![]() |
Müslüman cin eziyet edebilir..
Olay Konya da geçiyor..Konyalı arkadaşlar var sa Altınapayı bilirler.
Beş arkadaş Altınapa daki mesire yerine pikniğe gidiyor.Şen şakrak hoş sohbet mesire yerine gelince sofra kuruluyor muhabbet güzel( içki olayı yok) içlerinden birisi küçük tuvaletini yapmak için bir agacın yanına gidiyor.geri geliyor bir taşın üzerine oturuyor.Sabit bir yere bakıyor konuşmuyor arkadaşları meraklanıyor hiç bir şekilde konuşmuyor sabit bakıyor. herkesi bir telaş alıyor apar topar sofra toplanıyor herkes eve arkadaşlarınıda bırakıyorlar.. aradan bir hafta geçiyor o gencin babası arkadaşlarını arıyor ve diyorki --Oğlum sizle gidip geldikten sonra bir haller oldu düzeltin oğlumu gençler buluşuyor o doktor bu doktor fayda yok sonra hocalara gidiyorlar çözüm yok. en sonunda ilminde derin bir hocaya gidiyorlar hoca şöyle diyor: --O zamanki gidilen yere aynı kişiler gitsin ve aynı şekilde .. Gençler korkuyor tabi ama el mahkum gidilecek ve beraber tekrar çıkıyorlar yola bu hasta olan genç arabada arka koltukda ortada oturuyor hiç konuşmadan duruyor piknik alanının bölgesine girince genç bagırıyor durun burda! gençler ürperiyor arabadan iniyor ve diyorki siz gidin ben gelirim. ve piknik alanına en az 2-3 km var arabayı süren allah ne verdiyse basıyor gaza korkuyor hepsi.. ve piknik yerine geldiklerinde arkadaşları orda yine o taşın üzerine oturuyor hemen yanına geliyorlar. Çoçugun rengi yerine gelmiş yüzü eskisi gibi ve konuşmaya başlıyor. --Arabadan indiğimde beni bir adam karşıladı, cübbel sarıklı ve dediki: Biz müslüman cin taifesindeniz,o gün sen ağacın dibine tuvaletini yaparken bizler yemek yiyorduk yemeğimizin içine ettin ve bundan dolayı sana eziyet ettik bir daha böyle yapma artık eziyetimizi kaldırdık senden, genç demiş ama ben şimdi nasıl gidecem arkadaşlarım uzaklaştı,Merak etme ben seni götürürüm ve yıldırım gibi bir şey oldu burdayım.. ve o günden sonra o genç uzun yolda tuvaleti bile gelse ya bir tuvalet yada dinlenme tesisi olmadan tuvalete gidemiyormuş.. Bu kıssadan alınması gerekenler:Allah rasulu tuvalet ahlakında bile wc ye girerken besmele çekilmesini ve habis ruhlardan korunmayı bize ögretmiştir. Dağ da bayırda bile olsa hangi iş yapılacaksa yapılsın besmele ile başlamak kötülükleri def eder. Banyo ve tuvaletin kapısı açılırken Bismillah demek,Cinlerin gözlerine perde indirir sizleri göremezler.Ben çocuklarımı şunuda ögrettim,Sokak da pis yerlerden çöplük kenarlarından geçerken besmele çekin bu güzel bir alışkanlıktır. Bir çok insana musallat pis yerlerden çöplüklerden,meralardan,hamamlardan,deve ahırlarından,vb yerlerden gelir, ayrıca eskiler bize şöyle ögretirdi Destur,geridur.. yani önce uyarmak lazım, En iyi uyarı şekli Besmeledir.. unutmayalım sadece hayvanlar besmele çekmeden tabiatları gereği davranır. Besmele ise insana verilmiş en büyük en güçlü hazinedir. Bu arada Müslüman cin eziyet edebilir, ama musallat olmaz zaten musallat oldu ise bilelimki din adına islam adına musallat olur.Zaten müslüman cinin musallatını da kim temizleyebilirki? ya Müslüman cin padişahı yada musallat sahibinin tövbesi En dogrusunu ALLAH BİLİR. Sağlıcakla kalalım.. Bir sonraki konumda yine bir besmele ve cinler ile alınan yaşanmış gerçek olayı yazacağım.. |
Alıntı:
Müslüman cin eziyet meziyet etmez uyarır sadece müslümanın müslamana eziyet etmesi yasaktır müslüman cinler senin benim gibi yarım yamalak islamı yaşamazlar onlar Allahın Emir ve yasaklarını hükümlerine asla karşı gelmezler |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Yaşanmış birçok olay mevcut , konuyu aça arkadadaşa teşekkür ederim devamı gelsin inşaallah |
