![]() |
Göz perdesinin açılmasını istemiyorum
Cumleten selamun aleykum. Bir okumam var, bir niyet üzerine okuyorum diyelim. Havaslarini araştırdığımda göz perdesini açması gibi bir fazileti var. Fakat benim böyle bir isteğim yok. Bunun istek dışında Allahın nasip etmesi ile olacağını düşünüyorum ve herkese de nasip olmayacağını dusunuyorum. Buraya kadar olan kısmı dediğim gibi benim düşüncem. Doğrusu nedir bilmiyorum. Şimdi ben okumami basında ve sonunda niyetimle yapsam bile göz perdesinin açılması gibi bir durum söz konusu olabilir mi? Zira ben böyle bir şeyi kaldırabilecek yeterlilikte biri değilim.
|
Alıntı:
Sonunda duanı edersin mübarek. YA RABBİ lütfen keşfimi açma :) |
neden çektiğinizi ve zikri , sayıyı yazın ki hocalar yorumlasın
|
Alıntı:
---------- Post added 08.06.21 at 23:44 ---------- Alıntı:
|
Çektiğin zikri özelden yaz ilmimiz yeterse cevaplarız inşaAllah
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Teşekkür ederim, bunu duymaya ihtiyacım vardı icim rahatladı. Allah razı olsun. |
Merhaba, Göz perdesi/3.göz zaten açıktır. Sadece üstü kireçlidir. Teknik, zikir, meditasyon gibi uygulamalar yaparak 3.gözünüzü temizleyebilirsiniz.
|
ameller niyetlere göredir.
|
Niyet hayır, akıbet hayır
|
Alıntı:
|
konularda göz perdesi acilir yaziyorsa ben de korkuyorum okumaya iyi bari yanliz degilmisim :)
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com