Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Cinlerin rukye'ye direnç geliştirmeleri mümkün mü? (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/99062-cinlerin-rukyeye-direnc-gelistirmeleri-mumkun-mu.html)

imas 24.02.25 14:32

Alıntı:

kaanertnc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662445)
Senin floodu okudum da boşuna uğraşmayın ehil hocaya gidin daha çok zarar verirsiniz kendinize demişsin özetle. Yahu hocanın ehil olduğunu nereden bileceğiz hepsi birbiriyle alakasız başka bir şey söylüyor sonra yardım ayağına 250 liralık mürekkebe 2500 lira yazıyor bırak Allah aşkına hepsi cincon olmuş. Bu rukye ile tedavi yapan zilyon tane insan var ben çok üstüne düşmedim mevzunun ama sende yazmışsın bu cinler hırslı mahlukatlar arenaya çevirebilirler ama ne yapayım yahu kitlendik kaldık ben zaten kabul etmişim durumumu bu dünyada bir çıkış bulamasam belki ahiretime kefaret olur o da imanlı ölebilirsek. Bir de şey diyen hocalar var senin sorunun psikolojik... Daha tanımlardan habersiz teşhis koyuyor, şunu da net söyleyeyim forumu psikiyatrik gözlem altına alsalar üyelerin %80'i engelli raporu alır şöyle bir tane hocayı polis zoruyla götürsünler psikiyatriye desin ki ben cin kovuyorum bilmem ne en az bir ay yatarı var 3 sene de aylık kontrole çağırıp ilaç basarlar.

250 liralık mürekkebe 2500 lira yazıyor

sen şu 250 liralik mürekkep nerede satılıyor onu bir söyle ben 1 ton alayim, yada sen 250 den al bana 500 den sat aradaki farki götür,
sen safran kac lira gül yagi kac lira haberin varmi ? yoksa bu ilmi hakkiyla yapanlarda dahil hepsine iftira derdindemisin?
sen tedavi olmayi birakmişsin onu bunu eleştirme akil verme peşindesin,
demek iş sadece mürekkeple bitiyor, bunun emeği zahmeti harcanan zamani nasil olacak?
senin üstüne yapışan boku temizlerken alinan risk ne olacak?
bunun bedeli olmayacak mi?

şimdi ben büyüden yada günahtan dolayı musallat almiş kisilerin hepsi iftiracidir dersem normal mi konuşmuş olurum?

ilimsiz 24.02.25 14:48

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662458)
250 liralık mürekkebe 2500 lira yazıyor

sen şu 250 liralik mürekkep nerede satılıyor onu bir söyle ben 1 ton alayim, yada sen 250 den al bana 500 den sat aradaki farki götür,
sen safran kac lira gül yagi kac lira haberin varmi ? yoksa bu ilmi hakkiyla yapanlarda dahil hepsine iftira derdindemisin?
sen tedavi olmayi birakmişsin onu bunu eleştirme akil verme peşindesin,
demek iş sadece mürekkeple bitiyor, bunun emeği zahmeti harcanan zamani nasil olacak?
senin üstüne yapışan boku temizlerken alinan risk ne olacak?
bunun bedeli olmayacak mi?

şimdi ben büyüden yada günahtan dolayı musallat almiş kisilerin hepsi iftiracidir dersem normal mi konuşmuş olurum?

Ben sizi tanımam etmem imas hocam ne yaptığınızı da görmüşlüğüm etmişliğim yok, bu asabiyet de ilminizin derinliğinliğinden kaynaklanıyor diye düşünüyorum ama ben burada güzel bir forum bulmuşum hem derdimi paylaşıyorum hem de fikir alışverişinde bulunuyorum ama açtığım her konunun altına imas hoca yardım etsin, sen imas hocaya yaz vs yazmalarından da gına geldim imas hoca yardım eder de ücreti mukabilinde eder ben ücretsiz iş görsün de demiyorum ama alakasız bir konu açmışım orada 2 senedir üye olduğum belli yazıyor biliyoruz imas hoca yardım eder bilmem ne ama abi yeter yani varsa benim soruma bir katkın yap yoksa bana ne diye imas hoca reklamı yapıyorsun. Heh safran mürekkebine gelince onu da yazıyoruz google kardeşimize 150 liradan 400 liraya kadar fiyatlar çıkıyor he sen mürekkepten ne anlarsın diyeceksin ben sumaktan, mazıdan, kozalaktan, odun kömüründen vs. keyif için kendi mürekkebini yapan bir insanım.

imas 24.02.25 14:57

Alıntı:

kaanertnc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662465)
Ben sizi tanımam etmem imas hocam ne yaptığınızı da görmüşlüğüm etmişliğim yok, bu asabiyet de ilminizin derinliğinliğinden kaynaklanıyor diye düşünüyorum ama ben burada güzel bir forum bulmuşum hem derdimi paylaşıyorum hem de fikir alışverişinde bulunuyorum ama açtığım her konunun altına imas hoca yardım etsin, sen imas hocaya yaz vs yazmalarından da gına geldim imas hoca yardım eder de ücreti mukabilinde eder ben ücretsiz iş görsün de demiyorum ama alakasız bir konu açmışım orada 2 senedir üye olduğum belli yazıyor biliyoruz imas hoca yardım eder bilmem ne ama abi yeter yani varsa benim soruma bir katkın yap yoksa bana ne diye imas hoca reklamı yapıyorsun. Heh safran mürekkebine gelince onu da yazıyoruz google kardeşimize 150 liradan 400 liraya kadar fiyatlar çıkıyor he sen mürekkepten ne anlarsın diyeceksin ben sumaktan, mazıdan, kozalaktan, odun kömüründen vs. keyif için kendi mürekkebini yapan bir insanım.

