Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Tıbbı Nebi (https://www.havasokulu1.com/tibbi-nebi/)
-   -   Kanbağışı (Ruh Bağışı) (https://www.havasokulu1.com/tibbi-nebi/26555-kanbagisi-ruh-bagisi.html)

Sin 25.05.18 19:05

Kanbağışı (Ruh Bağışı)
 
Kanbağışı, ruh bağışıdır (bir madde tanesi kadar kan içine, özel bir yöntemle bütün ruhu yazmak mümkün).

Bağışçı çok günahkarsa verilen kan hastayı öldürür. Şakası yoktur.

Ana ruhtan ayrılan ruh parçası en fazla 40 gün içinde ölür. Çünkü ruhun dışını saran madde (kan), vücut dışında çok yaşamaz. Ölmemesi için buzdolabında saklayın. Soğukta hiç ölmez, milyonlarca yıl bekler. Buz içinde kalmış eski zaman insanı bulursanız çözülmesini bekleyin. Hafif ısıda (donma seviyesinden 1 derece yukarısı) bedeni çözebilirsiniz. Sonra beynine durmadan S sinyali gönderin ve kalbe masaj yapın. Adam dirilir o dakika. ruhu kabzedilmemiş ve imam tarafından "SEN ÖLDÜN" denmemiş insanlar asırlarca üzüntü içinde bekler. Ruh bekler ve acı çeker. Verdiğiniz kandaki parçalarınız ise tam ruhu içermediği için herşeyin farkında değil (şeytan, tam ruhunu içeren kan parçasını bulaştırıyor. Tam ruhu içeren madde tanelerini üretmenin bir yolu var). Kan bağışına alternatif ise, kişinin kendi kanının bir damlasıdır. O bir damlayı çoğaltabilirsiniz.

Eğer bir insanın kanının çoğu değişmiş ise; bağış yapan kişideki kan maddelerinin içinde ne varsa, kanın enjekte olduğu kişide ortaya çıkan da odur. Yani bir insanın kanının tamamen bir kişiden alınan kan ile değiştiğini düşünürsek; kan bağışını alan kişi, kan veren kişiye benzemeye başlar. Fakat vücutta sürekli bir yenilenme olduğu için bu değişim zaman içinde gözlemlenir. Bu bağlamda bir erkeğe verilen kanın, tamamen bir bayandan olması güzel bir seçim değildir. Tam tersi durumda da güzel bir seçim yapılmamış demektir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Havasokulu 29.05.18 08:48

Sayın Sin, konu paylaşımınız için teşekkür ederiz.

Anka58 29.05.18 16:37

Teşekkürler.

Omr 07.12.19 08:19

Enteresanmis sagoln

Logos 07.12.19 15:38

Alıntı:

Sin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 179781)
Kanbağışı, ruh bağışıdır (bir madde tanesi kadar kan içine, özel bir yöntemle bütün ruhu yazmak mümkün).

Bağışçı çok günahkarsa verilen kan hastayı öldürür. Şakası yoktur.

Ana ruhtan ayrılan ruh parçası en fazla 40 gün içinde ölür. Çünkü ruhun dışını saran madde (kan), vücut dışında çok yaşamaz. Ölmemesi için buzdolabında saklayın. Soğukta hiç ölmez, milyonlarca yıl bekler. Buz içinde kalmış eski zaman insanı bulursanız çözülmesini bekleyin. Hafif ısıda (donma seviyesinden 1 derece yukarısı) bedeni çözebilirsiniz. Sonra beynine durmadan S sinyali gönderin ve kalbe masaj yapın. Adam dirilir o dakika. ruhu kabzedilmemiş ve imam tarafından "SEN ÖLDÜN" denmemiş insanlar asırlarca üzüntü içinde bekler. Ruh bekler ve acı çeker. Verdiğiniz kandaki parçalarınız ise tam ruhu içermediği için herşeyin farkında değil (şeytan, tam ruhunu içeren kan parçasını bulaştırıyor. Tam ruhu içeren madde tanelerini üretmenin bir yolu var). Kan bağışına alternatif ise, kişinin kendi kanının bir damlasıdır. O bir damlayı çoğaltabilirsiniz.

Eğer bir insanın kanının çoğu değişmiş ise; bağış yapan kişideki kan maddelerinin içinde ne varsa, kanın enjekte olduğu kişide ortaya çıkan da odur. Yani bir insanın kanının tamamen bir kişiden alınan kan ile değiştiğini düşünürsek; kan bağışını alan kişi, kan veren kişiye benzemeye başlar. Fakat vücutta sürekli bir yenilenme olduğu için bu değişim zaman içinde gözlemlenir. Bu bağlamda bir erkeğe verilen kanın, tamamen bir bayandan olması güzel bir seçim değildir. Tam tersi durumda da güzel bir seçim yapılmamış demektir.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Ne yapmak lazım hocam ?

ahmet27300 07.12.19 20:01

Gerçekten öyle mi

nikolas 07.12.19 22:17

ruhun kanla baglantisi olacagini hic düsünmemistim buda enterasan bir bilgiymis

rose 08.12.19 10:53

eğer öyleyse kadınlar için her ay kaybedilen kanlarda ruhlarımız da wc ye mi gidiyor ??

nikolas 08.12.19 13:49

Alıntı:

rose Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 302933)
eğer öyleyse kadınlar için her ay kaybedilen kanlarda ruhlarımız da wc ye mi gidiyor ??

:D sanirim öle oluyor

Alun 09.01.20 03:22

Düşündürücü.. o vakit organ nakli içinde geçerli bu durum? Bilgilendirmeniz için teşekkürler 🌹


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148