![]() |
tılsım caiz mi
S.a sitede hocalarımızın paylaştığı tılsım ve vefkler var bazıları sayılarla ve anlamını bilmediğim işaretlerle yapılmış hocalarıda tanımadığım için bilemiyorum ehli sünnete uygun mudur yapılmasının dinen sakıncası varmıdır.
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
kendimle alakalı kendime yapacağım bir başkasını etkilemiyen tılsımları vefkleri sayı yada başka şekiller olsa bile yazıp taşıyabilirmiyim bu ehli sünnete ters düşermi günaha girermiyim bunu internettede çok araştırdım kesin bir kanıya varamadım
|
Alıntı:
|
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocalarım [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] linkindeki tılsımı yapmakta taşımakta bi sakınca varmı
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Ya Azîm, Ya Bâkî , Ya Câmî, Ya Metîn, Ya Müheymin, Ya Hakîm, Ya Selâm |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com