Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Tıbbın panik bozukluk dediği illetten muzdaribim (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/64773-tibbin-panik-bozukluk-dedigi-illetten-muzdaribim.html)

mstsmsek34 13.08.21 22:32

Tıbbın panik bozukluk dediği illetten muzdaribim
 
bu fakirden herkese selamünaleyküm.
dostlar ben tıbbın panik bozukluk dediği illetten muzdaribim. görünen sebebi yanlış alışkanlıklardan dolayıydı hepsine tevbe ettim ve 8 yıl kadar ilaç kullandım fakat fayda göremeyip canıma tak edince geçen sene ilacı bıraktım bu süre içerisinde yıllarca doktorların haricinde sözüm ona çok hacı hocaya danıştım herkesin söylediği başka sunduğu çözüm başka sonuç ise sadece para kaybı ve sıfır fayda. Bu sorun iki senedir beni eve tamamen hapsettiği için eskiye nazaran daha fazla yük olmaya başladı. Namazlarımı kılıyorum, uzun bir süredir günlük 21 adet Ayetel Kürsi okuyup Tevhid zikri yapıyorum. Bugün ise En’am suresinin bir terkibine başladım fakat dağınık düzensiz olmaktansa derli toplu tek bir yola başvurmak istiyorum ve akıl akıldan üstündür. Bu sorunun çözümünü istihare ile öğrenmek mümkün müdür ve bu soruna sebep olan duyguların ehlileştirilmesini sağlamak için bir uygulamak var mıdır? Allah rızası gözeten iyi niyetli kardeşler bir yol yordam gösterip öneride bulunursa hayır duacısı olurum inşallah.

Ezo 14.08.21 00:40

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Böyle bir konu var bakın isterseniz

Amelie 14.08.21 01:46

Panik atak ortaya çıkarılamamış cesaretin korkularla bastırılmasıdır. Panik atağı sizin için zor, korkunç, panik, anlarını gerçekten yaşayarak yeneceksiniz. Sonra da dünyanın en sakin ve mantıksal yaşayan insanı olacaksınız. Bu zor durumlar nedir? Kazalar, saldırılar, yardıma muhtaçlık, felaketler, kendini savunmak zorunda kalacağınız ve sizin için pik noktası olacak her türlü olaylardır. Panik atak korkunun en yoğun olduğu ve hissedildiği hassas ruhların hastalığıdır. Hayatın getirdiği zorlukları beklemek istemezseniz cesaretinizi körükleyecek ve sizin için korku uyandıran şeyleri yaparak aşabilirsiniz. Ben lisedeyken maruz kalmıştım bu hastalığa. Doktorun dediği ölmeyeceksin. Terapilere gelebilirsin. Terapilere gitmedim. Gitmediğim için de epeyce çektim. Ne zaman başıma korkularımdan da ağır şeyler geldi. Yok oldu gitti. En sakin ve çözümcü panik durumlarda bile panik olmayan ben oldum. İç huzurun için ayetel kürsü de öneririm. İnsana huzur veriyor. Sevgilerle...

Lokum 14.08.21 03:45

Alıntı:

mstsmsek34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 443507)
bu fakirden herkese selamünaleyküm.
dostlar ben tıbbın panik bozukluk dediği illetten muzdaribim. görünen sebebi yanlış alışkanlıklardan dolayıydı hepsine tevbe ettim ve 8 yıl kadar ilaç kullandım fakat fayda göremeyip canıma tak edince geçen sene ilacı bıraktım bu süre içerisinde yıllarca doktorların haricinde sözüm ona çok hacı hocaya danıştım herkesin söylediği başka sunduğu çözüm başka sonuç ise sadece para kaybı ve sıfır fayda. Bu sorun iki senedir beni eve tamamen hapsettiği için eskiye nazaran daha fazla yük olmaya başladı. Namazlarımı kılıyorum, uzun bir süredir günlük 21 adet Ayetel Kürsi okuyup Tevhid zikri yapıyorum. Bugün ise En’am suresinin bir terkibine başladım fakat dağınık düzensiz olmaktansa derli toplu tek bir yola başvurmak istiyorum ve akıl akıldan üstündür. Bu sorunun çözümünü istihare ile öğrenmek mümkün müdür ve bu soruna sebep olan duyguların ehlileştirilmesini sağlamak için bir uygulamak var mıdır? Allah rızası gözeten iyi niyetli kardeşler bir yol yordam gösterip öneride bulunursa hayır duacısı olurum inşallah.

