![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Öncelikle Selamun aleyküm arkadaşlar ben öyle çok büyük kavgayla ayrılmadığım hatta kavga bile etmeden aramıza bir nedenle soğukluk girerek ve gayetde düzgün bir şekilde ayrıldığım kız arkadaşım için ya vedud zikri çekiyordum günde 1000 adet ve ikindi ile akşam arasında bu zikri çektiğim süre zarfında ona olan sevgim ve özlemim artıyordu o da ara ara bana mesaj atıyor arıyordu yaklaşık 3-4 ay öncesinde ise nerdeyse bir araya gelecektik beni arayıp oturup konuşalım dedi fakat büyük bir ailevi sorunum olduğu için arada kaynadı gitti sonrasında ne aradı ne mesaj attı ben de Vedud zikrine bir süre ara vermek zorunda kaldım ve yaklaşık bir aydır Vedud ve Fettah zikrini çekiyorum ve sanırım hayatında birisi vardı fakat baya bir üzmüş ve terk etmiş kızı ben bu zikirlere devam etmeli miyim sizce rüyalarımda sevdiğim kişiyi görüyorum istahareye yattığım vakitler fakat tam birşey çıkartamıyorum rüyalardan ve Vedud zikri benim ona olan sevgimi arttırıyor fakat onun bana olan sevgisini arttırıyor mu emin değilim ilk zamanlarda ki etkisi yok sanki
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nasipse gelir çinden yemenden nasip değilse ne gelir elden
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Bende aynısını düşünüyorum fakat ayrılığın nedeni Fettah zikri olabilir mi ben neden olmuş olabilir miyim diye düşündüm birde bunlara eklenecek zikir önerecek arkadaşlar varsa sevinirim muhabbet için
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
![]() |
| Etiketler |
| ya vedud okudum, ya vedud okumak, ya vedud sevgim arttı |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| benim Rabbim Allah'tır sözü Ene'l Hak sözünden daha haktır | Hal | Tasavvuf Sohbetleri | 2 | 28.04.26 14:43 |
| Çok sinirliydim daha da arttı | nasifnasifnasif | Sorularınız | 5 | 17.05.22 14:51 |
| Ya Vedud esmasını okudum ve olanlar için yardım istiyorum | Mert534 | Sorularınız | 13 | 14.12.21 13:47 |
| 45 gün kala benim hatalarım sonucu ayrıldık daha doğrusu terk edildim | Devran008 | Rüya ve Rüya Tabirleri | 6 | 07.03.21 21:11 |
| Ergenliğe girdiğimden beri kulağımda bir çınlama var zikirle daha arttı | Canberk er | Sorularınız | 6 | 01.06.20 12:24 |