Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Hiçbir duanın kabul olmaması (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/79789-hicbir-duanin-kabul-olmamasi.html)

simsimaa 02.07.23 01:02

Hiçbir duanın kabul olmaması
 
Ben ne için dua edersem edeyim hiçbir duam asla kabul olmuyor. Hani denir ya demek ki hayırlı değilmiş daha hayırlısı gelir bulur diye o da olmuyor. Hiçbir şeyin henüz daha hayırlısına denk gelmedim her işim olmadığıyla kaldı. Böyle böyle daha hayırlısı gelecek diye diye ömrüm tükenecek belki de ne bileyim sevilmeyen kötü bir kul muyum acaba?…

Deadsoul 02.07.23 01:06

Alıntı:

simsimaa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 550170)
Ben ne için dua edersem edeyim hiçbir duam asla kabul olmuyor. Hani denir ya demek ki hayırlı değilmiş daha hayırlısı gelir bulur diye o da olmuyor. Hiçbir şeyin henüz daha hayırlısına denk gelmedim her işim olmadığıyla kaldı. Böyle böyle daha hayırlısı gelecek diye diye ömrüm tükenecek belki de ne bileyim sevilmeyen kötü bir kul muyum acaba?…

Soyle bir ornek vereyim olmuyiorsa orda bir hayir oldugu icin olabilir ben universitede bir okul tercih etmistim istedigim yeri 1 2 puanla kacirdim sonra orasi olmadi baska bir yer oldu sonra gittigim o okul kapandı bende tercihen kacirdigim okula gittim listemde ilk tercihte olan okuldu sonra o okulu o kadar mutsuz bir bicimde bitirdimki dedim rabbim senin hikmetinden sual olunmaz cok sıkintidaysan la ilahe illa ente suphaneke inni kunti minezzalimin oneririm 70 bine tamamlayabilirsin oyle nacizane anlatmak istedim bazen ne duyarsan duy yarana merhem olmuyor rabbim yaralarimizi yaralarinizi sarsin

beyazalim 02.07.23 02:28

Alıntı:

simsimaa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 550170)
Ben ne için dua edersem edeyim hiçbir duam asla kabul olmuyor. Hani denir ya demek ki hayırlı değilmiş daha hayırlısı gelir bulur diye o da olmuyor. Hiçbir şeyin henüz daha hayırlısına denk gelmedim her işim olmadığıyla kaldı. Böyle böyle daha hayırlısı gelecek diye diye ömrüm tükenecek belki de ne bileyim sevilmeyen kötü bir kul muyum acaba?…

ALLAH CC. hiçbir kulunu nasipsiz yaratmamıştır buna inanmak imana zarar verir Allah CC. rızka kefildir imana değil..
Üzerinizde birşey olmadığından eminseniz bunları günlük olarak uygulayın

101 Eatağfurullah El Azim
101 Elhamdürillah
101 Allahu Ekber
101 Allahümme Salli Ala Muhammed

namazları söyleneye gerek yok bile bakım yaptırdıniz mı hiç ehli sünnet bir hocaya bakım yaptırmanızı tavsiye ederim..

Han349 02.07.23 02:30

Alıntı:

simsimaa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 550170)
Ben ne için dua edersem edeyim hiçbir duam asla kabul olmuyor. Hani denir ya demek ki hayırlı değilmiş daha hayırlısı gelir bulur diye o da olmuyor. Hiçbir şeyin henüz daha hayırlısına denk gelmedim her işim olmadığıyla kaldı. Böyle böyle daha hayırlısı gelecek diye diye ömrüm tükenecek belki de ne bileyim sevilmeyen kötü bir kul muyum acaba?…

Bunu ifade etmemen gerek.
olacağı varsada bundan sonra olmaz sabır denen olay burda başlıyor ne zaman nasip olacağı bilinmiyor ve senin duam kabul olmadı demen kabul olacak yada olmuş duaları ( zamanla verilecek isteklerini) tam tersine çevirmiş oluyor bunu asla ifade etme biliyorum zor ama imtihan da burda başlıyor

ulubatlihasan 02.07.23 03:37

Alıntı:

simsimaa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 550170)
Ben ne için dua edersem edeyim hiçbir duam asla kabul olmuyor. Hani denir ya demek ki hayırlı değilmiş daha hayırlısı gelir bulur diye o da olmuyor. Hiçbir şeyin henüz daha hayırlısına denk gelmedim her işim olmadığıyla kaldı. Böyle böyle daha hayırlısı gelecek diye diye ömrüm tükenecek belki de ne bileyim sevilmeyen kötü bir kul muyum acaba?…

