![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kardeşlerim aranızda yıldız yükseltme çalışmaları yapan varmı nasıl yükseltirim çok düşükmüş benim bunun için bir çalışma varmı namaz uygulamasını biliyorum ama bunun dışında hocalar nasıl bir yol izliyorlar acaba yardımcı olurmusunuz bilenler buraya lütfen
bana bu konuda yardımcı olacak bir kardeş varmı acaba |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Yıldızım kaymış | Bendis06 | Sorularınız | 7 | 14.11.21 14:45 |