YaZdıklarınız icin teşekkür ederim ama bu yazdıgınıza şimdilik bir yorum yapmıycam . Elbbete bir gün size acıkca anlatırım İnşAllah nasıl bir gelindim . İnanın ozaman pencerenin başka tarafından bakıcaksınız . Küfür olayı inanın kolay kolay olmadı hic bir insan kışkırtılmasa o duruma gelmez . Ben yani öyleyim kolayca insanları rencide etmem . Hele ki kocamı . Merak etmeyin bir kac gün icinde İnşAllah zaman oldugunda herşeyi yazıcam
Saglıcakla kalın
|