Alıntı:
metalixquite Nickli Üyeden Alıntı
Telaş yapma Admin
|
Ben Admin değilim.Bu forumda bol yıldızlı koftiden moderatörlükte yok.Sadece özel üyeyim.Telaş yaptığımda yok senin hitap tarzın bana çok saygısızca geldi.Burada huzur bozucu ve saygısızca davranışlara izin vermeyiz.Akıllı ol ve edepli ol.Burası hvsül çöp forumlarına benzemez.Anlamışsındır umarım.

Chat bölümünün hemen altındaki reklamı günde 5-6 defa tıklayıp formumuza destek olalım arkadaşlar.
Değerli üyelerimiz lütfen forumdaki konulara yorumlar yazınız,sorular sorunuz,konular açınız,Konulara mesajlar yazınız ve chat bölümündeki sohbetlere katılınız.

Sizleri forumda daha aktif görmek isteriz.Hep birlikte forumumuzu canlı tutalım.

Sayın üyelerimiz Chat Sohbetlerinden faydalanmanız için 15 mesaj,Forum hocalarından ücretsiz bakım hizmetinden faydalanmak için ise 50 mesaj,E-kitap indirebilmeniz için 100 mesajınız olması gerekir.Lütfen forumdaki konulara yorumlar ve mesajlar yazarak forumda katılımcı ve aktif olunuz.