![]() |
Nişan atan Kişiler için
Bu nüshayı cuma günü güneş doğarken safran ile yazıp sağ kolunda taşı
Erkek kadın için yazarsa sağ kolda Kadın erkek için taşırsa sol kolda taşıyacak Sebepsiz yere nişanı bozulan kişiler içindir ve eksiklik yoktur [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] El yazma osmanlıca bir eserden alınmıştır |
Bir arkadaşıma tavsiye edeceğim bilgi için teşekkürler (emeğinize sağlık)
|
Sebepsiz yere evlilikler bitiyor.
Ne günlere kaldık. Nasıl bir hale geldi dünya. Bitiyoruz insan olarak insanlar olarak. |
Ne kadar haklısınız sebepsiz yere ayrılıklar çoğaldı
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com