![]() |
Varlıklarımla yüzleşmek
Arkadaslar benim uzun zamandır sorunlarım var zaten forumda konularım var hocalarımlada görüştüm herkesden Allah razı olsunrose4
Şimdi bir cok yöntem önerildi denedim ama durumum çok agırlastı onun için ben kendim okuma yapamıyorum bu bendeki varlık suan kendini hiç göstermiyor ve bir sürü vesvesem var akıl saglıgımı kaybetmek üzereyim bunlar benim kendi düşüncem oldugunu söylüyor ölmeyi hak ettigimi böyle anne olmicagını söylüyor.. gece gündüz arastırma yapıyorum hocalarım bakımlar yapıyor hepsinde ortaya cıkıyor ama ben onu göremedigim için diyorum ki gercekten ben mi düşünüyorum bunları yani onun oyununa geliyorum gittigim bir hocada onunla konusmustum bana bunları onun yaptıgını saptırmak için elinden geleni yaptıgını söylemişti acaba onunla yeniden konusma fırsatım var mı? şuan bu yazdıklarım sacma gelebilir size saglıklı düşünemiyorum basımın en üstünde bir agırlık var tasıyamıyorum kafamı.. |
Rabbim yar ve yardımcın olsun.
Ayetel kursi nas Felak. Bunları oku ve Rabbim içimdeki şeytandan nefisten sana sığındım. İnşallah Rabbim yardım eder |
Alıntı:
|
Öncellikle Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah kardeşim. Ben bu varlıklardan anlamam ama "boyle anne olmayacağını soyluyor" demissiniz. Acaba lohusa sonrası bir depresyon gibi bir şey olabilir mi diye düşünmeden edemedim. Dediğim gibi bahsettiğiniz konularda bilgim olmadığı için belki böyle düşündüm ama hiç doktora gittiniz mi?
|
Rabbim seni ve bebeğini esirgeyecektir. Buna inan namaz adamı yolda koymaz. Kur'an Allah seni koruyacaktır. İçindeki vesvese nefsine kanma. Rabbim gizliyi aşikarı bilir senin halinden haberdar ve ALLAH seni koruyacaktır İNŞALLAH
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
---------- Post added 16.05.21 at 14:41 ---------- Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com