Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   bir kac gun once Korona dan olen akademisyenin son anlari (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/57600-bir-kac-gun-once-korona-dan-olen-akademisyenin-son-anlari.html)

imas 26.12.20 16:44

bir kac gun once Korona dan olen akademisyenin son anlari
 
Covide yakalanıp bir kaç gün önce vefat eden bir
akademisyenin son yazdığı acı gerçek.!

"Şimdilik alabildiğim nefes ile, oturduğum yerde
ancak farzları kılabiliyorum.
Aman Allah'ım! Onca nefesi ne kadar değersiz
işlerin peşinde harcamışım!
İnsanın aklı başında olsa en kıymetli varlığı olan
nefesi, sadece Allah yolunda sarf ederdi.
Ne yazık ki insan okuyup yazmakla bu hakikatı
anlayamıyor. Gaflet insani yeniyor.
Evet herkes pişman olacak. Ya ölünce ya da benim
gibi olunca, nefesini boşa harcadığını anlayacak.
İnsanın en değerli varlığı nefestir. Boş işlere
harcamayın. Son pişmanlık fayda vermez!"

İnsan bir kaç damla kan, bir kaç nefes
Çagırırım mevlam, hu mevlam hu!
Gökten emir gelir açılır kafes
Affet Allah'ım aciz kulun işte bu!

Felek başıma çok belalar çevirdi
Dönmedim yüzümü başkasına ilahî
Düştüğüm şu kuyudan Yusuf misali
Kurtar kulunu tut elimden ilâhi!

Beni bir güle sarın öldüğümde
Bir gül, gül suyu döksün üstüme
Bir gülün kalbine kazın kabrimi
Bir gül haber versin Gül Elçisi'ne.

Prof. Dr. Ramazan Balcı

Inna lillallahi ve inna aleyhi raciun, ALLAH (c.c)

Fani kul 26.12.20 16:58

cok degerli paylasim ustadim allah razi olsun

Cossef 26.12.20 17:18

Rabbim bizi affetsin . tüm insanlığa Hidayet nasib eylesin inşAllah . Son nefeslerde değil her zaman bu şuurda olabilmeyi nasib eylesin Allah celle celalühü

Yusufiyeli 26.12.20 17:26

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 398730)
Covide yakalanıp bir kaç gün önce vefat eden bir
akademisyenin son yazdığı acı gerçek.!

"Şimdilik alabildiğim nefes ile, oturduğum yerde
ancak farzları kılabiliyorum.
Aman Allah'ım! Onca nefesi ne kadar değersiz
işlerin peşinde harcamışım!
İnsanın aklı başında olsa en kıymetli varlığı olan
nefesi, sadece Allah yolunda sarf ederdi.
Ne yazık ki insan okuyup yazmakla bu hakikatı
anlayamıyor. Gaflet insani yeniyor.
Evet herkes pişman olacak. Ya ölünce ya da benim
gibi olunca, nefesini boşa harcadığını anlayacak.
İnsanın en değerli varlığı nefestir. Boş işlere
harcamayın. Son pişmanlık fayda vermez!"

İnsan bir kaç damla kan, bir kaç nefes
Çagırırım mevlam, hu mevlam hu!
Gökten emir gelir açılır kafes
Affet Allah'ım aciz kulun işte bu!

Felek başıma çok belalar çevirdi
Dönmedim yüzümü başkasına ilahî
Düştüğüm şu kuyudan Yusuf misali
Kurtar kulunu tut elimden ilâhi!

Beni bir güle sarın öldüğümde
Bir gül, gül suyu döksün üstüme
Bir gülün kalbine kazın kabrimi
Bir gül haber versin Gül Elçisi'ne.

Prof. Dr. Ramazan Balcı

Inna lillallahi ve inna aleyhi raciun, ALLAH (c.c)

Rabbim rahmet etsin. Adı üstüne fani dünya bu yüzden sık sık mezarlık ziyaretleri tavsiye edilir insan sonunu görsün tefekkür etsin teemmül etsin kendine çeki düzen versin diye.

BeBoLd 26.12.20 17:52

Bos gecmis bir omur ve pismanliklardan Allah esirgesin

Kgumus 09.06.21 17:34

Evet Rabbimin istediği namaz
Diğerleri Kendimiz için

Kendi adıma
Rabbim adını kelamını kalbimden Dilimden eksik etmesin içimdeki nefisten Rabbime sığınırım

KunFeYekunnn 09.06.21 17:37

Rabbim rahmeti ile muamele etsin inşallah.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148