![]() |
Hiç bir şey yapmama arzusu neden olur?
Bir insanın içinden ciddi anlamda hiçbir şey yapma,hiçbir şeye ilgi duyma,kimseyle konuşma arzusu uyanmaması neyin belirtisidir?
|
Ruhsal çöküntü, depresyon... Bu belirtileri olan bir kişinin acil psikiyatriye gözükmesi gerek. Mazallah sonu kendine zarar vermeye döner, ki çok geçmez dönecektir.
|
Bunun bir adı var... anhedoni.
Geçmiyor. Geçirdiğini söyleyenler duydum ama çözümü bize uymuyor... Dopamin serotonin reseptörlerini vs bozan şeyler kullanılmışsa daha inatçı bir durum. ama konu açıldı madem söylim.. insanlar bunu 6-8 ay ,1 yıllık etçille (carnivore beslenmeyle) atlatıyor hallediyor. 1 yıllık et bütçesi bulursam en son ona bir şans vercem.. Bende bundan var... |
ÇOK düşünme iyi değil yasadiklarini unutmak istiyosan bol bol oku bela oku dua oku roman oku tabela oku
|
Uykudan uyanma vaktinin geldiğinin belirtisidir
|
TüKeNmiŞLiK..ÖNCeSiNde yoRguNLuK VaRdı. TükeNmiŞLiK SeNdRomu buNLaRı hiSSetiRiR..
1 DöNem beNde buNLaRdaN geÇtim.YoRguNdum.SoNRa TüKeNdiydim.Ama AtLattım.ÖnCe RuHumu SoNRa KeNdimi iyiLeŞtiRdim.Bu Hayatta HeRŞey geÇiCi..ÇoK faZLa ÜZüLüp KeNdimiZi yıpRatmaya geReK yoK. ÜZgüN 1 RuH İNSaNı biR miKRoptaN daHa HıZLı ÖLdüRebiLiR.. KimSe SiZi KuRtamaZ; İNSaN KeNdi KeNdiNi KuRtaRıR..UmaRım SiZ de tabi eğer SiZ bu duRum da İSeNiZ biR aN ÖNCe RuhuNuZu İyiLeŞtiRmeye baKıN.SeVdiğiNiZ hobiLeRe yeLteNiN.Kitap OKuyuN..Çay demLeyiN..Dua ediN YapabiLiyoRSaNıZ NamaZ KıLıN.BuNLaR RuHuN gıdaSıdıR..Hatta ÇoCuK SeViN,SeViNdiRiN. Ne biLeyim baSit yaşayıN ama CömertÇe SeViN. HeRŞeyiN düZeLeCeğiNi SiZ yaŞayaRaK göReCeKSiNiZ. :) |
Kendini tanıması.ve bazı kararlar almak vaktidir.çevrendeki gereksizleri hayatından çıkar.ve bir dahada sana zarar vermelerine izin verme
|
Pilan puroğram disiplinli bir hayat tarzının eve kapanması ve düzensiz uyku beslenme öyün düzensizliğiyle başlayan bir süreç önce bağa şıklık sistemini çökertiyor sonrası koça bir boşlık
|
Alıntı:
|
Bir insan artık yaşamdan zevk almıyorsa ve önceden uğruna yaşayabilecek değerleri artık yeterli bulamayıp değer verdiği bir takım objeler değerini bir insan için yitirdiyse insan ne yapmalı? Baudelaire'nin de dediği gibi "Aşka, dürüstlük katılan saçmalık" insanın yaşadığı toplumda misyon olarak benimsenmişse ve insan bunun için aşık olduğu kişiye toplum baskısından açılamıyorsa, sürekli olarak bir korku, toplumun etkisiyle reddedilme korkusu yaşıyorsa bu yaşamı artık değerli bulamayan bir insan için yaşamının son demleri olabilir mi? İnsan anlam yüklediği ve değer verdiği objelere ulaşamıyorsa ya da bu imkansız gibi bir durumsa bu insan ne yapmalı?
|
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
|
Bunun tıp ve psikolojide adı ne bilmiyorum, bildigim tek şey öncleri istemeden de olsa bir şeyler yapmak zorundasın. Komforundan azacık uzaklaş, kendi haritanda yeni yollar keşf et bunu senin için kendin dışında kimse yapamaz.
|
Çok zor bir durum Allah yardım etsin Amin
|
Hem iyi hem kötü.
Kalbin derece-i hayatına girmiş lakin kalpte hayat yok. Sebebi gaflet tir. Onun da 3 büyük sebebi maddiyat malayaniyat maliyet tir. O da tefekkür ve zikirle kırılır.Gaflet i kıran ibadet ve tefekkür günahtan sakınmak. Onunla kalp ehli olunur yürek devleti kurulur.Ve bu yolla açılan alem bu alemden çok geniş ( 9 bin yıllık mesafe ) çok zevkli nurlu sıkıntısız ferah revhu reyhan... bir alem. Derdi teşhis eden devayı da diyen Kuran. Tefsir ister bu kısası ilaç arayana kafi ---------- Post added 23.11.20 at 22:19 ---------- Gaflet in 3. Büyük sebebi masiyettir. Günahlar. Yine yanlış yazmışim.kusura bakmayın |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com