Yanlış anlaşılmasın bildiğim bir şey diyeyim 1 lokma haram yiyenin duası 40 gün kabul olmaz diye duymuştum ne kadar doğru bilemiyorum.

simsimaa 02.07.23 11:22

Alıntı:

Deadsoul Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 550172)
Soyle bir ornek vereyim olmuyiorsa orda bir hayir oldugu icin olabilir ben universitede bir okul tercih etmistim istedigim yeri 1 2 puanla kacirdim sonra orasi olmadi baska bir yer oldu sonra gittigim o okul kapandı bende tercihen kacirdigim okula gittim listemde ilk tercihte olan okuldu sonra o okulu o kadar mutsuz bir bicimde bitirdimki dedim rabbim senin hikmetinden sual olunmaz cok sıkintidaysan la ilahe illa ente suphaneke inni kunti minezzalimin oneririm 70 bine tamamlayabilirsin oyle nacizane anlatmak istedim bazen ne duyarsan duy yarana merhem olmuyor rabbim yaralarimizi yaralarinizi sarsin

Ben de aynı şekilde istediğim okulu kaçırdım hala da pişmanım kaçırdığım için bu konuda da daha hayırlısını yaşamadım mesela….

muhtarbaba 02.07.23 11:42

Alıntı:

simsimaa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 550170)
Ben ne için dua edersem edeyim hiçbir duam asla kabul olmuyor. Hani denir ya demek ki hayırlı değilmiş daha hayırlısı gelir bulur diye o da olmuyor. Hiçbir şeyin henüz daha hayırlısına denk gelmedim her işim olmadığıyla kaldı. Böyle böyle daha hayırlısı gelecek diye diye ömrüm tükenecek belki de ne bileyim sevilmeyen kötü bir kul muyum acaba?…

Vallahi ne diyeyim bilmiyorum sözün bittiği tefekkürün başladığı nokta
Şimdi bekle diyen hayırlısı diyen nasip diyen kimse yorumları okurken
Sanki bunu bilmiyorum diyeceksin kendi kendine sana nasihat vermek haddim değil elimde bir formül var %99 okuyan alıyor Rabbimden ben başlamadım henüz bugün başlayacam dilersen seninle paylaşayım
Tek diyeceğim yolundan dönme ısrar et

muhtarbaba 02.07.23 11:48

Alıntı:

Han349 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 550181)
Bunu ifade etmemen gerek.
olacağı varsada bundan sonra olmaz sabır denen olay burda başlıyor ne zaman nasip olacağı bilinmiyor ve senin duam kabul olmadı demen kabul olacak yada olmuş duaları ( zamanla verilecek isteklerini) tam tersine çevirmiş oluyor bunu asla ifade etme biliyorum zor ama imtihan da burda başlıyor

Abi yapma kurban olduğum umutsuzluk aşılama olmaz deme daha usulünce de
Dua edeceği varsa da yapmaz artık
Namazı bile bırakabilir
Şuan onun psikolojisini benim kadar anlamaz kimse
Bütün olumsuz konuşanlar mahvetti beni

observer 02.07.23 12:37

arkadaş aslında , dua edipte henüz olumlu sonuçlarını yaşayamayan birçoğumuzun iç sesini dillendirmiş. Tamam biliyoruz dua kabul olmadı denmez , kötüyü çağırmamak lazım , iyi düşünelim iyi olsun da , bizde gücünün sınırı olan aciz insanlarız en nihayetinde. Terslikler, olumsuzluklar bir yandan umitle herşeyin düzelmesini beklerken , yıllar boyu sürüp gidiyorsa , bu tip düşüncelere kapılmak , dillendirmesek dahi , mümkündür , dürüst olalım.

