Bazi sonlari insan kendisi hazirlar, şeytana uyar. Keske bu noktaya gelmeden once birseyler yapmis olsaydiniz. Hersey sevgi degil. Madem esinizin ailesine atalarina ağza almiyacak kufurler etmissiniz bu aradaki baği koparmistir. Ve esiniz bu durumda ailesinin yaninda olacaktir. O aileninde bir şerefi vardir. Bir evlilikte Sevgi cok ønemli ama sevgiyle birlikte saygida bir o kadar cok onemli. Saygi ipini kopartirsan sevgi tek basina birsey ifade etmez. Bazen insanin evladi olmasi bile bazi evlilikleri kurtaramiyor bu yuzden malesef etrafimda goruyorum. Bugun siz esinizin ailesine iyi davranmis olsaydiniz ailesi ne olursa olsun oglunu yola koyardi ve sizin arkanizda olurdu. Ama siz yanliş yolu secmişsiniz. O ailenin gururunu şerefini ayaklar altina almişsiniz. Bence yapacaginiz hic birsey sonuç almiyacaktir. Etrafimda boyle gelinler goruyorum. Sonu bosanmakla bitiyor. Bazi hatalarin ozuru olmaz. Bence oturup bu durumu kabullenmelisiniz. Ve onunuze bakmalisiniz. Oylede boylede hayat devam ediyor Insan elindekinin kiymetini kaybedince anlarmis. Bazen bir tek laf herseyi darma dağin eder. Inşallah hatalarinizdan ders alir insanlar ve tekrar yapmaz. Bu lafimi unutma kadin bulunur ama aile bulunmaz mantigi var bizim toplumda. Esinin ailesini kendi ailesi gibi sevenler cok mutlu bir evlilik surduruyor. Yoksa onun ailesiyle yarişirsan bu durum zaten evliligi yipratiyor. Onun ilk aski ailesidir. Herkes evladinin anne babaya hayirli bir evlat olsun diye dua eder. Ve o evlatta Allah korkusu varsa zaten ailesinin yanini kimseye vermiyecektir. Erkekler fazla dirdiri dedikoduyu kavgalara gelmezler. Huzur ister ve olmuyorsa gerekinse bazi seylere nokta koyar yoluna devam eder.
Her yazdigimi kendi ustunuze almayin lutfen. Ben bazi seyleri genel olarak dile getirmek istedim. Bunlar benim gorusum. Inşallah yinede ne olursa olsun ALLAH size bir yol gostersin, yardimciniz olsun.
|