![]() |
Hayvan kısırlaştırmak caiz midir?
Sokakta baktığım hayvanlarım var. Daha doğrusu büyük bir park alanında. Hayvanların yatacak yerleri var. Yemeklerinide veriyorum çok şükür. Ama hamile olan kedilerimiz var. Doğurduktan sonra acaba kısırlaştırsam mı? Bunun bir günahı var mıdır
|
Bence ilk yavruladiktan sonra yapılmalı sokak hayvanlari da olsa.dini kesin bir bilgim yok.fakat nasil insanlardaki doğum riskliyse dişi hayvanlar icinde gecerli
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Benim de bir köpeğim var doğumdan sonra malesef kısırlaştırmak zorunda kaldım sağlık sebebi ile sürekli kanaması vardı.
Allahım affetsin mecbur kaldık .. |
Yaradanın o hayvanlarada verdiği üremeyi engellemek bence bilinçsizlik. Kanaması oluyormuş. Olacak tabi. Doğanın kanunu bu. O yavru bakmak isteyen bir dişi canlının elinden o isteğini alıyorsunuz. Birde derlerki onlar konuşamıyor ama neler anlatıyorlar die. Ben bilemedim. Ben bir kanarya üreticisi olarak hiç bir hayvanın elinden üremesi alınmamalı die düşünüyorum
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com