Bu endişelere kapılan insanın , duaların kabul olmamasının , yada olmayacak olmasının sorumlusu olarak görülmesi de ayrıca insanı yıpratan bir durum.

üstelik yaşanmakta olan olumsuzlukların aşağıda sayacağım bir dünya sebebi olabilecekken

1) En iyimser ihtimal , imtihan edildiğimizdir . Allah c.c. makbul kullarındanızdır ama imtihan ediliyor olabiliriz.
2) En olası ihtimallerden biri , kendimize karşıı işlediğimiz günahlarımızın bedeli, yansımalarını yaşıyoruzdur.
3) Yine bence en olası ihtimallerden başkasına karşı bir kusur işlemişizdir , Daha net ifadeyle AH almışızdır, onun bedelidir bu olanlar
4) NAZAR: Yine yüksek olasılık olarak düşünebileceğimiz , Nazar a gelmişizdir. İnsanlardaki haset seviyesini az çok bilenler bunu da gözardı edemez. Etmemelidir. Hele ki yıldızı düşük denilen insan grubundansanız. Bu yıldız düşüklüğünün dogdugumuz gun saatle belirlendiği söylenir , yani doğuştan nazara açık hedef olma olasılıgımız var. Aslı astarı nedir Allah bilir.

şimdi daha az akla gelen ama çokda ihtimal dışı olmayan olasılıklara gelelim.

5) BÜYÜ: Sizin gerçekten kötülüğünüzü isteyecek kadar sizden nefret etmiş bir tanıdığınız , azmetmiş gidip bir cehennem odunu insan musvettesi bulup bide üstüne para verip büyü yaptırmış olabilir. İlk başlarda yok ya kim uğraşıp bide üstüne para verip bunu yapacak ki diyorsunuz ama sonra hiç bir zaman emin olamıyorsunuz. Bu büyüyü tespit ettirmek ayrı bir süreç , iptal etmek tamamen muamma. Ha bide büyüye inanmayan , "BİLİM" e tapan tiplerden biri iseniz yandı gülüm keten helva.

6) SOY dan gelen Günahlar, AH lar : Ya o kadarda olurmu canım olmaz oyle şey diye konuya dalıp , araştırdıkça böyle birşey olduğunu , ve bunun sizin hayatınıza yansımaları olabileceğini , bununda bu dünya aleminin , Allah c.c. ın yarattığı düzenin işleyişinin bir parçası , gerçeği olduğunu keşfedip , kabullenmek durumunda kalıyorsunuz.

7) SOY a yapılmış Büyüler : Bu sanıyorum ki en son aklımıza gelecek , en az ihtimal verdiğimiz olasılık olsa dahi , kendimizi düzgün biri olarak görmemize , yaşamamıza rağmen yıllar süren anlam veremediğimiz , rızk darlığı , kısmet kapalılığı olaylarının sebebi olabilir.

8) Musallat : Bunu yaşayan bir sürü arkadaşımız var bu forumda.

9) Eksik ibadetler : Aslında işler ters gittiğinde ilk akla gelen bu oluyor. Ama biraz derine indiğiniz zaman yukarıdaki 8 ininde , yaşadığınız olumsuzlukların yada ettiğiniz onca duaya karşın devam eden olumsuzlukların , yaşadığımız DÜnya aleminin işleyişine dair yadsınamaz kurallar ve olası birer sebep olabileceğini farkediyorsunuz.

Yani konu , Allah ın sevdiği kulu olup olmamaktan çok daha karmaşık aslında.

observer 02.07.23 12:46

Alıntı:

observer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 550201)
arkadaş aslında , dua edipte henüz olumlu sonuçlarını yaşayamayan birçoğumuzun iç sesini dillendirmiş. Tamam biliyoruz dua kabul olmadı denmez , kötüyü çağırmamak lazım , iyi düşünelim iyi olsun da , bizde gücünün sınırı olan aciz insanlarız en nihayetinde. Terslikler, olumsuzluklar bir yandan umitle herşeyin düzelmesini beklerken , yıllar boyu sürüp gidiyorsa , bu tip düşüncelere kapılmak , dillendirmesek dahi , mümkündür , dürüst olalım.

