Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Hiçbir şeyden keyif alamaz oldum, hep bir uyuma isteği var

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 04.01.24, 23:28
Üye
 
Üyelik tarihi: 08.12.23
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 52
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Hiçbir şeyden keyif alamaz oldum, hep bir uyuma isteği var

Hepinize hayırlı günler diliyorum.
Ben 3 ay önce ayrıldığım kız arkadaşım ile barışmak için bana gelmesi için , bir çok esma zikr ettim ve bazı acemice vekf tarzı şeyler yaptım. Lakin hepsinden çok pişmanım. Çünkü üzerimde çok büyük bir ağırlık oluştu. Hep uyuma isteği oluştu. Hiçbir şeyden keyif alamaz oldum. Vücudum hep halsiz. Ve en çokta kafamda sürekli onu düşünüp deli gibi karşılıklı konuşmalar yaparken buluyorum kendimi. Ve bu uyku dışında her an böyle geçiyor günüm. Herşeyden çok pişmanım. Bana yalvarırım bu konuda yardımcı olun. Kendime ettim herşeyi. Dediğim gibi hiç araştırmadan acemice ve cahilce yaptım herşeyi pişmanım. Bana yardım edin.

Birde 33 yaşındayım. 23 e kadar herkez tarafından çabukça sevilen birisiysiydim. Her gittiğim yerde ilgi çeken birisiysim. Arkadaşlık kurmak istediğimde rededilmeyen birisiydim. Lakin 10 senedir kısmetim kapanmış gibi ne arkadaşlık kurabiliyorum ne beğeniliyorum. Bu konudada yardım edebilirmisiniz ?

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 04.01.24, 23:57
ulucayto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefali
 
Üyelik tarihi: 07.08.22
Bulunduğu yer: bir çok yerde
Mesajlar: 4,197
Etiketlendiği Mesaj: 237 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Oy01234 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hepinize hayırlı günler diliyorum.
Ben 3 ay önce ayrıldığım kız arkadaşım ile barışmak için bana gelmesi için , bir çok esma zikr ettim ve bazı acemice vekf tarzı şeyler yaptım. Lakin hepsinden çok pişmanım. Çünkü üzerimde çok büyük bir ağırlık oluştu. Hep uyuma isteği oluştu. Hiçbir şeyden keyif alamaz oldum. Vücudum hep halsiz. Ve en çokta kafamda sürekli onu düşünüp deli gibi karşılıklı konuşmalar yaparken buluyorum kendimi. Ve bu uyku dışında her an böyle geçiyor günüm. Herşeyden çok pişmanım. Bana yalvarırım bu konuda yardımcı olun. Kendime ettim herşeyi. Dediğim gibi hiç araştırmadan acemice ve cahilce yaptım herşeyi pişmanım. Bana yardım edin.

Birde 33 yaşındayım. 23 e kadar herkez tarafından çabukça sevilen birisiysiydim. Her gittiğim yerde ilgi çeken birisiysim. Arkadaşlık kurmak istediğimde rededilmeyen birisiydim. Lakin 10 senedir kısmetim kapanmış gibi ne arkadaşlık kurabiliyorum ne beğeniliyorum. Bu konudada yardım edebilirmisiniz ?
sanirim muslat belirtileri var ustunde

zueriyet yada 1001 esma tovbesi yapmani onerir gun icerisinde tövbe estağfurullah el azimi sinirsiz kere cekmen faidesi dokunabilir

elbete namwz niyaz temel şeylere de riyaet etmelisin

kismetin kapalimi bilemem ama bahsettigin aieinlik tarzi bir calisma onuda yapacak pek kimse yoktur sitede allahtan bol ol zikir sonrasi dua ile iste daha hoş olabilir

__________________

- Kul ne der Mevla ne der acep
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 05.01.24, 00:44
beyazalim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 27.08.21
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 2,238
Etiketlendiği Mesaj: 711 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Oy01234 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hepinize hayırlı günler diliyorum.
Ben 3 ay önce ayrıldığım kız arkadaşım ile barışmak için bana gelmesi için , bir çok esma zikr ettim ve bazı acemice vekf tarzı şeyler yaptım. Lakin hepsinden çok pişmanım. Çünkü üzerimde çok büyük bir ağırlık oluştu. Hep uyuma isteği oluştu. Hiçbir şeyden keyif alamaz oldum. Vücudum hep halsiz. Ve en çokta kafamda sürekli onu düşünüp deli gibi karşılıklı konuşmalar yaparken buluyorum kendimi. Ve bu uyku dışında her an böyle geçiyor günüm. Herşeyden çok pişmanım. Bana yalvarırım bu konuda yardımcı olun. Kendime ettim herşeyi. Dediğim gibi hiç araştırmadan acemice ve cahilce yaptım herşeyi pişmanım. Bana yardım edin.

