Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Çocuğum Oyun bağimlisi (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/53219-cocugum-oyun-bagimlisi.html)

SyLLa 27.08.20 00:57

Çocuğum Oyun bağimlisi
 
Selamun Aleykum.
Sevgili hocalarim bir sorunum daha var. Çocuğum bilgisayarda oyun bağimlisi. Işi gücü oyun oynamak ve oyuzdende gerçek hayatta birşey yapmiyor. Çaliştigi zamanlar sabaha kadar oyun oynar ve uykusuz işe gider. Bu hayatta birşeye konsentra olamiyor. Söyledigimde kavga cikartiyor. Birşey söylemeye gelmiyor çok kiziyor bağiriyor. Hayat benim hayatim diyor. Çok parada veriyor oyuna. Ne yapmam gerekiyor lutfen yardim edin. Küçük falan degil. Yaşi çok ilerledi.

imas 27.08.20 08:57

Alıntı:

SyLLa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 368114)
Selamun Aleykum.
Sevgili hocalarim bir sorunum daha var. Çocuğum bilgisayarda oyun bağimlisi. Işi gücü oyun oynamak ve oyuzdende gerçek hayatta birşey yapmiyor. Çaliştigi zamanlar sabaha kadar oyun oynar ve uykusuz işe gider. Bu hayatta birşeye konsentra olamiyor. Söyledigimde kavga cikartiyor. Birşey söylemeye gelmiyor çok kiziyor bağiriyor. Hayat benim hayatim diyor. Çok parada veriyor oyuna. Ne yapmam gerekiyor lutfen yardim edin. Küçük falan degil. Yaşi çok ilerledi.

benimde basimda aynisi vardi hemde 2 cocuk yaslarida buyuk,ikaz ettim defalarca olmadi,once interneti kapattirdim,baktim cd den oynuyorlar,yine ikaz ettim olmadi,bilgisayari da kaldirdim,biraz mirin kirin ettiler birde bir guzel tozlarini aldim,oldular kuzu...bana bagirip cagiriyor diyorsun bu nasil is,babaya anaya bagirmak nedir,is bu safhaya geldiyse biraz kendiniz de arayin kabahati,dusunun niye boyle oluyor diye,biz nerde hata yaptik diye,zamaninda cok yuz verilirse şimartilirsa ve cok onemli kelimedir(( bir sey olmaz)) denilirse,iste boyle oluyor... modern cagin sozudur ya cacuk dovulur mu? dovulur dovulur...nasrettin hoca gibi testiyi kirmadan tokati atacaksin...Ziya paşa ne guzel soylemis,nus ile uslanmayana etmeli tektir,tektir ile usmanmayanin hakki kötektir...

Yafes 27.08.20 23:50

Köteklik durum geçmiş artık hocam da :d Rabbim yardımcınız olsun, fırsat buldukça (örneğin bir şekilde internette, bilgisayarsa sorunlar yaşandığında) yanınıza oturduğunda evladınızı sıkmadan gelecekte karşılaşağı ciddi sorunlardan sorular sorup istişare ediniz. Sakın ha kızarak yapmayın. Hz. Ali r.a Çocuğunuzla 7 yaşına kadar oynayın, 15 yaşına kadar arkadaş olun, 15 yaşından sonra istişare edin' demiş. İstişare edin farkındalık oluşturun ve yapıcı olun. Efendimiz s.a.v imtihan olunacağımız şeyleri sayarken evlatlarımızı da saymıştır. Sabırlı olun, tevekkül edin. Rabbim imtihanınızı kolaylaştırsın.

