| Seher Yıldızı |
28.05.22 11:56 |
Bir ara bendede musallat vardı uyutmuyorlardi hiçbir şekilde gözümü kapatır kapatma, sicriyordum Ayetel Kürsi yi bol bol okuyordum ama okudukça sürekli birşeyler içimde okumayı bıraktirmiyordu surekliy oku oku diyorlardı okumaktan halim kalmıyordu ama cikmiyorlardi içimden bir ara 10 bin ihlas okudum okuyup bitirene kadar öldüm öldüm dirildim neredeyse İhlas suresi ni okumamı istemişlerdi inatla okudum bitirdim biraz rahatlattı sonra halimi gören bir tanıdık durumumu şeyhine anlatmış bana bir muska göndermişlerdi onunla kurtuldum onlar dan Allah razı olsun hiç birşey talep etmeden beni hiç görmeden durumumu anlayıp bana muska yazıp yollamışlardi onun vesilesiyle Rabbim sifami verdi tabi bizde çok kuran okuduk geçmesi için şeyhini bilmiyorum bu olay 25 yıl önce oldu ve hala takıyorum
|