Birde 33 yaşındayım. 23 e kadar herkez tarafından çabukça sevilen birisiysiydim. Her gittiğim yerde ilgi çeken birisiysim. Arkadaşlık kurmak istediğimde rededilmeyen birisiydim. Lakin 10 senedir kısmetim kapanmış gibi ne arkadaşlık kurabiliyorum ne beğeniliyorum. Bu konudada yardım edebilirmisiniz ?
Geçmiş olsun acemice Ya vedud zikri cekenler kendisi çarpılır heleki haramda kullanılmak istenirse buna birde vefk yanlış yaparsın çalışmaz bir sorun olmaz vaktin boşa gider ama tılsım yazmaya kalktıysan musallat garanti edersin..
Güzel bir abdest al tövbe namazı kıl 4 - 8 yada 12 kılınabilir sitede var detayı Niyet ettim bilmeden yaptığım zikir ve işlemlerin iptali üzerimden etkisi varsa kalkması niyeti ile Allah rızası için tövbe namazı kılmaya de

100 Estağfurullah
100 Salavat
Oku 3 ihlas 1 fatiha okuyup peygamber efendimiz ve Şeyh Abdulkadir geylani hz ruhuna bağışla namaz sonrası bunları yap aç elini dua et birdaha böyle işlere kalkma birde seni kurtarmaya uğraşmayalım sonra..

__________________
“Yâ HÛ ya men HÛ, lâ ilâhe illâ HÛ”
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 05.01.24, 12:50
Üye
 
Üyelik tarihi: 08.12.23
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 52
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
beyazalim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçmiş olsun acemice Ya vedud zikri cekenler kendisi çarpılır heleki haramda kullanılmak istenirse buna birde vefk yanlış yaparsın çalışmaz bir sorun olmaz vaktin boşa gider ama tılsım yazmaya kalktıysan musallat garanti edersin..
Güzel bir abdest al tövbe namazı kıl 4 - 8 yada 12 kılınabilir sitede var detayı Niyet ettim bilmeden yaptığım zikir ve işlemlerin iptali üzerimden etkisi varsa kalkması niyeti ile Allah rızası için tövbe namazı kılmaya de

100 Estağfurullah
100 Salavat
Oku 3 ihlas 1 fatiha okuyup peygamber efendimiz ve Şeyh Abdulkadir geylani hz ruhuna bağışla namaz sonrası bunları yap aç elini dua et birdaha böyle işlere kalkma birde seni kurtarmaya uğraşmayalım sonra..
Hocam teşekkür ederim. Tövbe namazının kılınması için detay veren paylaşım varsa link paylaşırmısınız ? Hatasız eksiksiz yapiyim . Çok bunalımdayım hocam. Dediğiniz gibi Ya vedud esmasını çok zikrettim yalnış işler yapmaya çalıştım. Kurtulmam lazım hocam. Üzerimdeki baskıyı beni engellemeye çalışanın varlığını her zerremde hissediyorum

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 05.01.24, 22:18
Üye
 
Üyelik tarihi: 08.12.23
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 52
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam peki konumun devamı olan son 10 yıldır kısmetimin kapanmış olmasıyla ilgili öneriniz varmıdır

Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 05.01.24, 22:46
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,201
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Oy01234 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hepinize hayırlı günler diliyorum.
Ben 3 ay önce ayrıldığım kız arkadaşım ile barışmak için bana gelmesi için , bir çok esma zikr ettim ve bazı acemice vekf tarzı şeyler yaptım. Lakin hepsinden çok pişmanım. Çünkü üzerimde çok büyük bir ağırlık oluştu. Hep uyuma isteği oluştu. Hiçbir şeyden keyif alamaz oldum. Vücudum hep halsiz. Ve en çokta kafamda sürekli onu düşünüp deli gibi karşılıklı konuşmalar yaparken buluyorum kendimi. Ve bu uyku dışında her an böyle geçiyor günüm. Herşeyden çok pişmanım. Bana yalvarırım bu konuda yardımcı olun. Kendime ettim herşeyi. Dediğim gibi hiç araştırmadan acemice ve cahilce yaptım herşeyi pişmanım. Bana yardım edin.