Alıntı:
|
Alıntı:
Hasta bir kadını bazı ayetler okudum.Kadın irkildi.Bunun üzerine: +Yanınızda kim var diye sordum --Şeyh Muhammed dedi.Ben +Muhammed!Bu kadının içine neden girdin?Dedim --Banyoda benim üzerime düştü. +Allaha itaat için onu bırak. --Hayır!Onu bırakmıyacağım +Öyleyse dinle Ona Saffat suresinin başını okudum,Bundan rahatsız olup ağladı ve: --Çıkacağım dedi.Ben +Şimdi çık dedim Çıkmadı.Ben:Öyleyse ,dinle deim ve Cin suresinin başını okudum O: -Bırak beni çıkacağım,dedi.Sonra -Es-selamu aleyküm dey,p çıktı.ALLAH a hamdolsun. Böyle 3-4 tane örnek var.. Vahid Abdüsselam Bali' nin kitabından |
Alıntı:
|
İkinci örnek:
Hasta bir genç kızı tedaviye gittim,Cin daha önceden onun dilinden konuşmuştu.Kızın babasına evde,duvarda asılı olan bütün resimleri indirmesini,kızının da örtüye bürünmesini söyledim.Uygun bir ortam hazırlandı. Ona okumaya gittim.Okumadan önce bir cin kadın geldi.Ona,Duhan suresinden bazı ayetler dinlettim.Sona ona: +Adın nedir?Diye sordum.O: -Necva,dedi +Hangi dindensin -İSLAM +Yanında senden başkası varmı? -Annem Fatıma. +Anneni getirde onunla konuşayım Annesini getirdi.Ona nasihat ettim.ALLAH'ın azabıyla korkuttum bunun üzerine: - Çıkacağım dedi +Kaç yaşındasın -40 yaşındayım dedi +Falan kadından önce başka birisine geldinmi? -Dört Kişiye Ona bunun bir zulm oldugunu ve caiz olmadığını ,bu sebeble tövbe etmesini söyledim.Ona tövbe duasını ögretttim.Sonra söz verdi ayrıldı. Daha sonra Necva geldi.Ona cinlerle evli olup olmadığın sordum. -Hayır diye cevap verdi +Sen kaç yaşındasın diye sordum -20 Yaşındayım dedi +Evlenecekmisin? -Ben kendimi ALLAH a adadım +İslamda ruhbanlık (evlenmemek) yoktur.git iyi bir MÜMİN VE MÜTTAKİ bir cinle evlen. İkna olup bana söz verdi ve ayrıldı.. |
Alıntı:
cehennem azabı okunan ayetlerden etkileniyormusun Kabe imamlarının okuduğu azap ayetlerinde aglamakdan namazı zor bitirdiklerini görmedinmi hiç? eğer etkilenmiyorum diyorsan bir şey diyemem. cevabı yeterli heralde. Müslüman kişi ayetden etkilenmiyorsa Kalbindeki imanı sorgulasın.Bu benim içinde senin içinde herkes içinde müslümanım diyen içinde geçerlidir. |
Alıntı:
|
Alıntı:
eğer müslüman kişi cennet ayetlerini duyunca içi nasıl huzur kaplıyorsa azap ayetlerii cehennemi duyunca irkilmesi korkması lazım bak güzel bir örnek: Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- Veyl o insanları çekiştirip kaş göz işaretleriyle alay edenlerin bütününe 2- Ve bir mal toplayıp hep onu sayana! 3- Malının, kendisini ebedi yaşatacağını sanır. 4- Hayır, andolsun ki, o Hutame'ye (cehenneme) atılacaktır! 5- Bildin mi Hutame nedir? 6- Allah'ın, tutuşturulmuş ateşidir 7- Ki, gönüllerin ta üstüne çıkar! 8- O (ateş), onların üstüne kapatılacaktır mutlaka, 9- Uzatılmış sütunlar içinde olarak. Bu ayet beni etkiler seni? burda mal mülk toplayıp insanlarla alay eden Müslüman ları uyaran bir insan bu ayeti okuyunca mal mülk toplayarak insanlarla alay edenleri uyaran bir ayet değilmi.. Alıntı:
|
Havas üstadları arasında çokca tartışılan bir konudur. Cevabını bir mümin cine sorsak daha açıklayıcı bir cevap almak mümkün
|
Alıntı:
|
Çok etkileyici. Onların da kendi yaşam alanlarına saygı duymak lazım fakat bunu herkes nasıl bilecek ki? Zaten onları tanıyan bilen insan çok az. Bu sorunlar hiç bir zaman bitmez ki.
