Etiketlemeyi ben yaptım sorduğun soruyu arkadaşlar görsün diye, heyecan ve telaş yapan yok. Sizi tanımuyorum ve bir art niyetim de yok. Lütfen sizde sakin olun. Burası birilerine yol yedirme sahası da değil. Yani boşuna tansiyon yükselmesin kimse kimseyi kırmasın gerek yok.
__________________
öLürüm yoLuna öLürümde yine boyun eğmem, yakarım dünyayı uğruna ama sana eğiLmem.. öyLe sInIrsIz öyLe Derin öyLe Çok Severim ki KORKARSIN!! Kuruyup çöLe dönsemde Pare Pare oLsamda YENiLMEM!!..
|