Birde 33 yaşındayım. 23 e kadar herkez tarafından çabukça sevilen birisiysiydim. Her gittiğim yerde ilgi çeken birisiysim. Arkadaşlık kurmak istediğimde rededilmeyen birisiydim. Lakin 10 senedir kısmetim kapanmış gibi ne arkadaşlık kurabiliyorum ne beğeniliyorum. Bu konudada yardım edebilirmisiniz ?
duzensiz zikirlerde, yol gosterensiz zikirlerde musallat kapma ihtimali cok yuksektir, seninkide boyle olmus, birde ustune bilinçsiz vefk tilsim riski 2 ye katlamis,musallatilarin yasadigi haller zuhur etmis hemde uzun yillardir, cogu kisi bu konularda bana bir sey olmaz ben korkmam iddiasinda bulunur korkmayan olabilir ama hayatı zehir olur..

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 05.01.24, 23:00
Üye
 
Üyelik tarihi: 08.12.23
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 52
Etiketlendiği Mesaj: 3 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam haklısınız doğru söylediniz. Yanlış ve yalnışlıklar yaptım farkındayım hepsi için pişmanım. 1 haftadır Allah'tan affımı istiyorum. Yüce olan o yine affedip affetmeyecek olanda o benim bu musallatlardan kurtulmama izin verecek olanda o. Lakin siz değerli alimlerin tavsiye ve bana yol göstermesine acilen ihtiyacım var hocam. Hem tövbe hem nasipsiz kısmetsizlik için.

Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 05.01.24, 23:06
Güvenilir
 
Üyelik tarihi: 20.02.20
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 1,934
Etiketlendiği Mesaj: 169 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Oy01234 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hepinize hayırlı günler diliyorum.
Ben 3 ay önce ayrıldığım kız arkadaşım ile barışmak için bana gelmesi için , bir çok esma zikr ettim ve bazı acemice vekf tarzı şeyler yaptım. Lakin hepsinden çok pişmanım. Çünkü üzerimde çok büyük bir ağırlık oluştu. Hep uyuma isteği oluştu. Hiçbir şeyden keyif alamaz oldum. Vücudum hep halsiz. Ve en çokta kafamda sürekli onu düşünüp deli gibi karşılıklı konuşmalar yaparken buluyorum kendimi. Ve bu uyku dışında her an böyle geçiyor günüm. Herşeyden çok pişmanım. Bana yalvarırım bu konuda yardımcı olun. Kendime ettim herşeyi. Dediğim gibi hiç araştırmadan acemice ve cahilce yaptım herşeyi pişmanım. Bana yardım edin.

Birde 33 yaşındayım. 23 e kadar herkez tarafından çabukça sevilen birisiysiydim. Her gittiğim yerde ilgi çeken birisiysim. Arkadaşlık kurmak istediğimde rededilmeyen birisiydim. Lakin 10 senedir kısmetim kapanmış gibi ne arkadaşlık kurabiliyorum ne beğeniliyorum. Bu konudada yardım edebilirmisiniz ?


Çok geçmiş olsun inşaAllah en kısa zamanda nasib olur şifalanman.

Yardımcı olmak isterim ;

Tövbeler kısmı içerisindeki konuyu bul paylaştığım. Hergün düzenli olarak onu günde 1 defa oku. Okurken geçmişte o okudugun kısımdaki günahlarla ilgili olan görüntüleri hatırlamaya çalış bir yandan da.

Sadaka ve Hayr : (gözün korkmasın, yarım hurmayla bile olur diyor Efendimiz SAV)

1)Kul hakkı ile alakalı borçlu olduklarımın adına; kefaret olmasına vesile olması.
2)aile soy zürriyet atalar ve kendimizin Hayvana veya herhangi mahlukata bilerek bilmeyerek zarar zulum dövme öldürme ne şekilde olursa olsun hakkına girme suçlarına kefaret niyetiyle.
3)…. örnekleri türet, tövbe ettikçe kalbine gelecek.

