellikle aşk haram konulara okumayın. Niyetiniz Allah rızası olsun zaten Rabbim gönlünüzü biliyor ne yazmışsa odur. Tabi dua edin isteyin. İsteyin ki vereyim diyor Allah'ım ama görüyorum okuyorum bazı yorumları dönsün çok sevsin haram için haram yola büyüye bile baş vuruyorlar.. O çok dua edip ağladığınız 1001 esma çektiğiniz imtihanınız olur. Çokta zorlamayın..


Çekme demiyorum yanlış anlama Allah’ın İsmini zikretmekten güzel ne var, ama rakam yüksek Koruma gerek


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148