20 yil bu durum +anksiyete+okb ile savastim, akintiya kurek cekmisim. Son 5 yildir ilac da kullanmiyorum Rabbimin izniyle.
Maneviyati yuksek tutmak, dualar, gunluk zikirler.. bunun yani sira kanda vitamin, mineral degerlerim iyiyse, sekerimi dengeleyebiliyorsam, paketli ve alerjen (mayali ve gluten) gida yemiyorsam, kolojen ve probiyotik besleniyorsam Elhamdulillah buyuk olcude iyiyim..
Corekotu ve corekotu yagi kullandim.. 1incir+7 zeytin yedim 21 gun.. (beyin hormonlarini duzenlemede etkili oldugunu soylemislerdi)

Rabbim butun hastalara sifa versin.

mstsmsek34 14.08.21 12:16

Alıntı:

Amelie Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 443536)
Panik atak ortaya çıkarılamamış cesaretin korkularla bastırılmasıdır. Panik atağı sizin için zor, korkunç, panik, anlarını gerçekten yaşayarak yeneceksiniz. Sonra da dünyanın en sakin ve mantıksal yaşayan insanı olacaksınız. Bu zor durumlar nedir? Kazalar, saldırılar, yardıma muhtaçlık, felaketler, kendini savunmak zorunda kalacağınız ve sizin için pik noktası olacak her türlü olaylardır. Panik atak korkunun en yoğun olduğu ve hissedildiği hassas ruhların hastalığıdır. Hayatın getirdiği zorlukları beklemek istemezseniz cesaretinizi körükleyecek ve sizin için korku uyandıran şeyleri yaparak aşabilirsiniz. Ben lisedeyken maruz kalmıştım bu hastalığa. Doktorun dediği ölmeyeceksin. Terapilere gelebilirsin. Terapilere gitmedim. Gitmediğim için de epeyce çektim. Ne zaman başıma korkularımdan da ağır şeyler geldi. Yok oldu gitti. En sakin ve çözümcü panik durumlarda bile panik olmayan ben oldum. İç huzurun için ayetel kürsü de öneririm. İnsana huzur veriyor. Sevgilerle...

hislerin çoğu zaman gerçeği yansıtmadığını ve duygularımın beni öldürmeyeceğini bildiğim halde etkilenmek tuhafıma gidiyor bir yandan ama bakalım değişmeyen tek şey değişimdir demişler. Teşekkürler.

mstsmsek34 14.08.21 12:21

Alıntı:

Ezo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 443525)
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Böyle bir konu var bakın isterseniz

konudaki surelerin hepsini günlük hayatta namazda olsun yada olmasın okuyorum ama yine de sağolun varolun

mstsmsek34 14.08.21 12:25

Alıntı:

Lokum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 443543)
20 yil bu durum +anksiyete+okb ile savastim, akintiya kurek cekmisim. Son 5 yildir ilac da kullanmiyorum Rabbimin izniyle.
Maneviyati yuksek tutmak, dualar, gunluk zikirler.. bunun yani sira kanda vitamin, mineral degerlerim iyiyse, sekerimi dengeleyebiliyorsam, paketli ve alerjen (mayali ve gluten) gida yemiyorsam, kolojen ve probiyotik besleniyorsam Elhamdulillah buyuk olcude iyiyim..
Corekotu ve corekotu yagi kullandim.. 1incir+7 zeytin yedim 21 gun.. (beyin hormonlarini duzenlemede etkili oldugunu soylemislerdi)
Rabbim butun hastalara sifa versin.

