Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Musallat Kapmadan Davet (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/82612-musallat-kapmadan-davet.html)

Distress 12.09.23 22:41

Musallat Kapmadan Davet
 
Biliyorum çok konu açıyorum ama acemiyim,birşeyler öğrenmem gerekiyor sizden,rahatsız ettiysem özür dilerim şimdiden.
Musallat kapmadan davet yapmanın bir yolu yokmudur ? Mesela bazıları suda görür,bazıları kürede,zararsız bir davet yokmudur ? Yoksa davetlerin hepsi tehlikelimi ?

Kaplumbaga 12.09.23 23:51

Davetlerin zararsız olanı Allah'in azze ve celle sana lutfedecegi varlık, varlıklardır. Anlamı sudur; zararsız davet yoktur, seninle buluşması murad edilen varlık vardir. Başında tecrübeli birileri bulunmadan asla ama asla davetlere başlanmaz. Yanlış anlamayacagini düşünerek yazıyorum. Senin başında ehil birisi yok ise ne öğrenirsen öğren uygulama!! Burada bir yöntem bulamadın diye de başka yerde arama sakin. Forumda okuyorsundur; namaz kılarken rahatsız ediyorlar, zikr çekerken rahatsız ediyorlar konular bunlar. Sen direkt davet isteği dahi ile kafir cinlerin dikkatini cekiyorsun. Bu tip olayları zorlamamak lazım diye düşünüyorum. Bir de sen davet yaptığın için sonrasında seninle uğraşacak olan hocaya da eziyet edeceksin. Hocanın seni kurtarması gerekirse cin sucu sende gösterecek. Çağıran sensin cunki. Senin orada "ben seni cagirmadimki" demen seni kurtarmaz. Sadece sen de değil ailen de sıkıntıya düşer. Bu varlıkların acıması, merhameti yoktur!!

Jersey 13.09.23 00:08

Alıntı:

Kaplumbaga Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 564156)
Davetlerin zararsız olanı Allah'in azze ve celle sana lutfedecegi varlık, varlıklardır. Anlamı sudur; zararsız davet yoktur, seninle buluşması murad edilen varlık vardir. Başında tecrübeli birileri bulunmadan asla ama asla davetlere başlanmaz. Yanlış anlamayacagini düşünerek yazıyorum. Senin başında ehil birisi yok ise ne öğrenirsen öğren uygulama!! Burada bir yöntem bulamadın diye de başka yerde arama sakin. Forumda okuyorsundur; namaz kılarken rahatsız ediyorlar, zikr çekerken rahatsız ediyorlar konular bunlar. Sen direkt davet isteği dahi ile kafir cinlerin dikkatini cekiyorsun. Bu tip olayları zorlamamak lazım diye düşünüyorum. Bir de sen davet yaptığın için sonrasında seninle uğraşacak olan hocaya da eziyet edeceksin. Hocanın seni kurtarması gerekirse cin sucu sende gösterecek. Çağıran sensin cunki. Senin orada "ben seni cagirmadimki" demen seni kurtarmaz. Sadece sen de değil ailen de sıkıntıya düşer. Bu varlıkların acıması, merhameti yoktur!!

Son cümle biraz ürkütücü oldu hocam...

Distress 13.09.23 01:03

Alıntı:

Kaplumbaga Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 564156)
Davetlerin zararsız olanı Allah'in azze ve celle sana lutfedecegi varlık, varlıklardır. Anlamı sudur; zararsız davet yoktur, seninle buluşması murad edilen varlık vardir. Başında tecrübeli birileri bulunmadan asla ama asla davetlere başlanmaz. Yanlış anlamayacagini düşünerek yazıyorum. Senin başında ehil birisi yok ise ne öğrenirsen öğren uygulama!! Burada bir yöntem bulamadın diye de başka yerde arama sakin. Forumda okuyorsundur; namaz kılarken rahatsız ediyorlar, zikr çekerken rahatsız ediyorlar konular bunlar. Sen direkt davet isteği dahi ile kafir cinlerin dikkatini cekiyorsun. Bu tip olayları zorlamamak lazım diye düşünüyorum. Bir de sen davet yaptığın için sonrasında seninle uğraşacak olan hocaya da eziyet edeceksin. Hocanın seni kurtarması gerekirse cin sucu sende gösterecek. Çağıran sensin cunki. Senin orada "ben seni cagirmadimki" demen seni kurtarmaz. Sadece sen de değil ailen de sıkıntıya düşer. Bu varlıkların acıması, merhameti yoktur!!

Doğru diyorsun,en iyisi ben bulaşmayayım,davet yapamadığım için bazı şeyleri sarkaç ile öğreniyorum,birde bu tarot ile gayba bakılmadığı sürece fal olmayacağı,anlık enerji okumasını iyi yaptığını ve tavsiye verdiği yönünde bilgiler var bunlar doğrumu ? Evimde tarot destesi var.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?

Mrcngr 13.09.23 02:30

Alıntı:

Distress Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 564198)
Doğru diyorsun,en iyisi ben bulaşmayayım,davet yapamadığım için bazı şeyleri sarkaç ile öğreniyorum,birde bu tarot ile gayba bakılmadığı sürece fal olmayacağı,anlık enerji okumasını iyi yaptığını ve tavsiye verdiği yönünde bilgiler var bunlar doğrumu ? Evimde tarot destesi var.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?

şimdi tarot ile gayba zaten bakılamaz yanlış bir tabir bu. Gaybı Allah u Zülcelal Hazretlerinden başka kimse bilemez. Tarotun her türlüsü fala girer ki bu harram olduğunu gösterir hiç uğraşma sen ne kadar iyi niyetli de olsan tarotla uğraşırsan onlar da seninle uğraşır.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148