Bu endişelere kapılan insanın , duaların kabul olmamasının , yada olmayacak olmasının sorumlusu olarak görülmesi de ayrıca insanı yıpratan bir durum.

üstelik yaşanmakta olan olumsuzlukların aşağıda sayacağım bir dünya sebebi olabilecekken

1) En iyimser ihtimal , imtihan edildiğimizdir . Allah c.c. makbul kullarındanızdır ama imtihan ediliyor olabiliriz.
2) En olası ihtimallerden biri , kendimize karşıı işlediğimiz günahlarımızın bedeli, yansımalarını yaşıyoruzdur.
3) Yine bence en olası ihtimallerden başkasına karşı bir kusur işlemişizdir , Daha net ifadeyle AH almışızdır, onun bedelidir bu olanlar
4) NAZAR: Yine yüksek olasılık olarak düşünebileceğimiz , Nazar a gelmişizdir. İnsanlardaki haset seviyesini az çok bilenler bunu da gözardı edemez. Etmemelidir. Hele ki yıldızı düşük denilen insan grubundansanız. Bu yıldız düşüklüğünün dogdugumuz gun saatle belirlendiği söylenir , yani doğuştan nazara açık hedef olma olasılıgımız var. Aslı astarı nedir Allah bilir.

şimdi daha az akla gelen ama çokda ihtimal dışı olmayan olasılıklara gelelim.

5) BÜYÜ: Sizin gerçekten kötülüğünüzü isteyecek kadar sizden nefret etmiş bir tanıdığınız , azmetmiş gidip bir cehennem odunu insan musvettesi bulup bide üstüne para verip büyü yaptırmış olabilir. İlk başlarda yok ya kim uğraşıp bide üstüne para verip bunu yapacak ki diyorsunuz ama sonra hiç bir zaman emin olamıyorsunuz. Bu büyüyü tespit ettirmek ayrı bir süreç , iptal etmek tamamen muamma. Ha bide büyüye inanmayan , "BİLİM" e tapan tiplerden biri iseniz yandı gülüm keten helva.

6) SOY dan gelen Günahlar, AH lar : Ya o kadarda olurmu canım olmaz oyle şey diye konuya dalıp , araştırdıkça böyle birşey olduğunu , ve bunun sizin hayatınıza yansımaları olabileceğini , bununda bu dünya aleminin , Allah c.c. ın yarattığı düzenin işleyişinin bir parçası , gerçeği olduğunu keşfedip , kabullenmek durumunda kalıyorsunuz.

7) SOY a yapılmış Büyüler : Bu sanıyorum ki en son aklımıza gelecek , en az ihtimal verdiğimiz olasılık olsa dahi , kendimizi düzgün biri olarak görmemize , yaşamamıza rağmen yıllar süren anlam veremediğimiz , rızk darlığı , kısmet kapalılığı olaylarının sebebi olabilir.

8) Musallat : Bunu yaşayan bir sürü arkadaşımız var bu forumda.

9) Eksik ibadetler : Aslında işler ters gittiğinde ilk akla gelen bu oluyor. Ama biraz derine indiğiniz zaman yukarıdaki 8 ininde , yaşadığınız olumsuzlukların yada ettiğiniz onca duaya karşın devam eden olumsuzlukların , yaşadığımız DÜnya aleminin işleyişine dair yadsınamaz kurallar ve olası birer sebep olabileceğini farkediyorsunuz.

Yani konu , Allah ın sevdiği kulu olup olmamaktan çok daha karmaşık aslında.


Bu arada her ne kadar size hitaben yazılmış gibi dursada şeklen , yukarıda saydığım tüm olasılıkları ben bizzat kendi adıma yaptığım araştırmalardan , son 5-6 yıldır yaşadığım olaylardan hareketle ifade ettim. Konu sahibinin şahsına özel olarak yazılmış değil yani . Bu olasılıkların/sebeplerin bir çoğunun şahsımda geçerli olduğunu / olabileceğine inanıyorum. Bu etkilerden kurtulmanın yolunu, çaresini de henüz başarabilmiş değilim. Hala çabalıyorum(Dua ederek ) .


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148