![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Arkadaslar bugun is yerinde tatsiz bir olay yasadim ve istemeden de olsa biriyle tartistim.bu olayi insanlara ve kendime unutturabilecegim bir dua var mi?Allah rizasi icin yardiminiza ihtiyacim var.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Üzerinde düşündükçe büyür, belki olan olaya farklı açılardan bakıp dersler çıkartmayı deneyebilirsin...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Valla bundan da bir hayir cikar belki dedim ama yersizdi.uzuldum.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
işi ALLAH'A C.C bırakmak ve sabrı cemil istemk daha hayırlı olacağını düşünüyorum. |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Birini unutmak veya unutturmak için ne yapmalıyım | BeyazMelekM | Sorularınız | 22 | 12.09.25 04:57 |
| kotu ahlaktan kurtulmak icin | imas | Dualar & Dua Kardeşliği | 3 | 17.01.22 15:34 |
| Yapılmasını istemediğiniz bir işi, isteği unutturmak | Gölge | Galibiyet ve Başarı Uygulamaları | 23 | 16.04.21 01:17 |
| ben çok kotu bir durum içerisindeyim | Jigsaw | Sorularınız | 11 | 04.02.21 14:02 |
| Eşimle aram çok ama çok kotu | Sarah111 | Sorularınız | 12 | 14.02.18 21:06 |