Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Organ bağışı yapmak istiyorum ama acı çekerim diye korkuyorum (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/88101-organ-bagisi-yapmak-istiyorum-ama-aci-cekerim-diye-korkuyorum.html)

Yusufiyeli 23.01.24 18:41

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 588061)
organ nakli caiz degildir, kisi eger böbrek hastasiysa bu onun kaderi, öldü denrn kisiden alinip baskasina verilmesi doğru degil, zaten öldü beyin ölümü gerceklesti denen kisiler daha sonra beyin tekrar calismaya basliyor,ayrica organ nakli yapilan kisilerin cogunda vucut organi kabul etmiyor, bir cogu uyor ama bu basina yansitilmiyor, cok azi hayata devam ediyor ,onlarda cok dikkatli şekilde yasamak zorundalar cok fazla problemler yasiyorlar

Kardeşim bu tartışmalı bir konu caiz diyen var caiz değil diyen var beyin ölümünden sonra beynin çalışması tıbben mümkün değil.

imas 23.01.24 18:57

Alıntı:

Yusufiyeli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 588063)
Kardeşim bu tartışmalı bir konu caiz diyen var caiz değil diyen var beyin ölümünden sonra beynin çalışması tıbben mümkün değil.

gömulupte toprak altinda canlanan mezardan geri cikarilan örnekler cok var, zaten mesele beyinin ölmesi degil,
mesele organ nakli caiz mi değil mi?
caiz diyen diyanetse , onlar siyasete cok karismis, odenegini pazarlık usulu faize yatiran bir kurum, imam dediklerimiz imam degil devlet memuru,
artik bu memurların arkasında namaz kilinirmi bunu tartisiyoruz ki, ben imamlarin arkasinda namaz kilmiyorum, onceden ehveni şer var deniyordu oda bitti, şimdi darül harpmi darül İslam mi konuşmamız gerekiyor...

Yusufiyeli 23.01.24 19:02

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 588072)
gömulupte toprak altinda canlanan mezardan geri cikarilan örnekler cok var, zaten mesele beyinin ölmesi degil,
mesele organ nakli caiz mi değil mi?
caiz diyen diyanetse , onlar siyasete cok karismis, odenegini pazarlık usulu faize yatiran bir kurum, imam dediklerimiz imam degil devlet memuru,
artik bu memurların arkasında namaz kilinirmi bunu tartisiyoruz ki, ben imamlarin arkasinda namaz kilmiyorum, onceden ehveni şer var deniyordu oda bitti, şimdi darül harpmi darül İslam mi konuşmamız gerekiyor...

Diyanetten bahsetmiyorum caiz diyen çok alim var. Kardeşim ben zamanında Kanımız aksada zafer islamın diye slogan atıyordum sonradan yeşil kuşak teorisnin esiri olduğumuzu gördük sakallı Celal'in tabiriyle gemi şarka giderken güvertede garba yürütüyorlar insanı neyse konu uzun caiz diyen din adamlarıda var diyerek konuyu kapatıyorum. Benimle tartışmana gerek yok.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148