|
Müslüman cinlerin böyle yapabildiğini bilmiyordum Allah bizi muhafaza buyursun. Belki faydalanırsınız diye size şöyle bir bilgi vermek istiyorum:
Tuvalete girmeden önce, eûzü-besmele çekilir. "Allahümme inni euzü bike mine'l-hubusi ve'l-habais" (Allah'ım! Erkek ve dişi şeytanlardan sana sığınırım) Çıktıktan sonra da şu dua okunur: "Ğufrâneke. Elhamdülillâhil-lezî ezhebe annil-ezâ *ve âfânî." (Benden sıkıntıyı gideren ve bana afiyet bahşeden Allah’a hamd olsun) Tuvalete girerken sol ayakla girilir. Çıkarken de sağ ayakla çıkılır. Bevl ederken önümüz veya arkamız kıbleye gelecek şekilde durulmaz. Konuşulmaz, birşey yenilmez. |
Alıntı:
+Ey cevaş bana ALLAH rızası için doğruyu söyle sizlerin sayısı nedir -Cevaş diyorki. Gökyüzünden bir toplu igne atsan bir cine değer. En dogrusunu ALLAH bilir. benim kaynaklardan okuduğum ve aklımda kalan, cinlerin insanlardan 9 kat fazla oldugu Meleklerinde cinlerden 9 kat fazla olduğu.. Sorunun cevabına gelince, İslam ahlakı ve peygamber ögretisi bize bunu rahat cevaplıyor.. Her işde besmele çekmek yeterlidir. Ahlaki yönden,Senin olmayan,sana ait olmayan,hiç bir yere gitme ,alma. gitmek ve almak mecburiyetin de isen Selam ver izin iste. Her işe besmele ile başla. En önemlisi uyarı vermek. sonuçda cinler de de nefs vardır nefs olmasa .Kıyamet de sorguya çekilmezler. Ayetde ne diyor. "Andolsun, cehennemi cinnlerden ve insanlardan, (kâfirlerin) tümüyle dolduracağım" (hûd119).. Ve en güzel korunma Evden çıkarken Ayetel kursi okumakdır. eve girerken ev boş dahi olsa selam ver ihlas suresi oku. selam verdiğin an rahmaniler selamını alır, sufliler kaçmaya başlar .ihlas suresini okudunmu rahmet melekleri eve gelir ve rahmet meleklerinin olduğu yerde sufliler duramaz. ve bir hadisde ALLAH RASULU SEVGİLİ PEYGAMBERİM ŞÖYLE BUYURMUŞTUR:Bir toplumda helal ler çignenip haramlara dalınırsa ALLAH o topluma cinleri şeytanları musallat eder.. çünkü ALLAH bir kuluna musallat izni verdi ise o kulun üzerindeki koruyucu melekleri çeker ve açık hedef olur. o yüzden haram ve helal konusuna çok dikkat etmek lazım,büyük konuşmamak lazım.Peygamberimiz ne diyordu, Evinizde bir yılan görürseniz ona 3 gün müsade edin çıkması için çıkmaz gitmez ise onu öldürün, bu yüzden öncelik UYARI YAPILMASI LAZIM. Geçen bir hastaya gittim, kadın anlatıyor annem beni sallarken ufak bir yılan gelmiş, kadın çocuk var git şurdan diye ayagıyla hafif ileriye atmış,ufakdan zersenişda bulunmuş gitmeyince öldürmüş. sonra kadın rahatsızlanmış, bir hocaya gitmişler öldürdüğü yılan yavrusu dişi bir cin miş ve kabilesi kızdığı için musallat olmuş, hoca kabilenin liderine demiş ki: - kadın önce UYAR mış neden uyarıyı dinlememiş? bu yüzden kabilenin haklılık olayı bitmiş ve musallatı çekmişler.. Arkadaşlar, cinler alemini basite almayın sadece kuran ve sünnetin gücünü ön plana alın! Bazıları kafasına göre keserim öldürürm şöyle yaparım böyle yaparım der.. Düşünsenize bir aşiretsiniz ve bir bireyiniz öldürülüyor. aşiret olarak öldürene öldürtene kin nefret duymazmısınız? Besmele ile başlayın Şükür ile bitirin. |
En dogrusunu ALLAH bilir. benim kaynaklardan okuduğum ve aklımda kalan, cinlerin insanlardan 9 kat fazla oldugu Meleklerinde cinlerden 9 kat fazla olduğu..
Bu paragrafa özellikle sayı konusuna takılmıyalım, 9 kat fazla olan melekler hangi özellikle hangi melek tahifesi olduklarını bilmiyorum. belkide insan ve cinden sorumlu meleklerdir,veya günümü havas kitaplarının tercüme hatasıda olabilir. En dogrusunu ALLAH bilir.Çünkü Melek sayısını belirtmek ALLAH ın ALİM SIFATINI ÜZERİMİZE ALMAK DIR BUDA ŞİRK TİR. ALLAH IN SIFATLARINI HİÇ BİR ŞEKİLDE BİR BEŞERDE GÖREMEZSİNİZ. NEZAMAN Kİ ALLAH IN BİR SIFATINI BİR BEŞERE YÜKLERİSEK ŞİRKDEN BİR KALE ÖRMÜŞ OLURUZ. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Meta fizik varlıklar olunca böyle bir dusynce geliyor |
Kardeşim ona eziyet değilde yaptığı hatayı fark etmesini sağlamıştır
|
Bir kaynakta Melik Hazin daveti var. Sadece sıkıntılı ve kötü olduğunuz anlarda yapın yoksa size sıkıntı ve eziyet verir diyor. Melik olup müslüman olmayacağını düşünmüyorum.
|
Alıntı:
|
İnsanlar onlarla aynı türden olamadığını hep es geçiyor. Aynı dinden olmanız onları sonsuz güvenilir yapmaz.
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com