Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Odaklanma sorunu, Akıl ve zeka için hangi zikirler var (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/69201-odaklanma-sorunu-akil-ve-zeka-icin-hangi-zikirler-var.html)

Neptuns 01.11.22 15:17

Alıntı:

ByWinner Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 506148)
D vitamini eksikliği için ne önerirsiniz? (Bitkisel olarak)

Alim ismini Ayetel kürsi koruması yapıp 1000 adetten fazla zikretsek sıkıntı çıkar mı ?

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam bende bu soruyu sorcaktım

BenBenMiyim 01.11.22 16:04

Alıntı:

ulucayto Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 506130)
herkese selamet dilerim ben forumdan gidiyorum :d:d
bu arada ya arastirmacisin yada ilim sahibi birine benziyorsun bilgiler zannimca tam olarak doğru insanlar insallah ciddiye alir faydalanirlar fakat beni pek goremezsin :d allaha emanet

3Senedir bu Konularla İçli Dışlıyım Bilgi birikimim var,Bi de Yaşanmışlıklarım var,bugün gine bir şey yaşadım iyi mi kötü mü dersen o bende Kalsın,anlatmıyım korkarsın sonra😅.Bir de Taç Çakram Baskın olduğu için bazı şeyleri Biliyorm ama bildiklerim bence hiçbirşey.İlim Sahibi Olurum İnşAllah.Yeni şeyler öğrenmeyi çok seviyorum.Yalnız daha yolun başındayız be.Ee kardeşim Keşke yazmasaydım Dur Gitme😂 daha yeni konuşmaya başlamıştık sohbetin sarmıştı,gittiğin yerde çok konuşturmazlar bak,sonra uyarmadı deme😂

BenBenMiyim 01.11.22 17:11

Alıntı:

ByWinner Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 506148)
D vitamini eksikliği için ne önerirsiniz? (Bitkisel olarak)

Alim ismini Ayetel kürsi koruması yapıp 1000 adetten fazla zikretsek sıkıntı çıkar mı ?


D Vitamini Damlası almanızı öneririm,internette doğal olanları var.Benim D Vitaminim 6,7'ydi 1Ay Kullanınca 26'ya Çıktı.Onun dışında Yumurta çok etkilidir D vitamini için.Tavada pişirip yiyebilirsiniz.Haşlama da olur ama Ben Tavadayı tercih ederim.Haşlama vücudu sıcak tutuyor çünkü.Onun Dışında asıl önemli olan vücudda d vitamininin açığa çıkmasıdır.D Vitamini aldıktan 2Saat sonra Güneşe çıkıp Göz bebekleriniz Güneşi görecek şekilde bakarsanız D Vitamini Vücutta açığa çıkar.Mümkünse Sabah güneş Doğduktan 1Saat sonra veya Güneş batmadan 1Saat önce.Ayet-el Kürsî Kafir cinlerden korur.Görevliler her türlü gelir.Alim İsmi Alın Çakrasını Aktif ettiğinden 1000 Üstü Denetimsiz Kesinlikle Zikr etme,Tehlikelidir.Onun Dışında Müşteri Vaktinde 150 Kere Zikrini Vird edinebilirsiniz ilim için.Zeka Açılımı ve Güçlenmesi İçin Her Namazdan Sonra 150 Zikrini vird edinebilirsiniz yalnız Uçmaya başlarsanız zorlamadan Allahtan Dua edip İzin isteyip Zikri bırakmanızı öneririm.Onun Dışında 22:00 ile 04:arası uyuyup Kalkıp Gece Ve Seger Vaktinde Sabah Kadar Salavat Çekip Zikir yapar ve Buna Devam ederseniz Allahın Size Olan Sevgisi,Rızası Lütfu ve Birçok Şey artar.Acayiplikler Yaşama isterseniz Erbain-i İdrisiyye-nin 40.Acib İsm-i Şerifi'ni Bu Vakitte 360 Kere Zikr ederseniz Kısa Zamanda Acayip Şeyler Yaşamaya Başlarsınız.Tabi Farkındalık,Hafıza ve Zekâ'nın belirli seviyede olması gerekir.Bu Vakitte Salavat çekmekte Allahın Sevgisini Çokça kazandırır.Salavat-ı Kübra,Salavat-ı Nuraniyye,Salatü'l Fatih,Salavat-ı Yakutiyye.Beş Vakit Namaz Sonrası 3,7,21 Kere Salavat Okumak ta çok Makbuldür.

ulucayto 01.11.22 17:16

Alıntı:

BenBenMiyim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 506184)
3Senedir bu Konularla İçli Dışlıyım Bilgi birikimim var,Bi de Yaşanmışlıklarım var,bugün gine bir şey yaşadım iyi mi kötü mü dersen o bende Kalsın,anlatmıyım korkarsın sonra😅.Bir de Taç Çakram Baskın olduğu için bazı şeyleri Biliyorm ama bildiklerim bence hiçbirşey.İlim Sahibi Olurum İnşAllah.Yeni şeyler öğrenmeyi çok seviyorum.Yalnız daha yolun başındayız be.Ee kardeşim Keşke yazmasaydım Dur Gitme😂 daha yeni konuşmaya başlamıştık sohbetin sarmıştı,gittiğin yerde çok konuşturmazlar bak,sonra uyarmadı deme😂

allah ilmini artırsın kardeşim vakiti gelince kapsamlıca konuşuruz bu konuları selametle

BenBenMiyim 01.11.22 17:20

rose1
Alıntı:

ulucayto Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 506192)
allah ilmini artırsın kardeşim vakiti gelince kapsamlıca konuşuruz bu konuları selametle

Allah Razı Olsun Kardeşim.Rabbim Hepimizin İlmini Arttırsın.Konuşuruz İnşAllah Kardeşim.Selametle

BenBenMiyim 01.11.22 17:42

cadi1
Alıntı:

ulucayto Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 506192)
allah ilmini artırsın kardeşim vakiti gelince kapsamlıca konuşuruz bu konuları selametle

Bu arada Kardeşim Fikrin üzerinden Konumu Yıldızlayıp değerlendirirsen Sevinirim.Şimdiden Allah Razı Olsun🙂

ulucayto 01.11.22 18:24

Alıntı:

BenBenMiyim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 506197)
cadi1

Bu arada Kardeşim Fikrin üzerinden Konumu Yıldızlayıp değerlendirirsen Sevinirim.Şimdiden Allah Razı Olsun🙂

elbete kardeşim (yorumladım)

imas 01.11.22 19:01

Alıntı:

Neptuns Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 506181)
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam bende bu soruyu sorcaktım

1000 cok sayi,ebcedi gecmemek kaydiyla cek ebcedi 150 dir


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148