![]() |
Soydan günahkar birinin alt soylara sirayeti olur mu ?
Atanın dedenin günahlarından dolayı gelen alt soylara sirayeti bir yansımsı olur mu ?
Olur ise bu sadaka tövbe yolu ile düzelebilir mi? |
Olur tabii. Soyacı dizilimi var yapanlar ama en iyisi sadaka vermek diye biliyorum ben.
|
Yok öyle bir şey! Kuranda net ifadeler var; kimse kimsenin günahını yüklenmez ve kimse bir başkasının hatalarinin bedelini ödemez.Asla öyle bir sirayet etme durumu mümkün değil!
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Sonuçta hepimiz, dedemiz Hz. Adem'in hatasının sonucunu çekiyoruz. Bence mümkün.
|
Sitede böyle bir konu buldum [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
|
Sadece öz babanin evladina helal lokma yedirmemesinin çocuk üzerinde etkisi olur. Yoksa dedenin isledigi günah kendisine dir. Cocuk ancak genetik bir pay alabilir bu da günahlarla ilgili konu degil.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com