Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Yahyahoca ve Paylaşımları (https://www.havasokulu1.com/yahyahoca-ve-paylasimlari/)
-   -   Satılmayan bir mal ve evlenemeyenler için (https://www.havasokulu1.com/yahyahoca-ve-paylasimlari/25270-satilmayan-bir-mal-ve-evlenemeyenler-icin.html)

Yahyahoca 03.04.18 16:16

Satılmayan bir mal ve evlenemeyenler için
 
Allahın rahmeti ve bereketi hepimizin üzerine olsun inşaallah mevlam bütün mümin kardeşlerimize hayırlar versin inşallah din dünya ve ahiret saadeti versin inşallah amin.
Bu vefk-i şerif satılmayan bir malın satılması için, evlenmek isteyipte evlenemiyenler içindir.

İslami takvime göre ilk cuma günü sala vakti yazın.
Beyaz üzerine 66 veya 92 veyahudda 110 defa tevbe süresinin 111nci ayetini okuyup sıcak nefesle hu edip üzerinde taşırsa bi iznillah umduğuna nail olur satılması gereken yerede asılırsa orasıda satılır.
Bunu uygulayan kişi bu ayeti hergün 66 defa okumalıdır.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Ayet tevbe suresi 111

Bismillahirrahmanirrahiym Festebşirü bi bey ıkümüllezi bâya tüm bihi ve zâlike hüvel fevzül azim.

Rabbim muvaffak eylesin inşaallah.

abican 03.04.18 16:17

Hocam is yeri musteri icin de olurmu

Yahyahoca 03.04.18 16:18

Oradaki malların satılması için evet okuyun uygulayın

zambak716 03.04.18 21:08

faydali bilginiz icin allah razi olsun hocam

Havasokulu 06.04.18 00:11

Sayın @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], Allah-u Zülcelal razı olsun.

Türk 18.09.18 16:21

Allah razı olsun yazarken kurşun kalemle yazsak olur mu acaba

WinterBird 08.10.18 23:20

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam Allah razı olsun acaba normal kalemle yazsak olur mu? Bir de başkası adına yazsam o kişi taşısa olur mu acaba? Yoksa kişinin kendi mi yapmalı?

oktavia 08.10.18 23:28

Allah razı olsun hocam.

Yahyahoca 09.10.18 15:12

Daha önce yazmadıysan sen yazma bir hocaya yazdır.
Normal kalemle olmaz diyemem ama usulüne uygun bir biçimde yazılması her zaman daha etkilidir.

Türk 09.10.18 15:20

Alıntı:

Yahyahoca Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 208590)
Daha önce yazmadıysan sen yazma bir hocaya yazdır.
Normal kalemle olmaz diyemem ama usulüne uygun bir biçimde yazılması her zaman daha etkilidir.

Allah razı olsun hocam Rabbim ilminizi artırsın


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148