SyLLa 28.08.20 00:52

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 368131)
benimde basimda aynisi vardi hemde 2 cocuk yaslarida buyuk,ikaz ettim defalarca olmadi,once interneti kapattirdim,baktim cd den oynuyorlar,yine ikaz ettim olmadi,bilgisayari da kaldirdim,biraz mirin kirin ettiler birde bir guzel tozlarini aldim,oldular kuzu...bana bagirip cagiriyor diyorsun bu nasil is,babaya anaya bagirmak nedir,is bu safhaya geldiyse biraz kendiniz de arayin kabahati,dusunun niye boyle oluyor diye,biz nerde hata yaptik diye,zamaninda cok yuz verilirse şimartilirsa ve cok onemli kelimedir(( bir sey olmaz)) denilirse,iste boyle oluyor... modern cagin sozudur ya cacuk dovulur mu? dovulur dovulur...nasrettin hoca gibi testiyi kirmadan tokati atacaksin...Ziya paşa ne guzel soylemis,nus ile uslanmayana etmeli tektir,tektir ile usmanmayanin hakki kötektir...

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Tsk ederim Allah razi olsun yorumun ve fikirlerin için dikkate alacam her yazdiginizi good

SyLLa 28.08.20 00:58

Alıntı:

Yafes Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 368292)
Köteklik durum geçmiş artık hocam da :d Rabbim yardımcınız olsun, fırsat buldukça (örneğin bir şekilde internette, bilgisayarsa sorunlar yaşandığında) yanınıza oturduğunda evladınızı sıkmadan gelecekte karşılaşağı ciddi sorunlardan sorular sorup istişare ediniz. Sakın ha kızarak yapmayın. Hz. Ali r.a Çocuğunuzla 7 yaşına kadar oynayın, 15 yaşına kadar arkadaş olun, 15 yaşından sonra istişare edin' demiş. İstişare edin farkındalık oluşturun ve yapıcı olun. Efendimiz s.a.v imtihan olunacağımız şeyleri sayarken evlatlarımızı da saymıştır. Sabırlı olun, tevekkül edin. Rabbim imtihanınızı kolaylaştırsın.

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sağol çok değerli sözler söylemişsin. Allah razi olsun. Bu dünya imtihan dünyasi ve bakiyorumda hic bir şekilde huzur yok. Yinede ne yaşarsam yaşayim şükr ediyorum. Allah sevdiği kuluna hep dert veririmiş. Herşeyin en iyisini rabbim bilir. Hamd olsun. Ölümden başka herşeye bir çare var. Sabr ediyorum

Berzahı-Şah 28.08.20 13:18

Ayını Dönemlerden Bende Geçtim Dediğiniz Gibi Benim Ozamanlar Arkadaş Çevrem Bozuktu Ve Onlarda Çok Oyun Oynardı Benimde Bilgisayar Başında Çok Uyumuşluğum Oldu :D Ama Şükür Tergedim

Size Önerdim Benim Dönüş Noktam Camiye Gitmek Oldu 1 Defa Gittim 2 Defa Gittim Derken Herşeyden Vaz Geçtim Ve Sadece Oraya Gitmeye Başladım Her Nerse

1 Kendisi Evde Yokken Bilgisayarı Toplayıp Kaldırın Annem Bana Yapmıştı :D
2 İNTERNETİ KESTİRİN
3 Kendisi nin Arkadaş Çevresinden Memnun Değilseniz Siz Ona Arkadaş Bul
Bizimkiler Beni Nişşanlamıştı Hatta :D
EN Kötüsü Ve Ağırı Bilgisayar Bu Evde Olacaksa Sende O Da Gidecek Deyin
Babam Bü Cümleyi Kurduğunda 3Üne 5İne Bakmayıp Satmıştım

Yani Başımdan Geçenler Böyle Hangisi Size Uyarsa Denemenizi Tavsiye Ederim

Bu Anlatıklarımı Yaşıyalım Sadece 1 Sene Oluyor Bu Arada

RABBİM Size Yardım Oğlunuzada HİDAYET Versin İNŞALLAH !