Bir kutuya hergün düzenli at. Sonra istersen Mübarek Ramazanı Şerifeyide bekleyebilirsin nasıl istersen; gerekli yerlere ulaştırırsın birikince. Evde yaşayan diğer kişilerede tebliğ edersen işin daha kolay olur bazen aileden aktarılan sirayetler de olabiliyor.

—>Mezcelin Bezcelin sayısız zikri . Diğer konulara bakıp korkma içini karartma musallat falan kapılmıyor bu zikirde. Diğer berhetiyyeleri falan okuma sadece bu 2’si.

—>Son olarak; youtube’a gir. HavasOkulu yazıp onların Playlist Oynatma listelerinden “Tebliğ” olan videoların hepsiyle başla. Bu videoları izledikten sonra tüm düşünce tarzın değişecek, günahlara bakış açın değişecek kendine bakış açın değişecek.


Not; Sabahtan akşama kadar 100.000 Estağfirullah , 1 defa kalben demekten iyi değil. 1 defa samimiyetle dersin belki Allah tüm dosyalarını kapattırır.


Üstündeki mesele Varlıklar ile alakalı. İlaç alabilirsin ama çözmez, sadece perde olur; fakat seneler içinde tövbe etmedikçe ilacında dozunu arttırman gerekir çünkü tövbe etmedikçe bide o günahı işlemeye devam ettikçe Şeytanında kuvvetleniyor.


Nefsine de suç atma, Şeytana da atma. Kendine at en güzel başlangıç budur. 1. Adım budur. “Ben suçluyum ya Rabbi affet.”

Nefsin sen ne öğretirsen onu öğrenir. Dolayısıyla ona uydum demek de kendini temize çıkartmaktır.

“Başınıza gelenler kendi elleriniz ile işlediklerinizdendir.”


Başlarsan , sorun olursa özelden de yazabilirsin. Faydasını görenler çok fazla.

Alıntı:
Oy01234 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam haklısınız doğru söylediniz. Yanlış ve yalnışlıklar yaptım farkındayım hepsi için pişmanım. 1 haftadır Allah'tan affımı istiyorum. Yüce olan o yine affedip affetmeyecek olanda o benim bu musallatlardan kurtulmama izin verecek olanda o. Lakin siz değerli alimlerin tavsiye ve bana yol göstermesine acilen ihtiyacım var hocam. Hem tövbe hem nasipsiz kısmetsizlik için.


Son bir not düşeyim meseleyi anlamama vesile olacak bu bilgi.

Şuanda üstündeki varlık ruhsatlıyken; hocalara gitsen. Onu öldürseler. Suçlu sen oluyorsun. Azmettirici olursun. Çünkü o ruhsatlı orada olmaya hakkı var müsaadesi var.

Nasıl kalkacak ruhsat? Tövbe.

Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 06.01.24, 00:00
 
Üyelik tarihi: 30.09.22
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 132
Etiketlendiği Mesaj: 6 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Benim anlamadığım neden zikir çekerken musallat olurlar tamm yapmayalım Allah CC yanmayalım diye vesvese verirler ama musallat niye olurlarki.

Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 06.01.24, 00:58
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,201
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Oy01234 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam haklısınız doğru söylediniz. Yanlış ve yalnışlıklar yaptım farkındayım hepsi için pişmanım. 1 haftadır Allah'tan affımı istiyorum. Yüce olan o yine affedip affetmeyecek olanda o benim bu musallatlardan kurtulmama izin verecek olanda o. Lakin siz değerli alimlerin tavsiye ve bana yol göstermesine acilen ihtiyacım var hocam. Hem tövbe hem nasipsiz kısmetsizlik için.
bazi seyler umuma acik konusulmuyor, 50.medaji doldurup ozelden yazarsanız bazi sorularim olacak, çözüm için

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Esma-ül Hüsna ebcedi ve isim ebcedi eklenerek mi okunuyor? samet03 Sorularınız 39 29.07.23 05:44
Bin yıl geçse böyle soru sormazdım.bana değil tanıdığa Lütfen yardım Kgumus Sorularınız 32 13.06.21 20:18
Kardeşinize dua edin lütfen Sadi Dualar & Dua Kardeşliği 12 09.08.20 22:34
nohut büyüsü yapılmış nasıl bozulur lütfen yardım Seyido Sorularınız 17 14.06.20 22:56
Sosyal Medya Tehlikesi ile ilgili yardım lütfen Ya Tevvab Sorularınız 24 06.05.20 00:59


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com