![]() |
Bekledim de gelmedin - Bir gece ansızın gelebilirim !!
Rum radyoları günlerdir Türkçe
“Bekledim de gelmedin” şarkısını çalıyor, Rumlar Türklerle alay ediyorlardı. O sabah daha gün ağarırken Lefkoşa semalarında Türk paraşütçüleri gören Denktaş arkadaşlarına sarılıyor ve “YAĞMUR GİBİ İNDİLER, en mutlu günüm” diyordu. Türk askeri Kıbrıs topraklarına inerken radyolarda "Bu kadar yürekten çağırma beni, Bir gece ansızın gelebilirim." Şarkısı çalıyordu. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com