Alıntı:
canturk Nickli Üyeden Alıntı
|
Niyetlenmiştim ama fırsatım olmadı ağabey. Hem bi hocalara sormak lazım acaba neyle yazsak daha iyi olur hangi saatte yazsak daha iyi olur
__________________
Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan.
Sen erken davran ölmeden önce uyan.
|