![]() |
Vesvese ile ilgili bir sorum var!
merhaba vesvese beni çok sıkıştırdıgı zaman kıbleye dönüp Allahım ben mi böyle düşünüyorum diye sorup ben düşünüyorsam sola vesveseyse saga döndür beni diyorum ve dönüyorum tabi ki acaba günaha giriyormuyum?
Aslında tamamen Allaha sıgınmak için yapıyorum bunu o an herseyi görüyor duyuyor yapılan zulmü biliyor ama benim artık bilincim kapandı bir işaret alıyor gibi oluyorum siz söyleyin günah mı bu? |
Siz hala kurtulamadınız mi?
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Durumunuzla ilgili bilgi sahibi değilim ama vesvesenizle ilgili la havle.. zikrini çekerseniz faydası olacaktır inşallah. 1 gün çekip bırakmayın her gün devam edin inşallah. |
Allah cümlemizi şerli ins ve cin taifelerinden muhafaza buyursun gül1
Vesvese geldiği anda kıbleye dön gözlerini kapa 7 defa euzu besmele çek ardından 3 defa şehadet getir vesvese anında kaybolur . Eskiden bi kitapta okumuştum ismi buharil mecid gibi bişeydi neyse Bende denedim gerçekten oldu arada yaparım herkese tavsiye ederim selametle gül1 |
Alıntı:
Çok güzel bir bilgi, notlarıma ekliyorum hemen. Allah razı olsun. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Cezâkellahu hayran gül1 |
Bırak vrsveseleri ilgilenme birşey olmaz sen işine konsantre ol vesveseyi kafandan sil yoksay ilgilenir durursan hasta olursun
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com