![]() |
En üstün tesbih
Sübhanallahi velhamdülillahi ve la ilahe illallahü vallahü ekber. vela havle vela kuvvete illah billahil aliyül azim”
Manası: Allah’ı hamd ve tesbih ederim. Allah’tan başka ilah yoktur ve O en büyüktür. - diyen kimse için cennette bir ağaç dikilir ki, bir atlı 500 sene gitse gölgesini bitiremez -(En üstün tesbih Sübhanallahi velhamdülillahi ve la ilahe illallahü vallahü ekber’ dir.) [Müslim] -Günahları affettiren en kıymetli tesbih -Bir kimse (Sübhanallahi velhamdülillahi ve la ilahe illallahü vallahü ekber. vela havle vela kuvvete illah billahil aliyül azim) derse: Hem tespih: Subhanallah Hem tekbir: Allahüekber Hem Tahmid: Hamd Hem Tehlil: La ilahe illallah. Hem temcid: vela havle vela kuvvete illah billahil aliyül azim. Söylemiş olmakla, en kıymetli tespihi okumuş olur. °Yatarken 3 kere “Estağfirullah el Aziym Ellezi La İlahe İllahü El Hayyel Kayyumu ve Etübü İleyh” diyenin deniz köpüğü kadar günahı olsa afvedilir. (tam bir pişmanlıkla söylenmeli) [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
Aminnn Allah razı olsun çok güzelll okuyalımm inşallah
|
Allah katında en makbul zikirlerden biri. Hem dünyevi hem de ahiretimiz için bu zikirden faydalanmaliyiz.
|
Teşekkürler
|
Allah günahlarımızı affetsin inşallah
|
Allah razı olsun, teşekkürler
|
Allah razı olsun, teşekkürler
|
Allah razı olsun
|
HeartLess kardeşim Rabbim razı olsun
|
Rabbim razı olsun inşallah
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com