SyLLa 29.08.20 00:12

Alıntı:

Siteden Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 368375)
Ayını Dönemlerden Bende Geçtim Dediğiniz Gibi Benim Ozamanlar Arkadaş Çevrem Bozuktu Ve Onlarda Çok Oyun Oynardı Benimde Bilgisayar Başında Çok Uyumuşluğum Oldu :D Ama Şükür Tergedim

Size Önerdim Benim Dönüş Noktam Camiye Gitmek Oldu 1 Defa Gittim 2 Defa Gittim Derken Herşeyden Vaz Geçtim Ve Sadece Oraya Gitmeye Başladım Her Nerse

1 Kendisi Evde Yokken Bilgisayarı Toplayıp Kaldırın Annem Bana Yapmıştı :D
2 İNTERNETİ KESTİRİN
3 Kendisi nin Arkadaş Çevresinden Memnun Değilseniz Siz Ona Arkadaş Bul
Bizimkiler Beni Nişşanlamıştı Hatta :D
EN Kötüsü Ve Ağırı Bilgisayar Bu Evde Olacaksa Sende O Da Gidecek Deyin
Babam Bü Cümleyi Kurduğunda 3Üne 5İne Bakmayıp Satmıştım

Yani Başımdan Geçenler Böyle Hangisi Size Uyarsa Denemenizi Tavsiye Ederim

Bu Anlatıklarımı Yaşıyalım Sadece 1 Sene Oluyor Bu Arada

RABBİM Size Yardım Oğlunuzada HİDAYET Versin İNŞALLAH !

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] sağolun Allah razi olsun. Bende bugünlerde sıkı üstünde duruyorum ve çok ciddi olduğumu anladi yumuşamaya başladi. InşaAllah bir yolunu bulup oyun sevdasindan uzaklaştiracam. Fikirleriniz benim için çok değerli. Birde keşke bilgisayar olsa bir çaresine bakardim ama elindeki telefona yüklemiş. O oyun sevdasindan koparmak için elimden ne gelirse yapacağim zaten.

---------- Post added 29.08.20 at 01:15 ----------

@Celcelutiye hocam senin tavsiyelerin ve faydasini görebileceğime inandiğin dualarin ve günlük zikirlerinin olduğuna eminim. Yardim edin bu konuda hocam.

SDFwer 29.08.20 16:45

Alıntı:

SyLLa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 368114)
Selamun Aleykum.
Sevgili hocalarim bir sorunum daha var. Çocuğum bilgisayarda oyun bağimlisi. Işi gücü oyun oynamak ve oyuzdende gerçek hayatta birşey yapmiyor. Çaliştigi zamanlar sabaha kadar oyun oynar ve uykusuz işe gider. Bu hayatta birşeye konsentra olamiyor. Söyledigimde kavga cikartiyor. Birşey söylemeye gelmiyor çok kiziyor bağiriyor. Hayat benim hayatim diyor. Çok parada veriyor oyuna. Ne yapmam gerekiyor lutfen yardim edin. Küçük falan degil. Yaşi çok ilerledi.

Öncelikle Allahın Selamı Üzerinize Olsun Çözüm Olarak Piskolik Destek Alabilirsiniz En Basit Şeyin Bile Çözümünü Burda Aramanız Ne Kadar Doğrudur Bir Düşünmenizi İsterim İyi Günler :)

SyLLa 29.08.20 17:30

Alıntı:

SDFwer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 368573)
Öncelikle Allahın Selamı Üzerinize Olsun Çözüm Olarak Piskolik Destek Alabilirsiniz En Basit Şeyin Bile Çözümünü Burda Aramanız Ne Kadar Doğrudur Bir Düşünmenizi İsterim İyi Günler :)

Selamun aleykum. Evet hakli olabilirsiniz ama psikoloğa gitmek istemiyor. Ben çok daha önce düşündüm bunu. Sizin için basit olabilir ama basit değil kardeşim.

SDFwer 29.08.20 17:46

Alıntı:

SyLLa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 368581)
Selamun aleykum. Evet hakli olabilirsiniz ama psikoloğa gitmek istemiyor. Ben çok daha önce düşündüm bunu. Sizin için basit olabilir ama basit değil kardeşim.

Sakıncası Yok İse Çocuğunuz Kaç Yaşında Öğrenebilirmiyim ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148