Hayırlı günler arkadaşlar, başıma gelen olaylardan şimdilik birini anlatacağım. Bi ara musallatlarım vardı bi hoca yardımıyla çözdük sanıyorduk ama gitmemişler her neyse bi gece yatarken odada çok yoğun bi enerji hissettim öyle bi enerji ki hem korkutuyor hem de onları görmediğim halde karşımda iki kişinin durduğunu hissediyordum. Musallat yaşayanlar bilir görüntü görmediğiniz halde onların geldiğini ve daha da onemlisi aynı varlıkların geldiklerini hissedersiniz. Yani farklı yabancı cinler gelmez tanıdıklar gelir


Ben bunların tekrar geldiğini anlayinca bi telaşa düştüm gece gece nerden çıktı bunlar Allahim derken Ayetel Kürsi okumaya başladım ama gitmediler ard arda okudukça sanki daha da korkumu artırdılar ne yapsam ne etsem derken Ya Selam çekmeye başladım gitmediler ama cesaretimi toplamama yardımcı oldu ve birden aklıma La havle Ve la kuvvete illa billahil aliyyil azim zikri düştü. Bunu söyledigim anda o korku veren enerjinin bi anda odadan kaybolup gittiğini içimin anında ferahladığını hissettim. Korkudan bütün kaslarım gerilmişti bi anda normale döndüm diyebilirim. Allah o günleri bi daha yaşatmasın bu konuda çok tecrübem var malesef..