![]() |
Tıbbın panik bozukluk dediği illetten muzdaribim
bu fakirden herkese selamünaleyküm.
dostlar ben tıbbın panik bozukluk dediği illetten muzdaribim. görünen sebebi yanlış alışkanlıklardan dolayıydı hepsine tevbe ettim ve 8 yıl kadar ilaç kullandım fakat fayda göremeyip canıma tak edince geçen sene ilacı bıraktım bu süre içerisinde yıllarca doktorların haricinde sözüm ona çok hacı hocaya danıştım herkesin söylediği başka sunduğu çözüm başka sonuç ise sadece para kaybı ve sıfır fayda. Bu sorun iki senedir beni eve tamamen hapsettiği için eskiye nazaran daha fazla yük olmaya başladı. Namazlarımı kılıyorum, uzun bir süredir günlük 21 adet Ayetel Kürsi okuyup Tevhid zikri yapıyorum. Bugün ise En’am suresinin bir terkibine başladım fakat dağınık düzensiz olmaktansa derli toplu tek bir yola başvurmak istiyorum ve akıl akıldan üstündür. Bu sorunun çözümünü istihare ile öğrenmek mümkün müdür ve bu soruna sebep olan duyguların ehlileştirilmesini sağlamak için bir uygulamak var mıdır? Allah rızası gözeten iyi niyetli kardeşler bir yol yordam gösterip öneride bulunursa hayır duacısı olurum inşallah. |
|
Panik atak ortaya çıkarılamamış cesaretin korkularla bastırılmasıdır. Panik atağı sizin için zor, korkunç, panik, anlarını gerçekten yaşayarak yeneceksiniz. Sonra da dünyanın en sakin ve mantıksal yaşayan insanı olacaksınız. Bu zor durumlar nedir? Kazalar, saldırılar, yardıma muhtaçlık, felaketler, kendini savunmak zorunda kalacağınız ve sizin için pik noktası olacak her türlü olaylardır. Panik atak korkunun en yoğun olduğu ve hissedildiği hassas ruhların hastalığıdır. Hayatın getirdiği zorlukları beklemek istemezseniz cesaretinizi körükleyecek ve sizin için korku uyandıran şeyleri yaparak aşabilirsiniz. Ben lisedeyken maruz kalmıştım bu hastalığa. Doktorun dediği ölmeyeceksin. Terapilere gelebilirsin. Terapilere gitmedim. Gitmediğim için de epeyce çektim. Ne zaman başıma korkularımdan da ağır şeyler geldi. Yok oldu gitti. En sakin ve çözümcü panik durumlarda bile panik olmayan ben oldum. İç huzurun için ayetel kürsü de öneririm. İnsana huzur veriyor. Sevgilerle...
|
Alıntı:
Maneviyati yuksek tutmak, dualar, gunluk zikirler.. bunun yani sira kanda vitamin, mineral degerlerim iyiyse, sekerimi dengeleyebiliyorsam, paketli ve alerjen (mayali ve gluten) gida yemiyorsam, kolojen ve probiyotik besleniyorsam Elhamdulillah buyuk olcude iyiyim.. Corekotu ve corekotu yagi kullandim.. 1incir+7 zeytin yedim 21 gun.. (beyin hormonlarini duzenlemede etkili oldugunu soylemislerdi) Rabbim butun hastalara sifa versin. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Asla polemik icin yazmadim, panik atagin zorlugunu bildigim icin az da olsa ışık tutabilirsem dusuncesiyle yazdim. Rabbim hepimizin sifasini buldursun. Selam ve dua ile... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com