1. cisi google den safran alinmaz, 150 tl ye 400 tlye safran olmaz
googleden alacagin mürekkep gülsuyu+ misk tozu+ gıda boyasidir,
bunlari bilmeden bir seylere karar vermek yorum yapmak yanliş...

ayrica ben sana söyliyeyim ister inan ister inanma orası sana kalmiş
senin musallatin yok, senin havas ilimlik bir
seyin yok, benim sana naçizane tavsiyem dermanini tıp ilminde ara, bu arada itikadini kuvvetlendir ihlasli ol, çünku 2 side cok zayif

ilimsiz 24.02.25 15:00

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662467)
1. cisi google den safran alinmaz, 150 tl ye 400 tlye safran olmaz
googleden alacagin mürekkep gülsuyu+ misk tozu+ gıda boyasidir,
bunlari bilmeden bir seylere karar vermek yorum yapmak yanliş...

ayrica ben sana söyliyeyim ister inan ister inanma orası sana kalmiş
senin musallatin yok, senin havas ilimlik bir
seyin yok, benim sana naçizane tavsiyem dermanini tıp ilminde ara, bu arada itikadini kuvvetlendir ihlasli ol, çünku 2 side cok zayif

Değerli görüşünüz için teşekkür ederim. Tıp ilmi de gereken desteği sağlıyor hocam ve itikat, ihlas konularında söylediklerinizin farkındayım uyarınız için teşekkür ederim.

imas 24.02.25 15:06

Alıntı:

kaanertnc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662469)
Değerli görüşünüz için teşekkür ederim. Tıp ilmi de gereken desteği sağlıyor hocam ve itikat, ihlas konularında söylediklerinizin farkındayım uyarınız için teşekkür ederim.

ben kim ne sağlıyor bilemem ama tibbi olarak bazi arızi durumda olanlar kendini musallatli sanir...

ilimsiz 24.02.25 15:08

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662470)
ben kim ne sağlıyor bilemem ama tibbi olarak bazi arızi durumda olanlar kendini musallatli sanir...

Doğru diyorsunuz hocam.

Garip1isi 24.02.25 15:11

Alıntı:

imas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662470)
ben kim ne sağlıyor bilemem ama tibbi olarak bazi arızi durumda olanlar kendini musallatli sanir...

Abi konudan bağımsız bazıları bakım yaparken varlığın enerjisi çok ağır oluyor geldiği belli oluyor bazıları bakarken de hiçbirşey hissedilmiyor ne ile alakalı bu durum ?

imas 24.02.25 15:44

Alıntı:

Garip1isi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662472)
Abi konudan bağımsız bazıları bakım yaparken varlığın enerjisi çok ağır oluyor geldiği belli oluyor bazıları bakarken de hiçbirşey hissedilmiyor ne ile alakalı bu durum ?

1. cisi varligin gucuyle alakali ve vucuda girilmesi istenen yerle orantili
2. cisi bakım yapildiginin ispatiyla ilgili

ama en iyisi gece uyurken bakimi yapip kişiyi tedirgin etmemek daha yeğdir...

heroman100 24.02.25 15:48

Alıntı:

kaanertnc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662377)
Bir süredir dinliyorum da ilk başlarda hissettiğim tepkileri hissedememeye başladım acaba direnç geliştirip umursamama durumu olabiliyor mu? Çünkü temizlendiğimi de hissetmiyorum.


Okuma ile çıkmaları çok çok zor. Hele büyü varsa musallatı almadan büyüyü alamazsın. Tavsiyem namazlarını eksiksiz kilman. Ben de yedirilmiş büyüden muzdariptim okuma yaptığım zaman karnım da baloncuklar oluşuyormuş gibi hissediyodum ama bir türlü gitmiyodu. Ne zaman namazlarımı tam kilmaya başladım ve musallat gitti o zaman okumalar daha etkili olmaya başladı.

ilimsiz 24.02.25 16:23

Alıntı:

heroman100 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 662477)
Okuma ile çıkmaları çok çok zor. Hele büyü varsa musallatı almadan büyüyü alamazsın. Tavsiyem namazlarını eksiksiz kilman. Ben de yedirilmiş büyüden muzdariptim okuma yaptığım zaman karnım da baloncuklar oluşuyormuş gibi hissediyodum ama bir türlü gitmiyodu. Ne zaman namazlarımı tam kilmaya başladım ve musallat gitti o zaman okumalar daha etkili olmaya başladı.

Sağolasın bakalım nasıl olacak namazlarımı düzenli kılamıyorum maalesef. Şimdi düşünüyordum da ben kendime pek üzülmüyorum bu işler başıma geldiği için de bu büyü yapanlar yaptıranlara acıyorum gerçekten hiçbir inanç biçiminde yerleri hayırlı değil. Belki biz de Allah affetsin günah işledik ahiretimiz sıkıntıda ama bunlar tüm lanetleri üzerlerine çekiyorlar, yazık insanın aklı almıyor gerçekten.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148