Eyvallah. Ben bu sorunun ilaç besin takviyesi gıda vb şeylerle çözülebileceğini sanmıyorum en azından kendi adıma. Zihnimi baştan aşağı dönüştürmem gerekiyor sanırım. Teşekkürler

Lokum 14.08.21 14:31

Alıntı:

mstsmsek34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 443574)
Eyvallah. Ben bu sorunun ilaç besin takviyesi gıda vb şeylerle çözülebileceğini sanmıyorum en azından kendi adıma. Zihnimi baştan aşağı dönüştürmem gerekiyor sanırım. Teşekkürler

Kesinlikle ayni fikirdeydim. Taaki arastirmalarimda örn; peygamber efendimizin gelinlere verdigi yeme icme tavsiyesini okuyana kadar.. Aidin Salih de (tam ifade edemeyebilirim) derki; ne yiyorsaniz osunuz. Hepimizin fitrati farkli ve hepimize ayni gida iyi gelmeyebiliyor. Vucut istemedigi durumlara bi sekilde tepki veriyor. Bagirsakta tolere edilmeyen gidalar toksik hale gelip beyne yanlis sinyaller gonderiyor. Ha bu durumlada maneviyat zayifligi yada imtihan oldugu icin karsilasiyor olabiliriz.
Asla polemik icin yazmadim, panik atagin zorlugunu bildigim icin az da olsa ışık tutabilirsem dusuncesiyle yazdim. Rabbim hepimizin sifasini buldursun.
Selam ve dua ile...

mstsmsek34 14.08.21 16:00

Alıntı:

Lokum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 443597)
Kesinlikle ayni fikirdeydim. Taaki arastirmalarimda örn; peygamber efendimizin gelinlere verdigi yeme icme tavsiyesini okuyana kadar.. Aidin Salih de (tam ifade edemeyebilirim) derki; ne yiyorsaniz osunuz. Hepimizin fitrati farkli ve hepimize ayni gida iyi gelmeyebiliyor. Vucut istemedigi durumlara bi sekilde tepki veriyor. Bagirsakta tolere edilmeyen gidalar toksik hale gelip beyne yanlis sinyaller gonderiyor. Ha bu durumlada maneviyat zayifligi yada imtihan oldugu icin karsilasiyor olabiliriz.
Asla polemik icin yazmadim, panik atagin zorlugunu bildigim icin az da olsa ışık tutabilirsem dusuncesiyle yazdim. Rabbim hepimizin sifasini buldursun.
Selam ve dua ile...

Estağfirullah polemik aklımın ucundan bile geçmedi zaten :) Fikir alışverişi diyelim. Sağolasın varolasın.

mstsmsek34 14.08.21 16:06

Alıntı:

Lokum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 443597)
Kesinlikle ayni fikirdeydim. Taaki arastirmalarimda örn; peygamber efendimizin gelinlere verdigi yeme icme tavsiyesini okuyana kadar.. Aidin Salih de (tam ifade edemeyebilirim) derki; ne yiyorsaniz osunuz. Hepimizin fitrati farkli ve hepimize ayni gida iyi gelmeyebiliyor. Vucut istemedigi durumlara bi sekilde tepki veriyor. Bagirsakta tolere edilmeyen gidalar toksik hale gelip beyne yanlis sinyaller gonderiyor. Ha bu durumlada maneviyat zayifligi yada imtihan oldugu icin karsilasiyor olabiliriz.
Asla polemik icin yazmadim, panik atagin zorlugunu bildigim icin az da olsa ışık tutabilirsem dusuncesiyle yazdim. Rabbim hepimizin sifasini buldursun.
Selam ve dua ile...

Bu arada sanırım Aidin Salih’in Gerçek Tıp isimli kitabından bahsediyorsun. Göz atmışlığım var fakat uygulamalarını denemedim. Hangi terkibini önerirsin?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148